[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lyvyoo

Felicitari! Exista sanse reale ca cineva din PMB sa ia in considerare aceasta propunere?

medicul de garda

Reactia initiala nu a fost tocmai calda. Din pacat in PMB exista niste personalitati care merg pe principiul "lasa ca stiu eu mai bine" si "ce e si cu ONGurile astea enervante?". Proiectarea in sine probabil va porni anul viitor, dupa ce se va atribu contractul, speram atunci macar sa ajunga pe lista de variante studiate.
Trust me, I'm an east-european doctor!

Cristi N

Termenul de depunere a ofertelor pentru toate loturile a fost amanat cu aproximativ 40 zile:

Termen limita pentru primirea ofertelor / candidaturilor, a cererilor de participare sau a scrisorii de exprimare a interesului
In loc de - 4.01.2023    A se citi - 15.02.2023

Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
In loc de - 04.09.2023      A se citi - 15.10.2023

Sursa: SICAP

Telvanni

Care ar fi cauza deformarii asfaltului? Din cate se vede, sub asfalt avem beton, teoretic ar trebui sa fie foarte rezistent.
Pozele sunt din zona Obor, linia lui 21 comuna cu autobuzele (deformarea asfaltului e de faptde la autobuze).
Care e solutia? Ce se poate face?



frunzaverde

Asfaltul nu face niciodata priza pe beton - cred ca are de-a face cu coeficienti diferiti de dilatare, inginerii de structuri rutiere de-aici pot sa-ti raspunda exact stiinta din spatele povestii. De asta nu se asterne asfalt peste beton niciodata: daca vrei sa convertesti o structura rutiera din beton in asfalt, poti folosi betonul ca fundatie dar doar dupa detensionare/spargere (se face prin impactare, cu niste ciocane pneumatice mari).

Din cate stiu, altfel, niciodata nu se asterne asfalt peste beton - doar ca solutie temporara de sigilare crapaturi in beton, pentru un singur sezon. Altfel, exact ce vezi aici se va intampla dupa un ciclu de inghet dezghet. La fel e la OTP pe pista 1, unde dalele au nevoie de un strat de protectie subtire de asfalt, fiind prost construite in anii '80.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

al bundy

Asfaltul peste beton nu se pune niciodata. A mai fost pus asa pe A1 si in cateva luni a trebuit refacuta toata calea de rulare, sareau bucati din asfalt. Si calea de tramvai nu a fost proiectata pentru circulatia autobuzelor.

Earthchild

Quote from: frunzaverde on December 14, 2022, 12:48:00 AMParca chiar printre ultimele din liniile mari facute inainte de "marele inghet" din epoca Oprescu...

Individul ăsta a făcut cinste numelui său...

Earthchild

QuotePeste doi ani Bucureștiul nu va mai avea liniei de tramvai nemodernizată.
https://economedia.ro/bucurestiul-isi-repara-ultimii-50-de-kilometri-cu-sina-veche-de-tramvai-mega-licitatie-de-18-miliarde-lei-pentru-modernizarea-liniilor-de-tramvai.html#.Y7QVUnZBxhE

Se mai cunoaște stadiul acestor proiecte, pe care eu le consider ca fiind investițiile cu cel mai mare impact pozitiv asupra infrastructurii bucureștene? Dacă nu încep în mandatul lui ND, mi-e teamă că râmănem cu vouchere și iepurii de paște...

carutasul

păi cred că o linie de tramvai are pe la 10 km deci ar trebui să se vadă măcar una-două...

oc7avian

Mâine era termenul limită pentru depus oferte, însă a fost extins în decembrie la 15 Februarie. Sunt 15 loturi de diverse lungimi, cu 6 luni PT + 12 luni execuție.

lucian

Apropo de modernizări, de ceva timp umbla niște unii în niște veste verzi,care pot fi văzuți prin tramvaie și în stații și care anunță, aduce la cunoștință lumii cum ca vor începe niște lucrări de modernizare la liniile de tramvaie de pe Camil Ressu și pe Dudesti. Din ianuarie, deci ne putem aștepta oricând sa înceapă... Știe cineva mai multe?

