[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Duta C

Linia 32 a inceput sa se degradeze.Cred ca are 20 ani de cind a reconstruit-o Basescu cind era primar.Sina cel putin unde este iarba pusa daca te uiti in lung e serpuita ca o carare de munte.In partea cu placi de beton este sudata in multe locuri si putin denivelata pe tot tronsonul.

AndreiB

Ingrijorator - si mie mi se parea pe sectiunea de pe Regina Maria ca mergea mai incet ca inainte. Ce sa faci, daca mentenanta e ceva strain? Despre cretinitatea sectoarelor cu "greentrack" peste sina tip CF nu mai zic nimic.

jonny

Quote from: oc7avian on May 07, 2022, 02:30:51 PME în perioada contractuală? Da. E o laudă? Nu, ci un anunț de informare.

Iar în ultima perioadă chiar au apăsat accelerația masiv. Mai e foarte puțin de lucru

ce gluma buna  :lol: Nicusor, tu esti ?

perioada contractuala ? a fosta facuta in bataie de joc, ca sa-si ascunda incompetenta



oc7avian

Mai bine lasă trolling-ul și vezi anul când s-a lansat licitația & stabilit perioada contractuală. Asta dacă tot vrei politică. Însă ai încurcat tematica forumului

Eu m-am săturat să repet

TibiV

Recepția la Terminalul Pantelimon a fost finalizată, a anunțat luni, în cadrul unei conferințe de presă, primarul general Nicușor Dan. STB așteaptă documentele pentru ca tramvaiele să întoarcă pe bucla din cadrul Terminalului multimodal. Cu același prilej, edilul a anunțat că vor începe lucrările la bucla de întoarcere a tramvaielor de la Aeroportul Băneasa.
https://clubferoviar.ro/receptia-la-terminalul-pantelimon-2/



Primarul general Nicușor Dan a anunțat luni, în cadrul unei conferințe de presă, investițiile Primăriei Capitalei pentru modernizarea liniilor de tramvai și trenul metropolitan București. De asemenea, edilul a precizat stadiul în care se află emiterea avizelor pentru prelungirea magistralelor de metrou M4 și M5.

investițiile Primăriei CapitaleiÎn ceea ce privește calea de rulare a tramvaielor, primarul a precizat că în București rețeaua totalizează 150 km, din care 100 sunt modernizați la începutul anilor 2000. Cei 50 de km reprezintă principala urgență, pentru care este necesară suma de 500 de milioane de euro. "Sperăm să accesăm acești bani prin intermediul Programului Operațional Regional de investiții în regiunea București-Ilfov", a spus edilul Bucureștiului.

El a precizat că, din cei 50 km, pentru 35 km sunt deja întocmite documentele pentru avizarea lucrării de investiție (DALI), iar 20 km au deja aprobarea Consiliului General al Municipiului București. Nicușor Dan a spus că speră ca până la sfârșitul lunii iunie să fie aprobate toate documentele și că sunt în lucru caietele de sarcini pentru studiile de fezabilitate.

Cum liniile 40 și 55 nu vor fi modernizate înainte de sosirea tramvaielor produse de Astra Vagoane Călători Arad, luna viitoare, noile vehicule vor fi introduse pe linia 41. Pe cale de consecință, trebuie lungite peroanele la 40 de metri, pentru că noile tramvaie au 36 de metri. STB a făcut deja DALI, iar pe 2 iunie acestea vor fi aprobate. Într-o primă fază vor fi lungite până la 40 de metri 14 peroane, urmând ca ulterior de același "tratament" să beneficieze alte șapte peroane.

În ceea ce privește lucrările de modernizare a căii de rulare pe Bulevardul Vasile Milea din vestul Bucureștiului, primarul general a anunțat că a prelungit contractul până la jumătatea lunii iulie. Lucrările sunt executate de Urban Profile Grele SA, având ca subcontractant Swietelsky și, așa cum a mai relatat Club Feroviar, se desfășoară într-un ritm extrem de lent. Pentru puțin peste un kilometru de linie de tramvai, antreprenorii au avut la dispoziție aproape doi ani.
https://clubferoviar.ro/nicusor-dan-investitiile-primariei-capitalei/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

TVlad

Deci pe bd. Vasile Milea constructorul nu s-a incadrat in termenul ultrageneros acordat prin contract iar Nicusor, in loc sa ii penalizeze, semneaza pentru prelungirea termenului!

shogom

Sa nu exageram, 1-2 luni reprezinta intarziere dar nu foarte mare.
Termenul initial si normatele pot fi revizuite( vezi termenele date la A0, unde pe un șes superb se dau termene comparabile cu cele ale UMB pe dealurile transilvanene).
 As putea paria ca polonezii ar putea obtine o prelungire mai mare a termenului(mai mult ca sigur au gasit utilitati care nu erau trecute in proiect).

oc7avian

Club Feroviar spune eronat că au avut 2 ani. Total greșit.

