News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: voicul on September 10, 2024, 09:59:36 PM... O sa intre in teren, fac treaba, termina, pleaca. Plictisitor.

:cheers:

PS
"...fac treaba de calitate, termina, pleaca...

Chiar plictisitor....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Lyvyoo

M-as astepta de la PORR in prima faza sa termine proiectarea rapid si deja in februarie sa inceapa sa scoata sinele vechi.

Asteptari ceva mai putine am de la PMB/STB care sigur nu se vor preocupa din timp de alternativele de transport in zona lucrarilor, fiind extrem de neclar pe unde ar putea circula un viitor 640, daca acesta va avea banda unica pe intregul Bvd Basarabia sau va sta in coada pe aproape tot parcursul traseului la ore de varf, daca se vor gasi solutii pentru iluminat de la Muncii la Traian (stalpii sunt pe mijloc si aici), daca au vreun plan pentru un sens unic auto intre Traian - Coposu ca sa nu stea tramvaiul blocat ca in prezent etc.

Konter

"pe unele tronsoane calea de rulare a tramvaielor a fost deja montată. Pe unele porțiuni chiar a început turnarea stratului de asfalt peste șine. Pe 19 februarie, Nicuşor Dan a dat startul lucrărilor de modernizare a 4,2 km de linie de tramvai din București, din totalul celor 50 km care trebuie să fie refăcuți de la zero în perioada următoare. Este vorba de tronsonul de pe bulevardul Barbu Văcărescu al liniei 5, denumit și "tramvaiul corporatiștilor", pentru că face legătura cu clădirile de birouri din nordul Capitalei.
Lucrările au loc pe tronsonul cuprins între Pasajul Băneasa (sediul Elvila) şi Şoseaua Ştefan cel Mare, iar costurile se ridică la 170 de milioane de lei cu TVA. Proiectarea pentru modernizarea tronsonului liniei 5 de tramvai dintre Pasajul Băneasa şi Şoseaua Ştefan cel Mare a fost făcută de Societatea de Transport Bucureşti, iar termenul de execuţie era de douăsprezece luni."




dudley

Stie cineva daca bucata intre Piata Gemeni si Sf Vineri este si ea in plan pt refacere?
Ma gandesc ca pana nu refac si bucata asta, linia lui 5 n-o sa primeasca tramvaie noi fiindca e in stare avansata de degradere. Nu stiu cand a fost refacuta pe Tunari, dar acolo e in stare f buna.

Nu se mai aude nimic de visul lui ND de prelungire a liniei 5 pana la Mall Baneasa :(. Stiu ca este complicat si o sa dureze ani buni (2 mandate?), dar cu ocazia deranjului cu metroul, ar putea sa prospecteze un pic zona.

Nu mai gasesc, dar parca pentru legarea 5'ului cu depoul de la Dimitrie Pompeiu si cele doua (sau una?) noi strazi care sa dea in Sos Pipera s-a pornit deja un studiu de fezabilitate, nu (sau e doar licitatia pt acesta)?

Multumesc!

nirolf

QuotePrimarul Capitalei, Nicuşor Dan, a anunat vineri, 29 martie, că a atribuit contractul pentru proiectul de lărgire a Bulevardului Dimitrie Pompeiu de la o singură bandă la două benzi pe sens.

Proiectul include şi extinderea infrastructurii de tramvai de la capătul liniei existente până la Bd. Barbu Văcărescu, dar şi construirea unui drum de legătură între Şoseaua Pipera, Bd. Dimitrie Pompeiu şi Str. Fabrica de Glucoză şi construirea unei parcări.

,,Am atribuit contractul pentru proiectul de lărgire a Bulevardului Dimitrie Pompeiu de la o singură bandă la două benzi pe sens.

Studiul de fezabilitate va fi elaborat de F.I.P. Consulting SRL, iar termenul de execuție este de 180 de zile.