BGP2597

În calitate de ce și în numele cui anunță? STB și TPBI nu fac anunțuri în felul ăsta, iar câtă vreme licitațiile sunt încă în faza depunerii ofertelor, nu au ce lucrări să inceapă prea curând.

dr4qul4

QuoteMetroul SA a câștigat contractul pentru proiectarea liniei de tramvai care va străbate Piața Unirii și a liniei de 10 kilometri peste Dâmbovița între Berceni și Pantelimon
Celelalte 2 loturi au fost castigate de Intergrup.
Durata de realizare a studiilor de fezabilitate este de 9 luni

link

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TVlad

Oare o sa vina cu aceeasi propunere ca mai sus sau, de-ai dracu' cu alta? Sa vedem. Oricare alta mi se pare mai proasta  :)

TibiV

Stirea se potriveste mai bine aici...

https://economedia.ro/bucuresti-metroul-sa-a-castigat-contractul-pentru-proiectarea-liniei-de-tramvai-care-va-strabate-piata-unirii-si-a-liniei-de-10-kilometri-peste-dambovita-intre-berceni-si-pantelimon.html#.Y7mKB3ZByUm

București: Metroul SA a câștigat contractul pentru proiectarea liniei de tramvai care va străbate Piața Unirii și a liniei de 10 kilometri peste Dâmbovița între Berceni și Pantelimon

Proiectantul Metroul SA a câștigat contractele pentru realizarea studiilor de fezabilitate realizării unei linii de tramvai care să străbată Piața Unirii (legătura între liniile 21 și 32 ) și o altă linie cu o lungime de 10 kilometri între cartierele Berceni și Pantelimon, a anunțat joi primarul general Nicușor Dan.

Licitațiile au fost lansate în 2022, iar în septembrie PMB a primit două oferte de la proiectanții Metroul SA și Intergrup (detalii aici). Este un pachet cu patru loturi pentru extinderea liniilor de tramvai cu o lungime totală de 15 kilometri, primele două loturi fiind câștigate de Metroul SA, iar loturile 3 și 4 de Intergrup. Toate cele patru loturi au o durată de realizare a studiilor de fezabilitate de 9 luni, a explicat Nicușor Dan.

,,Am atribuit contractele pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate ce vizează extinderea infrastructurii de tramvai în Capitală pe o lungime de traseu de 15 km, pentru a face conexiunea între zone importante ale orașului.

Procedura de achiziție publică a fost împărțită în patru loturi.

– Lotul 1 presupune extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 0,9 kilometri în Piața Unirii, prin care se va lega linia de tramvai 32, de la poalele Dealului Mitropoliei, cu linia de tramvai 21, spre strada Sfânta Vineri.

Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.041.050 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.

– Lotul 2 va face conexiunile dintre liniile de tramvai din zona de sud-est și cele din nord-est, prin extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 10,8 kilometri, între Bd. Chișinău şi str. Alexandru Anghel prin Bd. Nicolae Grigorescu – Str. Iuliu Hațieganu – Șos. Vitan-Bârzeşti – Str. Sergent Ion Iriceanu – Str. Turnu Măgurele – Str. Luică. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 3.977.000 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.

– Lotul 3 vizează prelungirea liniei de tramvai cu aproximativ 1,4 km între str. Grațioasa şi complexul comercial Băneasa. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.276.041,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.

– Lotul 4 presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km între bucla de întoarcere din str. Mezeş şi complexul comercial Colosseum. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.460.416,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni", a declarat Nicusor Dan.

Și Primăria Sectorului 2 vrea să realizeze o linie de tramvai (metrou ușor) de 12 kilometri între Pantelimon și Pipera, după cum Economedia a explicat aici.

===

Poza asta este propunerea Asoiatiei Metrou Usor:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)