News:

.

Main Menu

Turismul in Romania

Started by Ionut, September 24, 2011, 03:41:10 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

Astazi la Constanta au acostat pasagerele Bremen si Saga Pearl 2. Bremen este o nava devenita celebra intrucat pe vremea cand functiona ca nava de explorari ale polului nord a descoperit o insula care acum ii poarta numele. In prezent nava a fost transformata in nava de croaziera, avand o lungime de 100 de metri si o latime de 17 metri.
Saga Pearl 2 are o lungime de 164 de metri si o latime de 22 de metri. Data in folosinta in 1981 putem spune ca este o nava clasica.
Impreuna cele doua nave au adus peste 600 de turisti.

igorashu

@Harry, poți face rost de o cifră aproximativă a turiștilor care au ajuns anul ăsta în Constanța? Văd că e ziua și nava (minim 200 turiști pe zi).

Harry

doar pe croaziere ? stai sa se termine sezonul la inceputul lunii viitoare si iti dau nr exact.

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

Harry

In aceasta dimineata la Constanta au acostat Thomson Celebration care are o lungime de 214 metri si o latime de 26 de metri. Si Island Sky cu o lungime de 90 de metri si o latime de 15 metri. Impreuna cele doua nave au adus peste 1200 de turisti.

Harry

#365
In timp ce in piata Ovidiu bunii mei prieteni colectionari de masini de epoca au adus in piata ovidiu doar 40 din cele peste 200 de masini de epoca din oras. Din astea 40 mare parte evident americane in special Cadillacuri. Nu degeaba i se spune Cadillac City  :lol:  Eu cu inca 4 prieteni am organizat la 20 de metri de piata ovidiu prima expozitie de fotografie in strada din Constanta. 27 de expozanti si 188 de fotografii. Cele doua evenimente au reusit sa aduca f f f multa lume .  Am ramas mai mult decat surprinsi cand ne am trezit ca ne viziteaza expozitiile turistii de pe cele doua nave de croaziera care au acostat in port.





la ora 4 la vernisaj am avut 4 televiziuni, ziarele locale, 3 drone si peste 300 de oameni care au asistat.

Harry

turistii de pe navele de croaziera vizitand expozitia


adiarc

http://turnulsfatului.ro/27456/prezentarea-ultimelor-modele-kawasaki-filmate-in-sibiu-video.html

Edițiile 2015 pentru două motociclete, Versys 650 și Versys 1000 sunt prezentate în decorul oferit de Sibiu, Transfăgărășan și București.  Filmările din Sibiu s-au realizat în centrul istoric, Piața Mare, dar și în Mărginime.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


doryan93


Harry

#370
In aceasta dimineata la Constanta a acostat un adevarat clasic. Este vorba de pasagerul Aegean Odyssey construit in 1973. Nava are o lungime de 140 de metri, o latime de 20 de metri si 8 punti, dintre care 7 pentru pasageri. Nava a adus la Constanta peste 350 de turisti.


Harry

Pun si eu cateva poze facute de mine la retroparada din Constanta. Din pacate din cele aproape 200 de masini de epoca din oras au fost prezente doar 40.
Asa cum ne-am obisnuit deja expozitia a fost dominata de superbele masini made in  USA.
Ca new entries am avut doua Cadillacuri, un Lincoln Continental, doua Alfa Romeo, un Opel Rekord si un superb Jaguar.

Un VW Kafer cu o poveste. Este masina condusa de Maitreyi cand a fost in Romania.























Elvis is here :D



Tribute to Herbie
















Harry


Harry

#373
De ceva timp din presa au disparut certurile dintre primarul Radu Mazare si omul de afaceri Gabriel Comanescu pe tema Portului Constanta. Sa fi ajuns cei doi in sfarsit la o intelegere referitoare la port?
Cert este ca un prim pas s-a facut prin redeschiderea Portii 1bis si realizarea pistei de biciclete.
Insa cele mai importante miscari au inceput sa se petreaca de putin timp. Unul cate unul depozitele de fier vechi de pe cheul dintre turnul Navrom si terminalul de pasageri au inceput sa se inchida.  Deja fierul vechi si utliajele mici si medii au disparut, iar conform unor informatii pe surse in perioada urmatoare urmeaza a fi relocate si macaralele pe sine.
Intrebarea care se pune este: Ce se va construi in loc? Dorinta primarului Radu Mazare era ca pe acel cheu sa fie amenajate restaurante, terase, zone de promenada si pe apa sa fie amenajate debarcadere pentru yachturile de dimensiuni medii si mari, Portul Tomis devenind in ultimii ani neincapator.
Cert e ca in Portul Vechi - portul istoric, e nevoie de o dezvoltare edilitara pe segment turistic si comercial si astfel acesta sa fie inglobat centrului istoric asa cum de altfel si este normal, iar turistii straini care sosesc cu navele de croaziera nu vor mai fi intampinati de mormane de fier vechi.
Cheul are o lungime de 660 de metri, cu aproximativ 400 de metri mai mic decat cel din Portul Tomis, insa adancimea mai mare a apei permite acostarea yachturilor de dimensiuni mari.


Tavi

Harry, ai idee cat este distanta de la hotel pana la plaja marii negre? Ai cumva vreo poza din santier catre est?