News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xed

@oc7avian, lungimea acestei benzi nu este semnificativa incepe cu 10 metri inainte de intersectia cu str. Witing si se termina la cea cu Vulcanescu. Cred ca are deja vreo luna si jumatate si pot spune ca este de mare ajutor. Simplul fapt ca nu se mai parcheaza acolo iar autobuzele si troleibuzele au culoar liber decongestioneaza sensul respectiv.

Acelasi lucru il pot spune si despre sectiunea, mica ce-i drept, de la Gara de Nord de pe Calea Grivitei. Toate lucrurile acestea marunte au de multe ori un impact benefic mai mare decat te-ai astepta dar mi-as dori sa vad mai multe lucruri intamplandu-se in aceasta directie.

alex8

Este o soluție simpla și ieftina care ar trebui implementata pe toate străzile ce au minim 2 benzi pe sens. În acest mod timpul de deplasare cu mijloacele de transport în comun scade și în același timp devin mai atractive și de asemenea se vor respecta mai bine timpul de a ajunge în stație.

Telvanni

Eu cred ca toate masinile STB au GPS. Nu se poate studia timpii a.i. sa se faca un plan de benzi unice care sa fie implementat de urgenta? Mi se pare ca totul dureaza prea mult si se face cu pasi mici, mici de tot.

voicul

Daca se face cu pasi prea repezi, totul ajunge ca pe DN1 acum 2 sau 3 ani cand au pus stalpisori.
Foarte eficient pentru STB, dar a durat doar 3 zile ca s-au miscat prea repede.

oc7avian

Eficientizarea transportului public vine dintr-un cumul de măsuri, nu doar benzi unice.

O bandă unică n-are ce căuta unde nu-i frecvență ridicată. Vei enerva pe toată lumea: și șoferi, și călători. În plus, anumite zone pot beneficia de alte măsuri. De exemplu, la intersecția Șoseaua Cotroceni cu Șoseaua Grozăvești ai niște timpi de așteptare la semafor absolut groaznici, cu verde scurt. Pe Șoseaua Cotroceni ai un flux major de transport (bus+troleibuz).

AndreiB

As mai adauga ca trebuie regandita si reteaua - centrele de destinatie s-au schimbat, dar reteaua de suprafata nu prea s-a adaptat nici macar deschiderii magistralelor noi de metrou, daramite schimbarea destinatiilor.

TibiV

https://www.pmb.ro/interes-public/arhiva/get-press-releases-menu/2021/668

Primăria Capitalei demarează lucrările de modernizare a liniei de tramvai pe Bulevardul General Vasile Milea

Primăria Municipiului București a predat astăzi, 25 mai 2021, amplasamentul către S.C. URBAN PROFILE GRELE S.R.L., câștigătorul procedurii de achiziție publică, pentru demararea lucrărilor la proiectul "Modernizare linie de tramvai pe B-dul G-ral Vasile Milea de la intersecția cu B-dul Timișoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV", finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020.

Proiectul vizează modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă a liniei de tramvai de pe Bd. Vasile Milea, pe care circulă tramvaiele 1 și 10, pe tronsonul cuprins între Bd. Timișoara și accesul în benzinăria OMV dinspre Pasajul suprateran Basarab.

După predarea amplasamentului, Primăria Municipiului București urmează să emită ordinul de începere a lucrărilor.

În cadrul proiectului, se vor executa următoarele lucrări: refacerea infrastructurii și suprastructurii căii de rulare - înlocuire traverse, șine, prinderi, amortizoare de zgomote și vibrații, înlocuirea stâlpilor de susținere a rețelei de contact, înlocuirea firelor de la rețeaua de contact, inclusiv elementele de susținere, refacerea peroanelor de pe tronson cu respectarea standardelor și normelor în vigoare, lucrări de reabilitare la pasajul subteran pietonal, lucrări la iluminatul public.

Obiectivul general al proiectului este reducerea emisiilor de CO2 generate de transportul rutier motorizat cu 613 tone/an, îmbunătățirea eficienței transportului public de călători, a frecvenței și a timpilor de parcurs, precum și a accesibilității.

Valoarea totală a lucrărilor este de 28.056.510,21 lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

Astept licitatii si pe celelalte tronsoane mult mai distruse, Barbu Vacarescu, Lizeanu-Tei, Basarabia, Chisinau, Vasile Lascar...

AndreiB

Mai ales pentru ca a durat (relativ) enorm refacerea tronsonului minuscul de pe Vasile Milea.

voicul

Deci e bine ne-am incadrat in teremen si fix astazi in 2021 luam banii pentru programul desfasurat in 2014 - 20 20.  :o

Bun, acum ca am inceput, asteptam si ordin ca sa incepem iar, ce am inceput azi.
Bun si asta.

Dar acum ca urmeanza ca poate sa inceapa lucrarile candva, exista si un teremne de finalizare a lor. Evident asa informativ macar, nu de respectat.  >:(

paullie


Duta C

@Earthchild.....mai sunt : calea dudesti,camil ressu.Aici deja iti cam trebuie centura de siguranta daca vrei sa circuli cu tramvaiul

zuma80

Nu folosesc dar amintesc de Corneliu Coposu ai Calea Calarasi - zona centrala si ultracentrala.
Daca nu gresesc mai ieri era 2012 cu finala de Europa League. Priveam la suporterii care mergeau din Centrul Vechi la stadion fix pe acest traseu, si imi venea sa intru in pamant de rusine cum se prezenta orasul. Nu am crezut ca in 2020 nu o sa avem toata zona reabilitata, dar uite ca suntem in 2021...
Pentru A6!

zeckesan

Au trecut aproape 2 săptămâni de la închiderea tronsonului de pe Vasile Milea, există vreo informație despre ordinul de începere a lucrărilor?

oc7avian

Conform MU, cică STB-ul trebuie să își strângă jucăriile înainte: firul de contact, garduri etc. Le vor pe viitor