[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adi

se pare ca acesti jurnalisti nu prea circula cu RATB-ul.... nu sunt 2 linii....traseul este comun, singura difereta este ca 1 merge intr-un sens si 10 in sens opus

TibiV

Au spus "ai liniei de tramvaie 1 și 10", nu au spus "ai liniilor"...
Deci este corect. ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adi

ok, my bad, titlul este gresit, liniile sunt linii, traseele sunt altceva


__dir

Ar fi un mare avantaj pentru calatori mai ales ca linia este destul de circulata si lunga.
In Politehnica si Crangasi se contruiesc noi cladiri de birouri, prevad ca multe firme vor migra in aceste zone, deci automat o crestere de
trafic.

dr4qul4

Ar fi bine daca ar baga si autobuzele pe acolo. In Budapesta, unde banda de bus e pe mijloc, am vazut cum au rezolvat problema autobuzelor care virau: Aveau semafor separat si primeau verde cu 5 secunde inaintea masinilor. Bininteles, toate semafoarele aveau si galben, astfel incat sa stii momentul exact in care trebuie sa pleci.
Exista insa o mare diferenta: acolo parcarea costa de te usuca si nimeni nu parcheaza aiurea. Asa ca foarte multi prefera sa foloseasca transportul in comun.
Alalteri, pe Mihai Bravu, in zona cofetariei Alice aveam 2 randuri de masini parcate in spic! (efectiv erau 2 benzi si jumatate ocupate de masini si de zapada)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RobertN

^^

Și eu cred că ar fi o idee bună să meargă și autobuzele pe același traseu delimitat (cel puțin, așa pare la o primă vedere).
Nu îmi dau seama dacă pot trece două autobuze unul pe lângă altul (în funție de cum se implementează delimitarea), rog specialiștii să intervină pentru lămuriri :)

Mulțumesc!

dr4qul4

Pot trece fara probleme pentru ca nu se pun gardurile direct pe linia continua actuala. Se ingusteaza putin banda.
Si pe Sos Colentina pot trece.
Or sa fie ceva probleme cu masinile parcate pe Sos Oltenitei, Sos Viilor si pe Sos Nicolae Titulescu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul



voicul

Ambele pe cele vechi.

Intrebarea ar fi: cum aratau gardurile care au fost inlocuite, de au fost inlocuite? (sigur era gard acolo si inainte)

cezar-mario2012

 Nu este înlocuit nimic acolo, unele sunt revopsite și celelalte nu.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Atentie - din alta sura: O astfel de decizie nu fugura miercuri pe portalul CNSC. Pentru a își apăra ofertele firmele nemulțumite au încă varianta contestării deciziei CNSC la Curtea de Apel București."


Otokar, la un pas de a vinde cele 400 de autobuze în Bucureşti. Contestaţiile Mercedes şi Karsan au fost respinse de CNSC

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) a respins marţi, 8 mai, contestaţiile Mercedes şi Karsan la licitaţia Primăriei Bucureşti pentru achiziţia a 400 de autobuze, în urma căreia a fost declarată câştigătoare oferta turcilor de la Otokar.

Chiar dacă CNSC a respins contestaţiile celor doi participanţi,  Mercedes şi Karsan pot merge mai departe la Curtea de Apel Bucureşti. Rămâne de văzut dacă cele două companii vor şi uza de acest drept.

Contestaţiile depuse de Mercedes - Benz România şi turcii de la Karsan au fost înregistrate la CNSC miercuri, 14 martie.

Anterior, pe 19 februarie, Primarul general Gabriela Firea a anunţat că turcii de la Otokar au câştigat licitaţia organizată de către Primăria Municipiului Bucureşti pentru achiziţia a 400 de autobuze. Valoarea contractului este de circa 100 de milioane de euro, mai spunea atunci Firea, care anunţa că urma o perioadă în care agenţii economici pot contesta rezultatul licitaţiei.

http://www.economica.net/contestatiile-mercedes-si-karsan-la-licitatia-pentru-achizitia-celor-400-de-autobuze-in-bucuresti-respinse-de-cnsc_153481.html

zuma80

Referitor la poza pusa mai sus de @Voicul, nu este vorba de gard nou versus gard vechi.
Toate panourile au fost montate in toamna anului trecut, doar ca, presupun ca datorita garantiei, aceste au trebuit revopsite pentru ca protectia nu a tinut nici macar jumatate de an.
Se mai observa pe panourile inca neretusate lipite acele "patrate" reflectorizante vizibile doar daca te indrepti perpendicular catre acest gard.
Dupa revopsire, care este facuta in acelasi mod, un strat poate trece de garantie, au fost montate in relief elementele reflectorizante, dar iarasi rezulta priceperea si profesionalismul firmei ce a executat lucrarea, acestea sunt montate la inaltime suficienta la care lumina farurilor masinilor, in pozitia de intalnire, nu "bate".
Pentru A6!