[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Se pare ca montarea gardurilor nu a congestionat traficul pe șoseaua Colentina.
Din contra. Deși e tot timpul bara la bara, se merge destul de bine. Chiar mai bine ca inainte.
Ma refer la autoturisme, ca tramvaiul e avion acum.
Singurii care ajung mai greu sunt bizonii care mergeau pe linia de tramvai si se bagau cu forta in fata la semafor, blocand toata coloana in spate.

Asadar, desi estetic lasa de dorit, gardurile isi ating obiectivul.
Bravo si la mai multe.

PS. Aceasta e dovada clara ca pe romani ii poti civiliza doar cu parul!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Sub nici o forma nu am contestat acest "gard", este un lucru foarte bun, in special la intersectia cu Doamna Ghica pe sensul catre centru unde era macel din cauza celor care circulau pe linia de tramvai.
NU am inteles in schimb de ce a trebuit sa se ia asa de mult din carosabil.
Iar mai sus am contestat lipsa de acuratete tehnica din "proiectarea" lui asta daca a avut parte de asa ceva!
Pentru A6!

voicul

Nu e clar de ce s-a luat atat din carosabil. Doua idei:
Sa poate trece 2 masini/autoubze unul pe langa altul.
Un 1 km de 800 de m iti spune ceva? De ce sa repari si portiunea aia cand poti sa faci o economie mare in timp ce ai facut ceea trebuia?

dr4qul4

Este aceeasi distanta ca si la bucla de intoarcere de la Piata Sf Gheorghe. Un pieton prins de tramvai intre garduri se poate refugia intre gard si tramvai!
Sper totusi sa mute si autobuzele pe acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: TibiV on January 23, 2018, 03:12:19 PM
In noiembrie-decembrie discutam despre gardurile de pe linia tramvaiului 21 in Colentina.

Uite cum arata aceste garduri astazi, 23 ianuarie, dupa 2-3 luni de la la montare.
Incep sa fie mancate de rugina...


Puteti face o comparatie cu felul in care aratau in urma cu doar o luna, pe 17 decembrie: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=385.msg179845#msg179845

Timpul (4 luni, adica o eternitate...) si reactia de oxidare sunt nemiloase...
Astazi, 28 mai 2018.

(Acelasi loc, intersectia Colentina cu Turmelor/Reinvierea)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC


Ionut

Am văzut că au vopsit gardul într-un loc. Pe Moșilor. Chiar nu imi dau seama cat o sa tina.

tom_sawyer

Primăria Capitalei introduce în buget izolarea de trafic a liniilor de tramvai 16 și 32

Primăria Capitalei urmează să voteze în ședința CGMB din data de 14 iunie 2018, un proiect de modificare a bugetului local, în care a fost introdusă și suma de 750 mii lei, pentru implementarea sistemului de culoare unice pentru traseele liniilor de tramvai 16 și 32. Încă nu este clar cum va fi realizat acest lucru, în contextul în care ambele linii au traseul comun cu traficul auto pe tronsoane unde nu există decât o bandă de mers, poliția rutieră recomandând odată cu transformarea liniei 21 în tramvai rapid, ca traficul de pe aceste străzi (cu referire la Calea Moșilor veche) să fie restricționat în totalitate, cu accesul permis doar tramvaielor și vehiculelor de intervenție. Linia 32 este deja izolată de trafic pe tronsonul Depoul Alexandria – Piața Chirigiu, probleme mari (întârzieri de până la 60 minute) fiind înregistrate pe ultimele 3 stații comune cu traficul rutier, între Piața Chirigiu și Piața Unirii.

Proiectul va fi lansat pentru implementare doar dacă va trece de votul CGMB din data de 14 iunie 2018, șansele ca acesta să fie votat fiind maxime. CGMB a votat în anul 2017 izolarea totală de trafic a liniei 21, proiect deja implementat și cu un major succes de peste 6 luni de zile. De asemenea, CGMB a votat în unanimitate la începutul lui 2018 proiectul de izolare prin montarea de garduri a întregului traseu al liniilor 1 și 10, proiect aflat deja în implementare prin aprovizionarea cu garduri și sisteme de prindere, instalarea urmând să înceapă în această vară.

https://newsby.marianandrei.com/izolarea-tramvai-16-32/

TibiV

Luati ca referinta a patra postare de mai sus, cu ultima poza din 28 mai 2018.

Astazi, 12 iunie 2018:




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Au schimbat gardul biodegradabil.
Eu încep numărătoarea pentru acesta. 1, 1 și jumătate... Arată bine încă, Doamne ajută!

cavver


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Sau re-re-vopsit?
Daca nu atunci sigur mai pe la final de an ajungem si aici.

Ionut

București: Șine de tramvai care pun în pericol viața șoferilor și a pietonilor

Şinele de tramvai sunt o adevărată capcană pentru şoferi. Sunt atât de degradate încât bucăţi de fier din ele se rup pur şi simplu. După ce au călcat linia de tramvai, mulţi bucureşteni au ajuns în service cu cauciucurile tăiate. Nu reprezintă pericol doar pentru șoferi, ci și pentru pietoni, pentru că o bucată desprinsă poate fi aruncată de roțile mașinilor pe trotuar. Şi mai grav, acum 6 ani, un şofer a ajuns la spital după ce o bucată din şină i-a străpuns podeaua maşinii.

Digi24

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist