News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Primăria Capitalei licitează instalarea a 2000 de refugii în stațiile de autobuze și troleibuze din București

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru ,,ACORD CADRU ,, Achiziție de elemente constructive pentru mobilier urban, respectiv adaposturi modulare pentru statii de troleibuz si statii de autobuz", în valoare de 88,7 milioane lei și o durată totală de implementare de 48 de luni.

Conform SEAP, acordul ,,Achiziție de elemente constructive pentru mobilier urban, respectiv adaposturi modulare pentru statii de troleibuz si statii de autobuz, cu montajul inclus, conform cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea totala estimata a Acordului cadru este de 88.731.440,00 LEI fara TVA. Cantitatea minimă ce urmează a fi achiziționată în baza acordului-cadru: 500 buc; Cantitatea maximă ce urmează a fi achiziționată în baza acordului-cadru: 2000 buc; Valoarea minima estimata a contractului subsecvent este de 13.309.716,00 lei fara TVA Valoarea maxima estimata a contractului subsecvent este de 26.619.432,00 lei fara TVA Cantitatea celui mai mic contract subsecvent este de 300 buc; Cantitatea celui mai mare contract subsecvent este de 600 buc; Se vor încheia estimativ 4 (patru) contracte subsecvente, in functie de necesitatile Autoritatii contractante ." Ofertele pot fi depuse până la data de 04.12.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 04.05.2020.

Mobilitate.eu

vasile

Proiect finantat din fonduri UE. Presupune realizarea lucrarilor pana la sfarsitul lui mai 2021.
- inlocuirea caii de rulare pe 1,1 km cale dubla;
- montarea stalpilor metalici pentru sustinerea retelei electrice;
- extinderea peroanelor care nu corespund cu lungimea noilor vagoane de tramvai (inclusiv crearea de cai de acces la tramvaie pentru persoanele cu dizabilitati);
- lucrari de interventie la pasajul pietonal ce vor fi executate strict pe latimea amprizei liniei de tramvai (7 m) si vor avea un caracter preventiv d.p.d.v. al sigurantei in exploatare.
- modernizare retea de contact troleibuze (intre B-dul Iuliu Maniu si B-dul Timisoara), stalpii pentru cele doua retele fiind comuni. Reteaua de contact va realiza cu stalpi metalici demontabili tip SMD;
- refacerea infrastructurii pana la adancimea de fundare de 90 cm fata de cota NSS (tinandu-se cont de adancimea de inghet);
- refacerea suprastructurii cu toate elementele necesare pentru diminuarea zgomotelor si vibratiilor;
- refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare inlocuire traverse, sine, prinderi, amortizoare de zgomote si vibra!ii, etc.;
- refacerea in totalitate a peroanelor conform cu standardele si normele in vigoare.

RobertN




nirolf

Adevărul e că e foarte greu să îți dai seama că liniile alea sunt praf și trebuiau modernizate de acum 10-12 ani. Dar de, se apropie campania electorală, hai să ne facem că muncim, mai aruncăm niște bani pe la firmele prietene...

TibiV

De la electrici, informatii si poze proaspete cu terminalul de tramvai si P&R de la Granitul / Pantelimon (actualul capat al liniei 55).
Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=253&p=345556#p345555

Quote from: cris_m31 ianuarie 2020

La 2 luni de la ultima mea vizita, avem deja schimbari notabile, mobilizarea fiind buna pentru vremea de afara.

La terminal avem in premiera prima portiune de linie montata in zona terminalului, jumatate din structura subterana a parcarii finalizata, iar cealalta jumatate in proces de cofrare. In ceea ce priveste sapatura, pare ca ar fi terminat, nu am vazut miscare in acest sens.















Partea a II-a

Avem finalizat scuarul despartitor de pe Vergului. In zona statiei de plecari/sosiri a regionalelor a fost realizata fundatia trotuarului, acum pietonii au cat decat pe unde sa circule, evident doar daca nu au carucioare cu ei... (vedeti in a doua poza de ce). Tot in aceasta zona se realizau niste masuratori topo, nu am inteles pentru ce.











