News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Gendan

Fresh review, încă sunt in 41, am trecut pe firul refăcut.

Două lucruri:
1. Nici nu se cunoaște că ar fi fost macaz la capete, foarte lină trecerea.
2. Firul nou parcă are joante, atât de prost e sudată șina. E mai lină pe rampe, unde nu a fost înlocuită.

TibiV

Nu v-am mai plictisit cu linia de tramvai(e) de Soseau Giurgiului (7 si 25) de asta vara...
Dar saptamana trecuta (joi, 26 martie) am trecut pe acolo dupa cateva saptamani și am avut un adevărat ȘOC !!!!

Stiti care este prima institutie care adopta (cu entuziasm chiar) parapetele WRSB ?

Ei bine, nu CNAIR (aia au role in cap...), ci... STB !...
(Sau poate celebra primarie PS4?!...)

Sa trecem la fapte. Suntem la inceputul Soselei Giurgiului, vedere spre Piata Eroii Revolutiei (masinile din stanga vin dinspre Pieptanri (Viilor, Serban Voda) si merg spre Oltenitei.)

Vedere spre periferie / CFR Progresu

Wow!...





Fiecare din cele 3 cabluri este format din cate 3 cabluri torsadate, impleite... Si nu sunt subtiri.

Nu cred totusi ca stalpii sunt batuti atat de adanc incat sa reziste unui tramvai...

... dar este clar ca nu a fost facut pentru evitarea ciocnirii intre tramvaie...  ;)

Prima sectiune de separator / gard nu este foaarte lunga (75-80 metri) dar este este fix in zona in care bizonii, berbecii si alte vietuitoare depaseau tramvaiul oprit in statie prin stanga lui si se aruncau in intersectie...

Sectiunea asta se termina la trecerea de pietoni de la statia STB Sura Mare

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O nou sectiune incepe dupa trecere, intre cele doua refugii ale statiei de tramvai Sura Mare

Sistemul de fixare de capat spre Piata Revolutiei, cel putin un cablu pare tensionat



Sistemul de fixare spre periferie, clar netensionat



O vedere cu fostul City Mall in fundal

Hopaaaa... Ce avem noi aici?....

Niste tendoane de intindere....

...in mod clar netensionate...

Si niste surubele... Nu mari ca cele ale lui kitsune, dar sunt cel putin M24

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Nici aceasta sectiune nu este foarte lunga - se opreste la urmatoarea trecere de pietoni si la racordul liniei cu terminalul de tramvaie Sura Mare, unde acum intoarce 19...



De aici incepe prima sectiune mai lunga...

... pana la urmatoarea statie, Muzeul Bacovia



Nu va mai plictisesc (cine vrea poate vedea pozele in album), va spun doar ca, dupa Muzeul Bacovia, astfel de intreruperi exista numai la Piata Progresu, la Toporasi, la Drumul Gazarului, la Luica, la Anghel Nutu, la Raducanu Cristea si la terminalul CFR Progresu - unde se termina de fapt parapetele WRSB...
Ultima sectiune in lucru la momentul respectiv era intre Anghel Nutu...



... si Raducanu Cristea, unde sistemul de fixare de capat inca nu era instalat


Repet, asta era situatie pe 26 martie, poate au si terminat, dar nu prea am mai iesit din casa...  ;)

Toate pozele sunt aici: https://imgur.com/a/lHge4Wb
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR


TibiV

Adrian, eu doar l-am fotografiat, nu l-am comandat/platit/instalat....  O:-)

Dar daca este pe banii PS4 (mi se pare destul de probabil...) atunci e bun pentru campania electorala. Sau pentru finantarea acesteia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

@adrian rosca - sunt de acord ca nu prea are rost.
ajuta cel mult la a face reclama si a populariza aceasta solutie. dar nu ajuta cu nimic la separarea sensurilor intre tramvaie, dimpotriva impidica tunsul rapid al gazonului. daca tramvaiul deraiaza nu se duce foarte mult in lateral.

Valentin

Eu la prima impresie nu cred ca e pentru tramvaie, dar nici "antipieton". Primul gand a fost in caz de accident o masina sa nu ajunga pe ambele linii (blocand total circulatia tramvaielor) ci doar un sens.  Putem intreba prin 544 si rezolvam enigma decat sa dam cu presupusul.

TibiV

Este de fapt un caz tipic de punem unde nu e nevoie, unde trebuie nu punem.
Nu cred ca mai multi bezmetici sa o ia pe actualul gazon al liniilor de tramvai. Poate doar sa mai descurajeze pietonii in zona Piata Progresu...

Dar mie mi-a facut placere sa vad WRSB pentru prima data "pe viu"...
Pare foarte zdravan.

Dar asa cum am zis, nu cred ca se pune problema ciocnirilor frontale intre tramvaie...
Sincer, mi se pare o clasica schema de "sifonare" de bani. De aia banuiesc ca proiectul este al PS4, nu neaparat al STB...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

miahi

^^ Cred ca toata lumea e de acord ca e sifonare . In cea mai buna situatie, "donatie" de la importator / producator pentru popularizarea solutiei...

voicul

Intradevar omul cam poate sari acel gard, dar nu asa usor. La fel poate sari si gardurile de pe linia lui 21, dar mai complicat.

Deci e mai ieftin asa sau cu garduri pe ambele sensuri - gen pe linia lui 21?

elphax

daca ar fi doar sa nu sara pietonii - desi nu pare un motiv logic - un gad simplu de metal ar fi mult mai ieftin

TibiV

A fost gard simplu între Toporași și Piața Progresul. La 3 luni de la instalare, în zona cea mai "circulată" era "două panouri da, unul nu"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Părerea mea este că dacă nu sudează şuruburile din capete nu vor rezista prea mult cablurile. Atracţia magnetică e foarte mare.
Cont (aproape) inactiv.

lucian

Este scump genul asta de gard? Poate le-au luat pentru tramvaiele noi ca din cate stiu urmeaza sa intre in linia 25 si in cazul in care vor deraia din cauza infrastructurii proaste sa numse buseasca intre ele.Bineinteles a se observa spiritul de gluma...