[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nirolf

Tocmai asta vor, d-asta se modifică cerința și licitația mai întârzie un pic.

Lyvyoo

Ar fi mai bine caci ar asigura o fluenta atat pentru tramvai cat si pentru trafic, pe benzi separate.
Totusi nu am vazut din gura lui Nicusor sa se pronunte asupra mutarii inclusiv a unei linii de tramvai. Va fi deranj mare in acest caz pentru ca sunt multe utilitati si tot Matei Basarab de rearanjat, intersectii de semaforizat acolo unde abia s-au facut sensuri giratorii de catre Sectorul 3, de la Coposu pana aproape de Piata Muncii la intersectia cu Calarasilor si Agricultori. La cum se misca ei plus ca vorbim de santier in oras (centru) nici trei ani nu le ajung pentru asa lucrare.
Poate stiu "electricii" mai multe.

lucian

Circula ideea cum ca linia de tramvaie ar fi fost data in asociere cu primariile de sectoare 3 si 4 cum ca modernizeaza ei traseul liniei 19 intre Serban Voda si Nerva Traian. Stie cineva daca se confirma?


medicul de garda

Idiotii astia de primari de sector nici pana acum nu au invatat principiul de baza ca daca tot ai nesimtirea sa arunci pamant peste piatra sparta, macar pune niste distantiere de cauciuc intre sina si materialul pe care il aduci la nivelul acesteia? Uitati in cel hal arata linia aia, abia se mai vede ciuperca sinei din cauza gazonului lipit de ea!

Si din nou, STB chiar nu a avut nimic de comentat la manevra asta, desi tramvaiele lor vor patina ca la balamuc pe iarba strivita sub rotile lor si se vor impotmoli iarna in zapada depusa pe o linie pentru care nu au suficiente lame de deszapezire...  >:(  In locul lor, refuzam sa mai scot tramvaiele din depou invocand riscuri pentru siguranta in exploatare, ceea ce ar atrage rapid atentia publicului, avand in vedere ca depoul Alexandria asigura acum cam un sfert din parcul de tramvaie al orasului (printre care si jumate de 41 si intreg 32)
Trust me, I'm an east-european doctor!

misiekwas

Parca la 6 (Timișoara) au făcut corect. Dar celelalte green tracks au fost făcute într-adevăr heirupist. Dar csf dacă PM continua să-și cedeze responsabilitatea și atribuții la sectoare? Și ne ies gazone pe șină sau creșterea accidentelor la 4 după ce Baluta a scos garduri de delimitare.


AndreiB

Pe un singur fir? Circulatie la paleta. Departe de ideal...

frunzaverde

Traducere : Nu se va intampla niciodata.

"Alimentare la nivelul solului" (pentru ca altfel nu ii lasa AACR in zona aeroportuara) inseamna un parc nou de tramvaie dedicat pentru linia asta, inseamna mentenanta pentru canalul colector cu utilaje speciale, pe care STB nu le are. Deci 0 sanse de implementare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

acum cinstit vorbind, decât soluția asta pentru câteva stații mai bine îi atârnă un cărucior cu baterii și convertizorul aferent :)

misiekwas

Dacă propunerea privind singur fir poate sa fie justificata (dar ar fi o soluție proasta și strâmbă), chiar nu înțeleg includerea în SF alimentarii de la sol. Creează mai multe probleme decât rezolva si fără Sf e firesc ca nu prea are rost.

frunzaverde

Este in zona de siguranta a pistei aeroportului Baneasa - cablurile aeriene sunt obstacole si pot afecta antenele ILS.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

reiny2000

Mai există varianta tramvaielor cu autonomie.

Cred totuși că mai bine așteptăm răspunsurile de la autorități în privința rețelei de contact. Dacă la Paris-Charles de Gaulle se poate la noi de ce nu?

frunzaverde

La Orly (presupun ca de Orly zici, ca la CDG nu au tramvai) tramvaiul intra intr-un tunel pe sub aeroport.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

misiekwas

Dealtfel soluția preferabila tehnic, dar ma îndoiesc ca pmb și STB au atâția bani de aruncat ca să facă un tunel pentru tramvai.