[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Peronul nu a fost ingustat ci a fost facut doar pe jumatate.  :)
E o diferenta de nivel de vreo ... 5 -10 cm cel putin intre partea asfaltata si cealalta.

Nu inteleg de ce a fost dusa asa mult in pasaj peronul? De ce ai 5 m de garduri si dupa statia?

dr4qul4

Si nu puteau sa nu puna balustrada pana cand se apuca de accesul ala pentru metrou  :lol: ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

thefrenzybudgeter

Garduriliiii moarte Romanilor  :D Sa mor daca inteleg logica din planuri. Daca ai avea o persoana cu dizabilitati acolo cu un carucior, restul sau in spate ca sa treaca.

AndreiB

Mi se pare foarte bizara solutia aleasa pentru peron. Chiar daca intentionau sa lase spatiu pentru conexiunea cu metroul, de ce nu au montat gardul in pozitia finala - spre stalpii de sustinere de la inceput? Deasemenea, nu inteleg de ce exista gard intre linie si peron - nu ala e scopul peronului - imbarcarea?

cesar21

Dar o persoana cu dizabilitati cum mai iese de acolo? (Nu am fost personal sa vad, doar am vazut pozele si de aceea intreb)

oc7avian

Nu are cum. Cel putin in faza 1 a lucrarilor. Acum de fapt se finalizeaza niste lucrari banale promise de multi multi ani. Problema accesibilitatii e una generala la STB cand vorbim de reteaua de tramvaie.

voicul

O stație de tramvai inaugurată într-un pasaj, lângă Palatul Victoria, stârnește nedumerire printre bucureșteni - VIDEO

O stație de tramvai de lângă Palatul Victoria stârnește nedumerire printre bucureșteni. Se află într-un tunel și, la numai o zi de la inaugurare, prin tavanul fisurat a început să curgă apă. Călătorii nu văd utilitatea spațiului aflat foarte aproape de alte două stații.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/o-statie-de-tramvai-inaugurata-intr-un-pasaj-langa-palatul-victoria-starneste-nedumerire-printre-bucuresteni-1471984

RazvanN

Pe lângă lipsa eforturilor de a educa publicul cu privire la existența și utilitatea acesteia, neatractivitatea stației din pasajul Victoria este dată (și) de câteva probleme comune mai multor pasaje rutiere din București. Și aici și la Unirii, cel puțin, pe lângă problemele de mentenanță generală și lipsă salubritate, au probleme serioase de hidroizolație, pe de-o parte, dar și la nivel de reglementare viteză. Normal că doamna din reportaj, și alții, se vor simți în nesiguranță când zburdă mașini cu 80-90-100 km/h. Da, o împrejmuire folosind pereți de sticlă sau amenajări similare ar ajuta, dar până ar avea finațele necesare pentru astfel de investiții [desigur după ce rezolvă legătura cu metroul care va crește și mai tare utilitatea, și va facilita și accesul pentru persoanele care nu pot utiliza scările], confortul ar fi simțitor sporit dacă s-ar rula cu adevărat cu viteza reglementată.

Am scris către 4 consilieri municipali cerând informații despre planurile de mentenanță și reparații pentru pasaje, n-am primit nici un raspuns, cel mult un "am primit, ne auzim". Când/dacă voi primi răspunsuri revin pe topicul potrivit.

GAC

Avand in vedere ca Nicusor are de gand sa puna dezvoltarea orasului pe hold, tare ma tem ca aceasta statie de tramvai o sa fie singura lui "ctitorie"... sper sa nu am gura aurita.

Earthchild

Daca se materializeaza intentiile privind inlocuirea retelei de termoficare, modernizarea liniilor de tramvai lasate in paragina de fostele administratii si inlocuirea finalmente a tramvaielor copilariei noastre (a celor mai batrani deja), razboiul impotriva masinilor parcate oricum si oriunde, le:realizarea strapungerilor radiale spre centura, pasaje rutiere (in sfarsit) la Petricani si Andronache, consider ca afirmatia de mai sus
Quoteare de gand sa puna dezvoltarea orasului pe hold
nu este deloc obiectiva.

GAC

Acum cateva zila a aparut un articol interesant pe clubferoviar.ro:
Citez conform articol:
Quote
Proiecte de modernizare a infrastructurii de tramvai din București
În prezentarea directorului general al STB a fost inclusă și lista proiectelor de modernizare a infrastructurii de tramvai (dar și de achiziție de material rulant) care ar trebui să înceapă în perioada următoare. Le prezentăm în cele ce urmează:

Modernizare linie de tramvai şi stradă pe Bd. Basarabia, între Piața Hurmuzachi si bucla de întoarcere tramvaie Republica, inclusiv intersecția Bd. Basarabia cu Bd. Chișinău, intersecția Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie si bucla de întoarcere Republica
Modernizare linie de tramvai pe Calea Călărașilor între Piața Hurmuzachi și Str. Traian
Modernizare linie de tramvai pe Calea Călărașilor si B-dul Corneliu Coposu între str. Traian și Bucla Sf. Vineri
Modernizare linie de tramvai pe Calea Dudești între depoul Dudești și str. Anastasie Panu
Modernizare linie de tramvai pe Calea Dudești între depoul Dudești și Șos. Mihai Bravu
Modernizare linie de tramvai pe Bd. Mărășești de la Parcul Carol până la Bd. Cantemir
Modernizare linie de tramvai pe Bd. Pache Protopopescu între Piața Iancului și Str. Traian
Modernizare linie de tramvai pe str. Traian între Bd. Pache Protopopescu și Calea Călărașilor
Modernizare linie tramvai pe str. Teclu și Bd. Pallady până la intersecția cu Bd. 1 Decembrie
Modernizare linie de tramvai pe str. Ziduri Moși
Modernizare linie tramvai Bd Barbu Văcărescu între Ștefan cel Mare și Pod Băneasa
Modernizare linie de tramvai, peroane si acces  pe Bd. Ion Mihalache între Piața Victoriei și Calea Griviței (str. Buzești și pod Constanța)
Modernizare linie tramvai Maica Domnului – cimitir Reînvierii – bd Lacul Tei
Modernizare linie tramvai Calea Griviței
Achiziție 170 tramvaie
Reabilitare, dezvoltare și modernizare depouri Bucureștii Noi, Titan și Colentina: consolidare, extindere, retehnologizare și reamenajarea spațiilor construite
In linii mari se propune reabilitarea a tot ce a mai ramas la nivelul otelu rosu.
Sa vedem cand termina, sau macar cand incep.

TVlad

Au uitat de linia lui 5; e tot cu longrine Otelul Rosu.

nirolf

Este și linia lui 5:

Quote
Modernizare linie tramvai Bd Barbu Văcărescu între Ștefan cel Mare și Pod Băneasa

Va fi greu să se facă toate astea, mai ales că vor mai fi și șantierele pentru termoficare. Din păcate au fost 12 ani pierduți pentru transportul electric.

GAC

Problema este ca pe Vasile Milea, unde chiar "arde" nu vedem inca miscare, desi contractul a fost semnat din 30 Decembrie 2020.
Restul de lucrari le-am pus exemplificativ... intai sa vedem licitatiile lansate.
Cu mozaicul de solutii constructive (vechi / depasite si noi) ce se gasesc in infrastructura tramvaielor, este greu sa faci din tramvai un mijloc de transport preferat, in ciuda potentialului.

Earthchild

Nu apare linia comuna 5, 16 intre Calea Mosilor si Bvd. Dacia (pe strada Vasile Lascar), la necesitati de modernizare. Or fi pierdut-o din vedere?