Proiectul include și extinderea infrastructurii de tramvai de la capătul liniei existente până la Bd. Barbu Văcărescu, dar și construirea unui drum de legătură între Șoseaua Pipera, Bd. Dimitrie Pompeiu și Str. Fabrica de Glucoză și construirea unei parcări de tip park&ride", a transmis Nicușor Dan.


https://m.ziare.com/bulevardul-dimitrie-pompeiu/bulevardul-dimitrie-pompeiu-largit-1861088

panzer

Nu are de ce sa prelungeasca 5 pana la Mall Baneasa. De la 2 cocosi se poate intra direct la statia Aeroport Baneasa... sunt cativa pasi... s-a mai analizat in trecut.

voicul

Eu as zice ca are de ce sa o prelungeasca pana la Mall Baneasa, dar e corect ca sunt 2 pasi pana la Aeroport Baneasa. Ca nu o va face sau daca se va face e partea a 2a.
Azi spre exemplu totul a fost blocat in zona mall Baneasa - adica parcarea.

panzer

Crezi tu ca cine vine la Mall cu masina o sa vina cu tramvaiul?
A fost inceput de scoala, au venit la Mall pentru rechizite.  :lol: Glumesc. Nu stiu cauza.

Eu sper ca cinva sa isi inchipuie mai degraba o conexiune M6 - Tramvai 5 subterana, gen Crangasi, Dr Taberei Parc, etc. Acestea sunt foarte folosite.

Daca stam stramb si judecam drept, tramvaiul 5 ar trebui prelungit pana la Straulesti, nu pana la Baneasa. Ar prelua o functie de a uni liniile de Metrou (M4 cu M6 cu M2) si ar deveni printre cele mai utile linii de tramvai din Bucuresti, dupa 41 si 1. Nu exista o tangentiala intre Nord si Vest. Autobuzul 102 este jale, nu are linie dedicata, pierde enorm de mult timp in blocaje.

dr4qul4

mai sunt si angajati in zona Mall Baneasa. Dar chiar si clientii ar lua tramvaiul (daca ar avea linie buna si tramvaie noi) daca asa nu ar trebui sa schimbe.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

TVlad

Era vorba ca perturba instalatiile ILS de la aeroport daca prelungesc linia spre nord.

misiekwas

^Afara de asta, de ce insista PMBul la încă o linie de TP de mare capacitate, care o sa fie oricum înghesuita, scumpa și prin zona cu densitate relativ redusa și alt proiect deja în derulare - M6).
Tinand cont de situația financiara PMB si alte nevoi, chiar nu ma convinge aceasta linie.

dr4qul4

pentru ca M6 trece foarte departe de Mall/Ikea/Carrefour. Vara, prin soare, e o adevarata placere sa mergi 10 minute prin parcarea betonata.
Terminalul STB este la 200-250m. O linie de tramvai ar putea avea 2 statii in zona si chiar ar putea continua chiar si pana la Gradina Zoologica.
Dar partea cu ILS-ul s-ar putea sa-i oblige sa-l "ingroape" in zona pistei
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Xenos

Ar fi necesar ca celelalte proiecte (cum ar fi linia de tramvai pe Mihalache) sa inceapa prin martie, iar nu prin toiul iernii. Daca finantarea e asigurata, cu putin efort se poate termina totul pana prin noiembrie 2025.

AndreiB

Extinderea tramvaiului spre Baneasa nu preclude extinderea tramvaiului spre Straulesti. Poti lejer sa ai doua linii cu doua capete, poate chiar intr-un viitor indepartat un 36 dus pana la Straulesti.

Pentru Mall Baneasa, varianta M2 + tramvaiul 5 extins pana la Mall e preferabila vs M6 la DN1.

In plus, e loc pentru un mare centru intermodal langa statia de metrou, unde teoretic s-ar putea muta toate liniile regionale. O conexiune directa terminal autobuze Ilfov + Pipera ar fi mai mult decat binevenita.