[B] Stiri si discutii diverse despre STB

Started by Ionut, August 12, 2015, 06:36:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Metamorph

#390
Primariile de sector pot prelua pur si simplu lucrari de reabilitare a liniilor de tramvai pe tronsoane aflate pe raza lor administrativa si basta.Protocol.Cum s-au dat in administrare bulevarde si alte asemenea,s-au facut parteneriate pentru gurile de metrou samd.Rezolvari exista.Nu plecati pe fenta ca vai ND primeste atat si primariile de sector atat+1 pt ca atat+1 se imparte la 6 (nu perfect egal,evident,dar intelegeti ideea). Eu PG am facut licitatii,am pregatit tot,nu am bani,platiti voi.Si o sa vedeti ca feedback-ul va fi pozitiv,nu se vor juca cu voturile primarii de sector.
Iar asta cu panselutele a devenit o obsesie dincolo de limita suportabilitatii pentru unul ca mine.Nu mai pot cand una doua aud replica asta.Luati si voi bugetele de la sectoare la analizat si vedeti pe ce se duc banii,ca nu e greu si vedeti cat max 1-2% se duc pe amenajari peisagistice si cat pe reabilitari termice,reabilitari de strazi,constructii de crese,gradinite,luati-le pe capitlole ca nu e greu. Sa iau exemplu sectorul 6...pai in zona viitorului parc Liniei locuiesc parintii mei trecuti bine de 60 de ani si care pana la momentul la care scriu acest mesaj ei nu au avut vreodata pe strada iluminat public sau asfalt,doar noroaie pana la genunchi,balarii de 2 m , bezna,gunoaie,acum se doreste amenajarea unui parc.Intra la capitolul plantat panselute?Relicvele alea de CFR blocheaza mii de locuitori din zona aia sa se racordeze la utilitati,in 2025 nu ai dreptul la apa curenta ca exista terenuri apartinand CFR si conform unor legi de cand era Iliescu tanar nu permit autorizatii de niciun fel ca sunt de importanta strategica,sanchi.
Tot legat de sectorul 6,maidanele alea pe care a murit recent tipa aia la alergat mancata de maidanezi langa Lacul Morii sunt ok?Sau civilizarea si reabilitarea lacului cu tot ce inseamna zonele adiacente si realizarea unui punct de interes major intra la capitolul bani aruncati pe panselute?
Pot sa enumar 100 de proiecte de genul,la fel de importante pentru oras ca si reabilitarea liniilor de tramvai.Sunt nevoi si probleme curente ale cetatenilor care facute musuroi intr-o singura caciula nu vor fi rezolvate niciodata.

shogom

Pai sa se dea la sectoare tot, de ce sa mai fie PG?
Ca sa fie unitar, in S6 sa se faca blocuri cu 6 etaje, in 5 cu 5 etc.
Autobuzele din S3 sa fie roz, cele din S4 violet, iar daca trec granita sectorului sa platesti alt bilet.
In 2 sa fie cu centrale de apartament iar 4 cu centrale de cartier.
Si functie de culoarea politica a primarului unele sectoare sa primeasca mai multi bani decat altii.
 Adicalea e ok cu nspe mii de blocuri construite dea valma in zona "liniei" dar  nu e bine sa pastrezi macar la nivel de proiect spatiu pentru tren/tramvai sau ce va fi acolo? Im curand Mumbai va scrie pe noi!
 Precedent exista in zona, ma refer la viziunea urbanistica "extraordinara din zona Militari-Chiajna. 
 Sa zici ca nu se schimba borduri(sau banci, sau panselute) de n ori si nejustificat inseamna ca nu(sau te faci) observi ce e in jurul tau.
Sau ca in anumite sectoare te legeni pe valurile asfaltului sectorial mai abitir ca pe strazile din Venetia.





Metamorph

#392
Ce face Negoita e evident pt toata lumea dar nu inseamna ca trebuie generalizat la nivelul tuturor sectoarelor.Daca el vrea sa cheltuie 10 milioane de euro anul asta cu firmele de casa pt schimbat borduri si pavele roz o va face si daca ii tai banii respectivi si ii dai la PG.Va face un imprumut pe 15 ani garantat de primarie si sarim din lac in put,o sa plateaeca inzecit cetateanul obisnuit de il iau dracii.
Cat despre Liniei ca ziceam de parinti asa ca stiu muuult mai bine zona decat tine...km intregi in zona aia nu e nici picior de bloc sunt doar case,foste depozite abandonate,o centrala electrica,foste hale de croitorie si toate dubioseniile nefunctionale,garaje improvizate stil vulcanizari sau service auto,adevarat Mumbai la momentul asta in care mergi pe intuneric complet ca in evul mediu,printre caini,noroaie,boscheti,se duc copiii la gradinita in carca si cu pungi in picioare,toti locuitorii zonei fiind blocati sa faca orice datorita culoarului de siguranta feroviara a unei linii dezafectate de 20 de ani care nu mai merge de nicaieri pana niciunde pt care daca vrei imi fac timp cand mai merg pe la ei si vin si cu poze de te vei cruci.Cand ai zeci de km2 de cocina de lumea a 3-a vorbim ca daca s-ar face ceva se transforma in Mumbai...da-mi voie sa zic ca ce e acum acolo e Africa aia de a 7-a speta si adevarul ca fix tramvaiul e ceea ce lipseste zonei.
A,ok,sa lasi gabarit pentru eventualitate de acord cu tine dar nu poti sa tii cocina aia la infinit pt ceva nerealizabil in urmatorul deceniu.Acolo daca s-ar pune borduri nu ar comenta nimeni pt simplul fapt ca la momentul la care vorbim nu exista,dar desi se traieste ca in Africa taxele si impozitele sunt la fel.Hai sa intervenim progresiv in functie de urgenta,civilizezi zona,o salubrizezi,aduci utilitati,aduci iluminat public intr-o capitala UE,apoi facem si tren metropolitan daca mai e vreunul care crede ca e fezabil pe traseul ala si ca se vor gasi miliardele de euro pt realizare in contextul cooperarii si eficientei dovedite ale CFR-ului si a birocratiei statului roman.
Apoi spor in a gasi toti arabii,turcii si firmele lor in faliment catre care a instrainat onor CFR toate liniile secundare si de aprovizionare a depozitelor de pe acolo,vandute la a 15-a mana catre unii de negasit,altii decedati,cu acte mai mult sau mai putin in regula si litigii infinite pe rolurile instantelor.
Daca vin eu maine cu banii lui Elon Musk sa fac tren metropolitan acolo voi primi aviz negativ de la CFR pe motiv ca linia aia in caz de razboi are importanta strategica de alimentare cu pacura catre CET Grozavesti,nu conteaza ca cet-ul s-a modernizat si mai are un singur cazan pe pacura si acela semifunctional.CFR nu da aviz sa tragi o teava de apa de 20 mm pe acelasi motiv si stai in 2025 fara acces la apa curenta asa ca asta cu trenul metropolitan...poti sa il multiplici pe Nicusor Dan si sa il pui si primar general si la toate sectoarele si presedinte si premier si ministru al transporturior,are fix 0% sanse sa se faca vreodata pe amplasamentul ala.Nu mai vb de costuri ca noi nu avem bani sa reparam 1km de linie de tramvai dar facem proiecte fantasmagorice de tren cu pasaje denivelate la fiecare intersectie si tot tacamul.