Prelungirea termenului nu înseamnă că tot atât durează darea în trafic. Sunt destule alte elemente conexe parte ale contractului. Oricum, aici nu doar tramvaiul așteaptă, ci și transportul de suprafață (troleibuzele deviate)

Xenos

Haideti totusi sa fim onesti si sa remarcam ca mai mult de 2 luni nu ar fi durat lucrarea asta intr-un oras normal si nici macar in Bucuresti in alte vremuri.
Imi aduc aminte inchiderea totala a liniei 41, cand aproximativ jumatate din traseu a fost modernizat in cateva luni, precum si modernizarea de pe Bd. Timisoara care s-a petrecut in ultimul mandat al lui Basescu, in timp record, folosindu-se un fel de feste Fahrbahn cu prefabricate, sistem foarte inteligent si pe care nu l-am mai vazut de atunci, ori reabilitarile lui Videanu de pe trafic greu.
De la Oprescu incolo ori nu s-a mai facut nimic ori nu s-a facut decat cu incetinitorul, la tramvaie ma refer.
Si da, cred ca e normal ca si liniile 32 si 41 sa aiba nevoie de cate un RK, nu? Inlocuiri de traverse defecte, poate sine uzate, nu te poti astepta sa le tii fara intretinere atatea decenii.

oc7avian

Foarte bine punctat. Aici ar fi fost nevoie de vreo 3 luni, cu tot cu conexe. Hai 4, cu surprize.

Dar trebuie să înțelegem conceptul de licitație. Firma asta a vrut să câștige pe acel CS, deci a optimizat la sânge. Inclusiv echipamente și oameni. Ghinionul nostru major. Personal, am un an de când mobilitatea mi-e afectată, deci n-am motiv să-mi fie dragă lucrarea.

Totuși să ne bucurăm că a câștigat o firmă de renume. Că la calcule n-au ieșit ca la început, privind criza de materiale. Prefer oricând întârzierea asta decât o reziliere.

Cel puțin pe 41 știu că au mai tot fost lucrări, inclusiv cu schimbări de traverse și linie noaptea.

PS: schimbări de linie chiar se fac perioada asta

b1

Modernizarea liniei pe Vasile Milea – lucrări de proastă calitate și termenul de 12 luni depășit...pentru 1,1 km de cale dublă de tramvai

După cum am estimat încă de acum câteva luni, lucrările la calea de rulare de 1,1 km cale dublă, fără lucrări complexe la aparate de cale, incrucișări, exproprieri sau repoziționare a căii de rulare, au depășit termenul de 25 mai 2022, menționat pe panourile informative, schimbat recent in 31 decembrie 2022, deși în ritmul ultimelor zile ar putea fi depășit și acesta. De exemplu ieri 31.05.2022 erau pe șantier la ora 8 dimineața doar 2 muncitori care curățau asfaltul din zona șinelor pentru turnarea stratului de protecție dintre asfalt și calea de rulare. În același timp a fost depășit și termenul de repunere în funcțiune a rețelei de troleibuz, lucrările la rețeaua de contact având un ritm minim de evoluție.

Totul în timp ce inelul orașului este blocat din punct de vedere al liniilor de tramvai, mijloacele de transport ecologice cum sunt tramvaiele și troleibuzele sunt înlocuite cu autobuze diesel, iar călătorii sunt înghesuiți în linii navetă care stau blocate în trafic la orele de vârf. Toate acestea par a nu conta pentru constructorii care își bat joc de lucrare, deși în urmă cu o lună ritmul de lucru era laudabil, ritm în care constructorii chiar păreau să își dorească finalizarea lucrărilor. Conform ultimelor informații, ultimul termen avansat de constructori este 15 iunie, dar rămâne de văzut dacă anul acesta.

Mai mult, lucrările de finisare în zona stației Bulevardul Iuliu Maniu au o calitate indoielnică, pavelele din cauciuc pentru ghidajul persoanelor cu dizabilități de vedere fiind montate în bătaie de joc și cu un sistem ce va crea pericole pentru călători, suruburile de prindere fiind ieșite înafara acestora. Mai mult, pavelele s-au deformat de la soare, semn că sunt de cea mai proastă calitate.













Sursa (mobilitate.eu) + mai multe imagini.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

panzer

Doamne! De ce au trebuit sa puna prostiile alea de plastic. Nu ajuta cu nimic ca sunt galbene, sunt pentru nevazatori.

Peste tot in Bucuresti sunt din beton facute, basca au si rezistat la ploaie. De unde le-a venit ideea asta?

Sorinus

Ba au mai fost,prin intersectii, si au sarit si aratau ca naiba, una lipsa, alta sparta. Erau metalice totusi, dar tot galbene.

jonny

Quote from: TVlad on May 23, 2022, 04:33:19 PMDeci pe bd. Vasile Milea constructorul nu s-a incadrat in termenul ultrageneros acordat prin contract iar Nicusor, in loc sa ii penalizeze, semneaza pentru prelungirea termenului!

nu poti sa te penalizezi singur