News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paullie

Legat de aspectul tehnic, pe FB colegii de la metrou usor au facut praf raspunsul dat de PMB, raspuns publicat si aici de colegul @panzer.

Quote⁉️ Vorbim, astfel, despre o fundație din beton cu o amprentă la sol de 1,6m x 1,6m. În condițiile în care traversele sunt montate, în zonele sesizate de Asociație, înainte și după fundațiile de 1,6m lungime, atunci cum ar fi posibil matematic ca distanța dintre traverse să fie de "până la 1,5m"? Chiar din textul Primăriei rezultă o neconcordanță, fundațiile proiectate fiind mai mari decât distanța maximă permisă (conform aceluiași text) dintre traverse. Pentru înțelegerea situației vă invităm să vedeți schema grafică din galerie.
⁉️ Asociația a realizat măsurători pe teren și am descoperit unele fundații de 1,8m lungime și distanțe între traverse și de peste 2m lungime - fotografii doveditoare în galerie. Având în vedere că există multiple zone unde distanța dintre traverse depășeste 1,5m, solicităm clarificări suplimentare Primăriei Generale.

Vai de capul nostru.


Telvanni

Legat de blocul de fundare. Da, trebuie sa respecti proiectul cu privire la dimensiunea acestuia, adica sa aiba o lungime, o latime si o adancime. Insa de asemenea, se poate ca la partea superioara sa-i faci o tesitura, o retragere a.i. sa nu incurce traversele. Sa ne intelegem, acel bloc de fundare nu este armat, avem doar o carcasa de armatura care vine cu tijele de ancoraj si care se pozitioneaza pe mijlocul blocului.
Este doar treaba facuta de mantuiala si necoordonata de catre Antreprenorul General.

GIV

pe cate santiere din cele care s-au semnat contracte s-au inceput lucrarile(inclusiv cele pe care s-au sistat lucrarile)?

Lyvyoo

De pe forum Metrou Usor - Castigator pe lotul 1 este PORR dar avem contestatie UTI. Cat dureaza oare rezolvarea contestatiei pentru proiecte de acest gen?
Sursa: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=484040&handler=ByPostId

dudley

N-am mai avut drum deloc pe Barbu Vacarescu in ultima perioada. Au repornit lucrarile sau inca nu s-a rezolvat cu banii?

panzer

Da. Teoretic de Luni au intrat iar in teren. Am trecut ieri pe acolo, dinspre Baneasa pana la Pipera  si i-am vazut la munca. Lucrau la sina si catve echipe Luxten la iluminat.

Si confirmarea de la buletin.de/bucuresti

QuoteLucrările pentru reabilitarea liniei 5 au fost reluate. Constructor: ,,Și-au dat cuvântul de onoare că îmi vor da banii"

Azi, 31 Iulie 2024 este sedinta de Consiliu.

Sorinus

Trista și evitabila sincopa. Am pierdut o luna de vara.

paullie

O luna ca o luna. Problema GRAVA este ca executia e VARZA. 2 metri distanta intre traverse? Trezitii careva dirigintele de santier ce mama dracului pazeste?
https://www.facebook.com/MetrouUsor/posts/pfbid02CfjkVR8UFU5FfqDK4JcVJnNh5YTiNVjibKuhFZa3Jvd9A3abnHrnPgSwp5uHQbSJl

dr4qul4

Nu am avut nici acum 4 ani mari sperante de la mucusor. Eram pregatit petnru 0 inverstitii in infrastructura rutiera.
Dar ma asteptam sa miste ceva cu reabilitarea liniilor de tramvai si cu achizitia de tramvaie, troleibuze si autobuze. Plus piste de biciclete (eventual un parteneriat cu vreo firma care inchiriaza bicilete/trotinete si amenajarea unor parcari pentru ele) si ceva spatii verzi recuperate de la mafia imobiliara si reamenajate.

Realitatea este crunta. Si mai urmeaza alti 4 ani la fel de crunti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

GIV

ce bine daca s-ar fi dus lumea sa verifice la sange fiecare proiect facut din bani publici - un prim gand ar fi Anghel Saligni  fonduri UE. nu vreau sa ii tin partea prin acest mesaj lui nicusor dan dar nu mi amintesc sa mai fi fost luat la puricat alt proiect la modul asta. sper ca esti multumit de noile blocuri aprobate de piedone..

nirolf

În ultimii 4 ani s-au făcut mai multe pentru transportul public din București decât în precedenții 12 la un loc. Dacă asta e "crunt", sper să continue.

Între timp, fanii PSD să ia legătura cu Ciolacu să nu mai reducă bugetul PMB cu 20% de la un an la altul, că-i văd foarte pretențioși.

GIV

da chiar, @nirolf de aspectul taierii bugetului am uitat...

 chiar nu mi vine sa cred in partea cui vine un astfel de mesaj.

dr4qul4

la Linia lui 5 nu-ti trebuie o lupa sa vezi eroarea de la fundatiile stalpilor de iluminat.
La fiecare stalp, lipsesc 2 traverse. Linia aia se va lasa in timp si in loc de tramvai, ne vom da in barca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

panzer

@paullie citeste te rog mai in urma expertiza tehnica. Ai un pic de rabdare. Spune clar directia tehnica a PMB ca distanta din normativ este 1.5m si este respectata. Nu-l mai boscorodi pe om daca nu intelegi opiniile tehnicienilor.

Mai mult ca si manager a facut ce trebuie: i-a pus pe experti sa vorbeasca cu opinia publica. Cei de la Metrou Usor au fost acolo.

Altfel esti liber sa votezi cu cine vrei.

Pe santier mie unuia mi s-a parut ca au reluat lucrari unde tineau oamenii degeaba, pe care oricum ii plateste. N-am observat sa se fi reluat aprovizionarea cu materiale. Probabil ii trebuie banii in cont pentru asta.

Eu ma intreb cum or fi facut Basescu/Videanu reabiliatarea pe 200km cand in actuala configuratie 6km scartie! Retoric... stiu raspunsul... si tot Oprescu e de vina.

Si cum o sa fie cand vor fi toate santierele deschise?

Inainte era mai bine.