[B] Stiri si discutii diverse despre STB

Started by Ionut, August 12, 2015, 06:36:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


dr4qul4

Eu l-am vazut la tv. Cred ca era la sediul PNL pt aprobarea noului guvern.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

Pe dl. Orban l-am văzut depășind o lungă coloană de mașini pe linia de tramvai (pe Mareșal Averescu) acum ceva ani, puțin înainte de accidentul celebru. Ca să înțelegeți de ce îl încurcă gardurile.


voicul

STB închide o parte din centrele de vânzare începând de luni

Societatea de Transport Bucureşti (STB SA) închide o parte din centrele de vânzare şi recomandă metode alternative de plată a călătoriei, informează Primăria Capitalei.


https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/stb-inchide-o-parte-din-centrele-de-vanzare-incepand-de-luni-1278775

oc7avian

S-a actualizat interfața aplicației InfoSTB și s-a îmbunătățit interacțiunea. Însă anumite acțiuni au nevoie de gesturi în plus (ex. timpii de ajuns în stație)



Ionut

^ Din aceeasi zona:

STB SA nu a luat măsuri în cazul tramvaielor Tatra T4R care nu au cabina separată de salon în timp ce un vatman al depoului Militari este infectat cu COVID-19

Mobilitate.eu a atras atenția încă de la începutul măsurilor COVID-19 că depoul Militari exploatează tramvaie Tatra T4R ce pot fi înlocuite pe timpul restricțiilor, sau se pot izola în partea cu cabina vatmanului, existând risc de transmitere a bolii atât de la călători la vatman, cât și invers. Astfel, Digi24 informează că mai mulți angajați ai STB SA, printre care și un vatman al depoului Militari, s-au infectat cu COVID-19. În acest sens, mobilitate.eu atrage din nou atenția că este necesară o abordare de urgență a acestui caz, prin interzicerea accesului călătorilor în zona ușii 1 și a frontalei vehiculului, fie prin retragerea din circulație a acestei serii de tramvaie, în prezent circulând aproximativ 10, parcul fiind momentan redus. Un risc de infectare există mai ales din cauza capacității foarte mici de transport a acestei serii de tramvaie, în special pe liniile 11 și 8, trasee aglomerate în mod normal.

Mobilitate.eu

Alexandru Rafila – Imaginile cu metroul din București aglomerat nu trebuie să mai existe iar transportul de suprafata trebuie suplimentat

Invitat la Digi24, Alexandru Rafila, membru în comitetul executiv din cadrul OMS a declarat că dupa relaxarea restricțiilor de circulație a populației din 15 mai, tot sistemul național de transport public trebuie să fie pregătit pentru a face față provocărilor de limitare a aglomerației. Ca exemplu, acesta spune că imagini cu metroul din București supra-aglomerat la ore de vârf, nu trebuie să mai existe. În cazul aglomerației de le metrou, acesta atrage atenția că nici măștile de protecție nu pot proteja o eventuala transmitre a COVID-19. În același timp, acesta spune că dacă la metrou, fizic există limitări pentru creșterea numărului de trenuri, iar operatorul de transport va trebui să limiteze fizic numărul de călători, situația este total diferită pentru transportul de suprafață.

Acesta spune că transportul de suprafața va trebui suplimentat la maximul posibil, nu doar în București pentru a compensa metrou, dar și în marile aglomerări urbane și în transport inter urban. Acesta spune că în același timp, programul angajaților trebuie decalat pentru ca orele de intrare și ieșire de la servici să fie eșalonate, iar presiunea pe transportul public să fie mai mică, față de orele de varf care existau până la limitarea circulației.

Mobilitate.eu

Valentin

https://mobilitate.eu/stb-sa-informatii-covid19/
STB SA transmite informații despre situația angajaților infectați cu COVID-19
Începând cu data de 11 martie 2020 și până în prezent, șase angajați ai STB SA au fost depistați pozitiv la testul pentru virusul SARS COV 2, iar dintre aceștia unul este deja vindecat și se află în izolare. STB SA precizează că, în fiecare dintre cazuri, contaminarea a fost generată de contactul cu persoane infectate din afara spațiilor aferente locului de muncă, toți angajații fiind spitalizați, iar colegii cu care au intrat în contact fiind imediat izolați.

voicul


Xenos

A zis și dacă se revine la parcul complet?!

rota

Cum putem scăpa de aglomerația din autobuze, atât de nocivă în contextul pandemiei? OPTAR propune amenajarea de benzi unice pentru autobuze și trasee pentru biciclete între Piața Romană și Băneasa

Asociația OPTAR propune amenajarea unui traseu de 9,2 km, dedicat transportului public de persoane și bicicletelor, între Piața Romană și Băneasa, până la Academia de Poliție. Proiectul propune și amenajarea a 3 parcări park&ride, una pe Aleea Privighetorilor (221 locuri), una sub Pasajul Jandarmeriei de pe DN 1 (175 locuri) și una sub Pasajul Ion Zăvoi DN1 ( 175 locuri). Pe Calea Dorobanți, după amenajarea benzilor dedicate autobuzelor și bicicletelor rămâne pentru restul mașinilor o singură bandă, la fel și pe bd. Prezan. Marian Ivan, reprezentantul OPRAR, estimează că viteză de deplasare a autobuzelor se va dubla, după implementarea proiectului, iar aglomerația din autobuze se va reduce, vital în contextul pandemiei Covid 19.

Sursa

voicul

Rafila: Transportul o să fie unul dintre elementele cele mai sensibile în implementare măsurilor. Una e să recomanzi, și alta să poți

Alexandru Rafila este sceptic cu privire la menținerea distanțării sociale în mijloacele de transport. El a subliniat că transportul o să fie unul dintre elementele cele mai sensibile în implementarea măsurilor recomandate.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/rafila-transportul-o-sa-fie-unul-dintre-elementele-cele-mai-sensibile-in-implementare-masurilor-una-e-sa-recomanzi-si-alta-sa-poti-1304596

Lyvyoo

#177
Abia acum devine stringenta problema circulatiei fara bilet. Adica omul cinstit, platitor, cu masca, nu va putea urca in autobuz pentru ca deja 15 conationali vor fi ocupat din capacitate, fara sa plateasca bilet, fara masca, eventual si scuipand seminte.
Consider ca doar banda unica ar putea duce la urcarea prin fata cu validarea de rigoare si de aici o distribuire "covid compliant" a calatorilor, pt ca timpul astfel pierdut va fi compensat printr-un traseu liber.

voicul

Planul Gabrielei Firea pentru transportul în comun al Bucureștiului
Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat faptul că Primăria Capitalei va scoate în circulație tot parcul auto al STB, după 15 mai.


https://www.money.ro/planul-gabrielei-firea-pentru-transportul-in-comun-al-bucurestiului/

nirolf

Un "fâs" de plan. Adică practic nimic. Scot "parcul maxim", adică 1100 autobuze din 1400, restul sunt nereparate prin autobaze, la fel la tramvaie, lipsesc mai bine de 100.

Era oportunitatea perfectă de a implementa rapid niște benzi speciale, probabil traficul auto va fi mai redus decât cel normal - mulți lucrează de acasă și după 15 mai. Așa se obișnuia lumea cu ele, le justificai ca "măsuri speciale".