News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paullie

Bun am editat postul meu, imi pare rau ca am iscat discutii patimase si nepotrivite.
Quote from: panzer on August 01, 2024, 12:02:37 AMSpune clar directia tehnica a PMB ca distanta din normativ este 1.5m si este respectata.
Nu, nu este respectata si anume la fiecare stâlp nu este respectata.

Quote from: panzer on August 01, 2024, 12:02:37 AMCei de la Metrou Usor au fost acolo.
Exact si le-au facut praf raspunsul celor de la directia tehnica PMB. Cu ruleta nu cu pixometrul.  :D

Konter

" Primăria Capitalei a atribuit către compania Porr Construct un important contract pentru modernizarea liniei de tramvai. Tronsonul este esențial pentru decontarea la Bruxelles a banilor aferenți contractului de achiziție a 100 de tramvaie de la Astra Vagoane Călători Arad. 
,,Am atribuit încă un contract pentru reabilitarea liniilor de tramvai din Capitală. Este vorba despre un tronson cu o lungime de 18 km cale dublă de rulare pe care circulă liniile 40, 27, 19, 36, 23, pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv Bucla Complex Titan. Acesta face parte din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 km de infrastructură de tramvai din București", a scris primarul general Nicușor Dan pe pagina sa de Facebook.

[...] la licitația pentru modernizarea acestui tronson fuseseră depuse două oferte, astfel:

Ofertant unic: Porr Construct
Terț: Porr
Subcontractanți declarați: IMSAT, Elektra Invest, Rotermit, Compania Municipală Iluminat Public București
Terț și subcontractant: Baicons Impex S.R.L.

Asociere: UTI Construction and Facility Management (lider), Drum Concept, Bog'art, Viarom Construct, Mari-Vila Com, pentru lotul 1
Terț: Prefarails Maroc
Subcontractanți declarați: Stereogis Proiect SRL, Luxten Lighting Company, Grigo Design
Terț și subcontractant: Metrans Engineering.

Modernizarea acestui tronson, pe care circulă linia 40, a fost relicitată, "la pachet" cu reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 55 pe o lungime de 1,9 km cale dublă, pe Bd. Pache Protopopescu și str. Traian, reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 14 pe o lungime de 0,7 km cale dublă pe Bd. Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și str. Traian, precum și 0,22 km cale dublă aferentă liniei tehnologice de pe str. Dristorului, între Bd. Camil Ressu și str. Baba Novac.
În perioada următoare ar trebui să vedem atribuirea și pentru acest al doilea tronson de linie de tramvai.

Pentru acesta au fost depuse oferte din partea Porr Construct și a următoarelor asocieri:
Asociere: Swietelsky Construct (lider), Urban Profile Grele SRL
Terț: Swietelsky Vasuttechnika Kft.
Terț și subcontractant: VIA Proiect S.R.L.

Asociere: Mari-Vila Com (lider), Luxten Lighting Company
Terț și subcontractant: Baicons Impex S.R.L.
Subcontractanți declarați: Viarom Construct, Metrans Engineering, Drum Concept
Terț: Prefarails Maroc."
Sursa


alext

Vin cu o poza de pe linia 5, facuta azi.
N-am putut sa imi dau seama cum erau sudurile din zona, pentru ca erau acoperite cu resturi ceramice, ramase de la forma de turnare.

Minusuri:
1. Plasa "de Buzau" este pusa direct pe asfalt. (doar traversa are un sistem de "ridicare" de la sol)
2. In dreptul stalpului, distanta dintre traverse a ramas la fel de mare.

Linia 5



Powered by API/PUM imgur uploader

shogom

Distanta intre traverse, in dreptul stalpului, pare sub 1.5 metri. E un raspuns al beneficiarului/ constructorului( nu mai tin minte) in care ziceau ca distanta intre traverse va fi de max 1.5 metri.

dr4qul4

ciudat e ca la unii stalpi (mai spre Aviatiei), fundatia este mai bine ingropata si nu incurca amplasarea traverselor. Intre fundatie si stalpi sunt niste suruburi lungi care probabil vor fi betonate cu tot cu sina
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

reiny2000

@shogom au mers cei de la Metrou Ușor în teren cu o ruletă iar răspunsul PMB nu are nicio treabă cu realitatea, în unele zone distanța dintre traverse se apropie de 2 metri.

Konter

" Avansează lucrările de reabilitare a liniei 5, una dintre cele mai lungi şi importante linii, care leagă Centrul de zona de Nord a Capitalei. A fost demontată vechea linie, iar acum se lucrează la infrastructură – fundație și terasamente, care sunt realizate în proporție de 85%. Continuă montajul noilor șine și al traverselor, astfel că lucrările de suprastructură au ajuns la 20%. Totodată, au fost amplasați 130 de stâlpi, din totalul de 151. Șantierul de la linia 5 este primul deschis în cadrul proiectului  de reabilitare a aproximativ 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală"
















Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

In sfarsit mai blocheaza si astia o starda in B, ca prea se mergea snur, cu bulvarde largi si goale si semafoare sincronizate pe verde ...

Începe și Șantierul din Titan, unde liniile de tramvai 55 și 14 intră în reabilitare. Aduce, desigur, restricții de trafic pe toată durata lucrărilor de pe strada Teclu

https://b365.ro/incepe-si-santierul-din-titan-unde-liniile-de-tramvai-55-si-14-intra-in-reabilitare-aduce-desigur-restrictii-de-trafic-pe-toata-durata-lucrarilor-de-pe-strada-teclu-541021/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2rCtod50nKuWE9qI_l6OMcuDUjkTG61OjGsDEWP9eIxroXVEr7ILZFsLM_aem_GLEE9a6njNTQ_a7PFtSLOQ

Hef

Oare cei ce scriu astefel de știri trăiesc in București? Cât de idiot poți fi sa scrii inepțiile astea.
Scriu cu Chatgpt varianta free care muta liniile 14 si 55 in Titan pe linie de serviciu?
Daca ar pune ceva context ar informa corect. Așa scriem sa facem click bait. Sa de prostii click pe text sa afișăm bannere sa luam banii la advertiseri.

Telvanni


voicul

Dar dupa refac si tot Barbu Vacarescu - calea de rulare pentru masini? Pun si garduri?

Lyvyoo

Vesti bune de la "electrici" via CNSC, despre lotul 1 Basarabia - Calarasilor:

"În data de 04.09.2024, CNSC a respins (pe fond) contestația depusă de UTI [...] PMB e obligată să semneze contractul cu ofertantul declarat câștigător, respectiv PORR CONSTRUCT"

Sursa: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=486696&handler=ByPostId

Deci prin martie asteptam primul excavator!

Telvanni

Sunt tare curios cum vor arata lucrarile facute de PORR.

voicul

Bine - e doar PORR. Nici nu mai merita sa te uiti pe topic. O sa intre in teren, fac treaba, termina, pleacat. Plictisitor.