[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lyvyoo

Vad ca Nicu se lauda cu devansarea termenului pt linia 5 - https://www.facebook.com/NicusorDan.ro/videos/1531944667389543/

Dar altceva vreau sa va intreb - nu e prima data cand spune recent ca s-au semnat contractele pentru toti cei 50km de linie de tramvai. Voi ati vazut vreo stire despre segmentul Basarabia - Calarasilor ca s-ar fi semnat? Era vorba ca in iunie se declara castigatorul dar nu am mai auzit nimic.

Pe Basarabia totusi am vazut de mai mult ori oameni cu veste verzi care inspecteaza calea de rulare si iau notite. Nu aveau insemne STB si ma gandeam sa nu fie proiectanti ai formei care ar fi castigat. Dar nu gasesc stirea despre castigare...



Lyvyoo

Am pus intrebarea in live-ul facut de Nicu ieri pe pagina sa si a raspuns ca intr-adevar nu sunt atribuite, zice ca in mai putin de o luna semneaza contractele:
https://www.veed.io/view/22384033-9ea2-4d8e-8acd-16cdac02b870?panel=share

Telvanni

Acum, că au trecut alegerile, sper să dea drumul cât mai repede pe Maica Domnului pentru că devine deja periculos. Sunt pregătit să îndur calvarul ce va urma pentru că eu intuiesc că Maica Domnului va fi închisă complet. Poate va rămâne o bandă de circulație pe foarte puțin din traseu și doar sensul spre Lacul Tei.
Mă uitam și observam că poziția liniei pe Maica Domnului este atipică pentru că lățimea străzii este variabilă. Pe sensul dinspre Lacul Tei spre Lizeanu rămâne aproape o bandă până în trotuar, iar pe sensul celălalt avem acum o bandă întreagă care este folosită jumătate pe post de parcare și jumătate bandă auto.
Sunt curios cum au proiectat-o. Mai este și problema stațiilor fără refugiu. Vor rămâne la fel? Știu că o asociație (Optar sau Metroușor, nu mai știu) făcuse o serie de observații despre cum trebuie proiectată, inspirându-se de la orașe mai dezvoltate, însă nu știu dacă s-a și implementat ceva în acest sens.

Pentru vizualizare am pus câteva capturi, sensul dinspre Lacul Tei spre Lizeanu:"











dr4qul4

eu evit maica domnului, desi waze insista saptamanal sa ma bage pe acolo..
Sunt mai pacatos de fel si am vazut final destination. Si nu e ca si cum nu s-ar fi intamplat deja in Bucuresti...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Telvanni

Aici se pot vedea straturile in adancime (linia lui 5)


nirolf

Poze de azi. Se lucrează bine, după 4 luni de la începutul lucrărilor suntem la ~50%.

  • Șină betonată: 100 m dinspre Ștefan cel Mare
  • Traversele pe poziție: de la Pod Pipera până la Burileanu + de la Ștefan cel Mare până la Petrom
  • Stâlpii centrali pe poziție: de la Pod Pipera până la Măguricea  + de la Ștefan cel Mare până la Petrom
  • Asfalt: de la Pod Pipera până la FdG  + de la Ștefan cel Mare până la Bizet
  • Fundație: de la FdG până la Țițeica
  • Săpături: zona Pracului Verdi, unde au fost depozitate traversele


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



(GPS)



(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

nirolf

Partea a doua.

A fost atacată și zona de câteva sute de metri, unde au fost depozitate traversele:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Earthchild

Dar nu mai încep odată și celelalte șantiere?
Să ne clătim ochii și cu downtown-ul din Lizeanu, Maica Domnului, Reînvierii.

Sorinus

Sunt impresionat de cum merge santierul asta. Dar, exista suficiente tramvaie noi/modernizate , care sa fie alocate pe aceasa ruta. Ar fi chiar pacat sa vedem V3A clasice pe aici.

lucian

^^
Când vor începe,se vor deschide cam toate șantierele in același timp

Nicușor Dan anunță că urmează "un mic deranj" în București: Dar e nevoie să facem și o să le facem

https://m.dcnews.ro/nicusor-dan-anunta-ca-urmeaza-un-mic-deranj-in-bucuresti-dar-e-nevoie-sa-facem-si-o-sa-le-facem_963337.html

voicul

@Sorinus pacat, dar sanatos de fapt.
Nu stiu daca ai vazut traseul de la piata Gemenii la Unirii. Daca lasi un tramvai liber sa cada de la 50 m ... nu il afectezi la fel de tare fata de o tura pe acel traseu.

Telvanni

Deci in dreptul fundatiei stalpilor, o sa ramana fara traverse. Nu inteleg de ce, e clar o eroare.Au voie? Respecta proiectul?

panzer

Eu unul ma bucur de "deranj". Ne derajeaza 1 an si apoi avem sine noi si moderne.
Tramvaie nu vor fi suficiente. Au fost cumparate doar 100 din flota totala a STB de aprox 400. Deci mai trebuiesc tramvaie si in viitor.

Telvanni

Am dat azi o tura si m-am lamurit singur: au gresit pozitia paharelor si nu au facut nimic sa indrepte asta. Amatori!  :bash:
Plasa aceea sudata de la partea de jos este lipita de asfalt, ii lipsesc distantierii. Acest lucru inseamna ca nu va fi inglobata in beton asa cum trebuie, nu se va respecta stratul de acoperire cu beton si astfel pe langa faptul ca exista pericolul corodarii armaturii, nici nu va prelua eforturile de intindere asa cum trebuie.
Dirigintele de santier ce mama ma-sii pazeste de nu le semnaleaza nimic?