[B] Pasajul Domnesti-Prelungirea Ghencea

Started by Ionut, August 19, 2015, 04:06:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#1110
Doua filmari de astazi de la Ionut Ivasca.
Part 1:

Part 2:


LE
La "Part 2" mi se par fascinante cadrele cu locomotiva CFR Marfa... Ca CFR Calatori nu a mai dat pe acolo de peste 15 ani. Nu de alta, dar nu ar fi avut de ce...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Mai aproape de finalizare ca niciodată (până acum) :lol:

carutasul

sunt unele proiecte care sunt mai departe de finalizare pe zi ce trece, deci e de bine :)

TibiV

Filmare de pe 21 aprilie de la Ionut Ivasca:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Claudiu T.

#1114
Mesaj postat ieri 27 aprilie 2022 de secretarul de stat in Transporturi Irinel Scriosteanu

𝗦𝗲 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗲𝗮𝘇𝗮, 𝗽𝗲 𝘁𝗼𝗮𝘁𝗲 𝘇𝗼𝗻𝗲𝗹𝗲, 𝗹𝗮 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶
S-au folosit peste 100.000 de tone de agregate, dintre cele 220.000 necesare realizării rampelor pasajului.
S-a finalizat turnarea betonului aferent plăcii de suprabetonare și pe segmentul de Sud-Vest al girației suspendate.
S-au montat predalele și a început realizarea armăturilor și pe următoarele două segmente dintre cele 6 ale girației suspendate. Cele două segmente supratraversează Centura Bucureștiului.
Continuă așternerea straturilor suport pe zona rampei de coborâre/urcare spre și dinspre Domnești.
Continuă montarea elementelor prefabricate la zidurile de sprijin la rampa de urcare dinspre #Bragadiru, la rampa de urcare dinspre #Chiajna, precum și la rampa de coborâre spre #București. Se lucrează la montarea acestora și la rampa de coborâre spre Chiajna, precum și la rampa de urcare dinspre București. Continuă realizarea grinzii de parapet la rampa de coborâre spre Chiajna.
A început realizarea trotuarelor aferente drumurilor colectoare dinspre #Domnești.
Se lucrează la relocarea celorlalte rețele de utilități, precum și la realizarea rețelei de canalizare pluvială și a rețelei de iluminat public.














Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Ionut

Dă omul ăsta niște comunicate cu fiecare șurub strâns, să pară că se lucrează cu 1000 de oameni în 1000 de puncte. În fine. O să fie gata anul ăsta probabil dar ce ne place să ne mai manelizăm.

carutasul

Informația utilă constă în poze. Am trecut și eu ieri pe sub pasaj dar nu prea e interesant ce se vede de la sol, că se lucrează la "cerc" și la rampe, lucruri care nu prea se văd din mașină ( ieri puneau prefabricate la rampa de coborâre spre Ghencea) . Deocamdată oricum nu prea cred că pot înainta bine cu rampele din cauza vremii, la betonare am văzut că sunt rapizi deci rampele o să fie critice... Și probabil va mai fi destulă bibileală la final.

jalemare

^^Se pare ca nu-i plac suruburile de pe DN2-A2, nu sufla o vorba despre ele  :lol:
Oricum e in real progres, de cateva saptamani nu mai urca pe schele in pantofi lacuiti.

alexandru_m

Eu am sentimente cumva impartite legate de povestea aceasta.

Adica daca numara suruburile pe toate santierele e ok, consider ca este ceva normal si bine venit sa se dea informatii la zi despre lucrarile de utilitate publica.

Ce deranjeaza aici este ritmul impiedicat al constructorului. Dar chiar si asa aflam lucruri interesante, ca spre exemplu ca merge inainte lucrul la relocari de utilitati la aproape 5 ani de la inceperea construirii unui giratoriu suspendat. Cum au terminat turcii aia la Canakkale asa repede nu imi pot da seama.

Lasand gluma la o parte, mi-as dori sa numere suruburile macar din cand in cand si la Berceni, si la Oltenitei si mai ales la DN2-A2.

Attreyu

O observatie tardiva, dar oare care a fost logica din spatele deciziei de a construi unele dintre rampe cu umplutura si nu pe piloni/culee ?

Si de ce unele sunt mai lungi ca suratele lor de pe acelasi tronson ? ex. cea de urcare de pe A1 merge hat paralel cu Centura, pe sus, incepe cu 500 de metri inainte, iar cea de pe sensul opus, dinspre pasaj catre A1, e cu jumatate mai scurta ?

alexandru_m

Cele mai lungi sunt cele pe care se va urca, deci vor avea panta mai lina, iar cele mai scurte sunt de coborare spre centura. Teoretic e ok asa, ajungi mai repede la "viteza de croaziera"  :)

BEV

#1121
Pe 1 Mai activitate intensa la Pasajul Domnesti


Imaginea 360 este disponibila AICI.

oneLess

Quote from: Attreyu on April 30, 2022, 09:22:35 AMO observatie tardiva, dar oare care a fost logica din spatele deciziei de a construi unele dintre rampe cu umplutura si nu pe piloni/culee ?
...
Ca observație doar, ambele rampe fără piloni sunt paralele cu calea ferată și sunt și
cele mai apropiate de calea ferată. Proiectul inițial a fost cu piloni și a fost modificat din mers.
Oare să fie din cauză că se pot absorbi mai bine trepidațiile de la calea ferată ?

survola

E din cauză că nu este nevoie, după proiectant, de spațiu de trecere spre calea ferată, deci rampă continuă, cu umplutură, este suficient.
Și probabil este și mai ieftin decât să faci piloni și grinzi.

TibiV

#1124
Filmare tot pe 1 mai, dar de la Ionut Ivasca:


De remarcat trenul de marfa de la inceput.
Stie cineva ce fel de vagoane sunt alea?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)