News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Valentin

Cum pune gazon peste patul de prisma sparta? Inteleg conceptul de "greentrack" , dar linia de tramvai trebuie gandita de la bun inceptul pentru asa ceva.. STB nu e in stare sa intretina linia, sa o tina curata, sa intretina tramvaiele de pe 41 in asa fel incat sa fie cu adevarat metrou usor.. dar ei discuta de pus gazon peste piatra sparta..

voicul

Logica e cam asa:
A vorbi nu inseamna ca faci. Faci dupa ce vorbesti.
TOTUSI, vorbesti primesti salar'!

Deci: vorbesc ca sa primesc salariu, si primesc salariu indiferent de ce vorbesc, si DOAR intamplator mai trebuie sa fac una alta din ce am zis!

Sorinus

Linia de pe Camil Ressu si Pallady e reabilitata? Am vazut ca tramvaiele (vechi ce-i drept), topaie destul de rau pe ea.

TibiV

Ultima "reabilitare" s-a facut intre Nicolae Grigorescu si Ilioara, cand au scos linia ca sa faca racordul de metrou spre Anghel Saligny. Cand au pus-o la loc, cred ca au burat piatra sparta....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Totusi se ocupa cineva de mententa sinelor de tramvai?

Pai numai daca treci cu vedere peste liniile astea ai sanse sa vomiti ultima masa.
Daca ai ghinionul de nesansa sa treci cu 20 - 30 intr-o masina, probabil ca ai de incheiat un contract pe teremen nelimitat cu un service.

:puke:

rota

^apropo de mentenanta sinelor de tramvai, sina de pe Calea Dudesti arata execrabil, unde as putea sa fac o plangere? (la info@stbsa.ro nu pot depune plangeri)
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

In Ghencea Militar...

Ultima "modernizare" (cand s-au pus placile/dalele OR) s-a facut pe vremea "lu' impuscatu" (cu exceptia unei portiuni mici de la intrarea in Depoul Dudesti, dar aia sunt convins ca ai simtit-o "altfel" sub roti.

Din pacate, Calea Dudesti, Calea Calarasi si scoala 80 (Primaria lui "betonel") sunt singurele argumente care ma fac sa cred ca l-am impuscatara cu un an mai devreme decat trebuia....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Hef

Voi vorbiti din punctul de vedere al soferului care trece peste ele.
Daca esti in tramvai pe Maica Domnului ai impresia ca esti in tagada. Daca nu te tii te da cu capul de geamuri.

La capitolul calitate sine de tramvai stam cel mai prost. Poate prin Ukraina mai gasesti asemenea sine de tramvai

TibiV

NU este adevarat!...

Sunt undeva pe forum filmari cu reteaua de tramvai din Phenian, RPD Coreana / Koreana.
Alea din Phenian NU sunt mai rele, sunt exact la fel de rele....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer


Telvanni

Lizeanu-Maica Domnului -Lacul Tei sunt execrabile. Ultima interventie s-a facut pe bd-ul Lacul Tei prin anul 2000, s-au scos sinele si prefabricatele din beton, s-a indreptat stratul de pietris de sub ele si s-au remontat aceleasi prefabricate si aceeasi cale de rulare.

Lyvyoo

Sunt curios de o chestiune, daca noua administratie se pune pe treaba "de maine", pe licitatie nu pe baza companiilor municipale,  cand am putea vedea (optimist / realist / pesimis) cel mai devreme primul flex bagat in liniile OR? Vad ca si la capatul Pantelimon tine destul de mult acea bucla si tot nu e gata, apai sa refaci kilometri intregi.


AndreiB

Sincer pe unele portiuni cred ca mai degraba ar trebui sa astepte si sa pregateasca un proiect de calitate, finantat cu bani europeni. Ma refer in special la bulevarde precum Barbu Vacarescu, Ion Mihalache, care sunt extrem de degradate din toate punctele de vedere.

Acolo cred ca trebuie proiecte unitare care sa:

1. Inlocuiasca toata tevile RADET, ca sa nu sapi de doua ori
2. Gandeasca solutii de parcari care sa elibereze trotuarele/benzi de circulatie
3. Introduse toate cablurile in subteran
4. Refaca trotuarele & toata infrastructura pietonala
5. Inlocuit complet infrastructura de tramvai si largite peroanele pentru tramvaie mai lungi

Cred ca dureaza sa pregateasca si sa aplice pentru finantare pe asa ceva, insa rezultatul e mult mai spectaculos si mai util.

In materie de STB, cred ca noua administratie ar trebui sa identifice "quick wins" care incetinesc reteaua - e.g. benzi de autobuze impuse real, regandire transport suprafata in DT, cresterea nr de controlori etc.

Pe termen lung, cred ca trebuiesc regandite traseele si refecuta toata infrastructura de tramvai, insa ambele proiecte sunt de anvergura si vor dura.