Si un articol de ieri pe aceeasi tema: https://clubferoviar.ro/sine-la-cora-pantelimon/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Chiar sunt curios daca locuitorii din cartier isi vor lasa masinile acolo si vor elibera pistele de biciclete si banda 1 de pe Bd Pantelimon... Probabil va fi inca o dovada a faptului ca fara amenzi usturatoare nu se poate pune in valoare infrastructura noua din Bucuresti.

TibiV

P&R nu este pentru cei din cartier.
Este pentru cei care vin din suburbii  (Pantelimon, Cernica etc.) ca sa isi lase acolo masinile cand vin in oras si sa foloseasca mai departe transportul in comun....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Neavand legatura directa la metrou si deocamdata fara o linie de tramvai rapida, e foarte posibil ca cei din suburbii sa nu achieseze la idee. Pana la urma, nu e mare diferenta daca lasau masina gratis la Brico in parcare si traversau strada 50-100m pana la tramvai versus a-si lasa masina intr-o parcare cu plata si a urca scarile sau a lua liftul pana la tramvai. De aia ma gandeam ca si riveranii sau cei care au treaba in zona ar trebui impulsionati, atat ziua cand ocupa banda 1, pistele de bici si farama de spatii verzi cat si seara cand vin de la munca.

ghrt

P&R aici nu cred că va fi folosită din mai multe motive:
Coada maximă este până ajungi la P&R. De aici deja traficul e mai ok. Coada DNCB - Granitul e ceva compact în rush hour.

Parcarea centrului comercial este foarte mare, niciodată nu e folosită 100% (acum e instalat şi un circ acolo), şi oferă acces pietonal destul de rapid (5 min) la Republica pt metrou. În paranteză, cred că ar fi fost mai ieftin dacă PMB negocia cu centrul comercial utilizarea parcării, cum au negociat pentru capătul liniilor de autobuz (la solicitarea dnei Boagiu, pe atunci senator de circumscripţie).

Ca părere despre lucrare:

Cred că ar fi trebuit rezolvată intersecţia spre Dobroieşti, deoarece e o scurtătură utilizată (iese la podul Fundeni).

Aşa ca idee, nu au construit şi ceva structură pentru staţia de metrou de sub ea, deşi cică se va face şi metrou peste nj de ani.

Poate ar fi fost bine să prelungească linia de tramvai până în oraşul Pantelimon şi să facă acolo P&R.
Cont (aproape) inactiv.

bogdanstancu

Da, foarte buna ideea cu linia de tramvai pana in Pantelimon. Era si loc pe mijlocul drumului.
In alta ordine de idei, in momentul in care nu vei mai putea parca oriunde in bucuresti (gen ocupand tot trotuarul, banda 1, spatiul verde), atunci probabil se va umple si parcarea.

TibiV

Quote from: ghrt on January 31, 2020, 05:27:56 PM
Aşa ca idee, nu au construit şi ceva structură pentru staţia de metrou de sub ea, deşi cică se va face şi metrou peste nj de ani.

Cand va intra pe forum, iti poate explica subway cum este cu legatura la M5.3
El spune ca este totul prevazut in proiectul magistralei de metrou M5...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Confirm!
Proiectantii celor doua obiective de investitii au avut o foarte buna colaborare pe acest subiect, atat la prima varianta cat si la cea actuala...
N-as putea spune ca e cea mai buna solutia cu parcare supraterana dar sigur e mai ieftina si mai usor de realizat.
Ramane de vazut cat va fi de utilizata tinand cont de concurenta celorlalte facilitati de parcare din zona, depinde foarte mult de tarifele ce vor fi aplicate.

subway

Acum ar fi fost vremea fix potrivita pentru detensionarea caii pe Podul Grant dar ti-ai gasit...