[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Earthchild

Dar nu mai încep odată lucrările și pe tronsoanele celelalte?

Telvanni

^
^
^


Lasa-ma ca si eu astept sa inceapa pe Maica Domnului. E atat de rupta linia incat eu sunt super mirat ca mai pot circula tramvaiele pe asa ceva.

Intre timp pe linia lui 5 se avanseaza, am vazut ca au adus si prefabricatele care tin loc de traverse, nu stiu cum se numesc.






voicul

Deja au inceput instalarea stalpilor (zona: Stefan cel Mare - Lacu Tei)

Mi se pare ca merg bine.

Ionut


voicul

Cred ca pentru linia de contact (sau si pentru iluminat?).
Ce e ciudat: dupa Lacul Tei sunt si stalpi pentru iluminat, dar Stefan - Lacul Tei ... nu am vazut.






Telvanni

Linia lui 5, Barbu Vacarescu.

Ma surprinde acest strat de asfalt, nu prea inteleg foarte bine care ar fi rolul lui la acea adancime. Ne poate ajuta cineva cu informatii in acest sens?

Din pacate la intersectia cu Lacul Tei a murit o femeie care a fost lovita pe trecerea de pietoni de o masina condusa cu viteza de un tanar. E un pic de haos in acea intersectie din cauza lipsei semnafoarelor si a faptului ca e prea ingusta zona pe care se face traversarea liniei. Ma amuza ca autobuzul 182 abia reuseste sa faca stanga de pe Lacul Tei.
Pentru pietoni este montata o pasarela metalica in dreptul bisericii insa sunt situatii cand aceasta lipseste pentru ca se fac lucrari.

Românismele astea ma scot din sarite, nu exista nicio grija pentru pietoni. Mi-a povestit sotia cum a fost nevoie sa traverseze cu copilul prin zona pe unde trec masinile, pe langa si printre masini. Horror!
Ar fi trebui sa monteze semafoare temporare a.i. sa mareasca siguranta.

In rest, pare sa avanseze destul de bine.








Telvanni

Surpriza pe zona cea mai avansata:













TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Cum va fi pina la urma calea, circulabila auto sau complet separata? Dupa cum se prefigureaza, nu va fi inierbata. Pentru a reducere zgomotul si transmiterea vibratiilor ce au prevazut? Daca va fi sina complet sudata, bun, sa spunem ca vibratiile nu prea exista dar zgomotul de rulare exista si trebuie atenuat cumva. Daca lasa doar cuva goala de beton, fara material fonoabsorbant la suprafata (cauciuc, gazon sau altceva), va fi destul de rau. Sau poate sa bazeaza pe comparatia cu catastrofa de dinainte de modernizare? 🙂

vm75

In mod normal, pentru continuitate ar trebui sa implementeze solutia existenta pe B-dul Aerogarii, de la pasajul Baneasa la Sos. Bucuresti-Targoviste. Dar ochiometric diferența de nivel pare destul de mare pe santierul actual si mai degrabă pare a fi o soluție ca pe linia lui 41.

Telvanni

Eu ma tot gandeam la pros&cons legat de stalpi, pe mijloc ca-n poze sau pe margini?
Pare mai rational cu stalpii pe mijloc (cablul de alimnetare agatat direct, fara a mai fi nevoie de alte cabluri de sustinere) insa anuleaza posibilitatea de a folosi linia si pentru autobuze.

reiny2000

Ar putea fi folosită și de autobuze DACĂ ar fi lărgit spațiul pentru culoarul de transport public.

dr4qul4

Sau daca nu pun garduri ci doar stalpisori de plastic. Sau o camera radar de politie si linie continua.
Ar fi o greseala sa monteze sina ca pe 41 (asa pare, fara circulatie auto) si nu din cauza autobuzelor ci a ambulantelor care ar putea folosi linia lui 5. Linie care leaga nordul Bucurestiului de 2 spitale mari: Floreasca (cel mai de urgente) si Colentina.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Pe linia lui 21 se circula fara probleme (bine mai greu, dar se circula) si stalpii sunt pe mijloc si gardurile pe margine.

Telvanni

 :lol:  :lol:
Au turnat fundatia mai mare decat trebuia si nu mai au loc traversele, d'aia in dreptul stalpilor lipsesc.
Plus de asta, betonul din fundatie n-a vazut vibrator in viata lui.