[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lyvyoo

Vad ca Nicu se lauda cu devansarea termenului pt linia 5 - https://www.facebook.com/NicusorDan.ro/videos/1531944667389543/

Dar altceva vreau sa va intreb - nu e prima data cand spune recent ca s-au semnat contractele pentru toti cei 50km de linie de tramvai. Voi ati vazut vreo stire despre segmentul Basarabia - Calarasilor ca s-ar fi semnat? Era vorba ca in iunie se declara castigatorul dar nu am mai auzit nimic.

Pe Basarabia totusi am vazut de mai mult ori oameni cu veste verzi care inspecteaza calea de rulare si iau notite. Nu aveau insemne STB si ma gandeam sa nu fie proiectanti ai formei care ar fi castigat. Dar nu gasesc stirea despre castigare...



Lyvyoo

Am pus intrebarea in live-ul facut de Nicu ieri pe pagina sa si a raspuns ca intr-adevar nu sunt atribuite, zice ca in mai putin de o luna semneaza contractele:
https://www.veed.io/view/22384033-9ea2-4d8e-8acd-16cdac02b870?panel=share

Telvanni

Acum, că au trecut alegerile, sper să dea drumul cât mai repede pe Maica Domnului pentru că devine deja periculos. Sunt pregătit să îndur calvarul ce va urma pentru că eu intuiesc că Maica Domnului va fi închisă complet. Poate va rămâne o bandă de circulație pe foarte puțin din traseu și doar sensul spre Lacul Tei.
Mă uitam și observam că poziția liniei pe Maica Domnului este atipică pentru că lățimea străzii este variabilă. Pe sensul dinspre Lacul Tei spre Lizeanu rămâne aproape o bandă până în trotuar, iar pe sensul celălalt avem acum o bandă întreagă care este folosită jumătate pe post de parcare și jumătate bandă auto.
Sunt curios cum au proiectat-o. Mai este și problema stațiilor fără refugiu. Vor rămâne la fel? Știu că o asociație (Optar sau Metroușor, nu mai știu) făcuse o serie de observații despre cum trebuie proiectată, inspirându-se de la orașe mai dezvoltate, însă nu știu dacă s-a și implementat ceva în acest sens.

Pentru vizualizare am pus câteva capturi, sensul dinspre Lacul Tei spre Lizeanu:"











dr4qul4

eu evit maica domnului, desi waze insista saptamanal sa ma bage pe acolo..
Sunt mai pacatos de fel si am vazut final destination. Si nu e ca si cum nu s-ar fi intamplat deja in Bucuresti...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Telvanni

Aici se pot vedea straturile in adancime (linia lui 5)


nirolf

Poze de azi. Se lucrează bine, după 4 luni de la începutul lucrărilor suntem la ~50%.

  • Șină betonată: 100 m dinspre Ștefan cel Mare
  • Traversele pe poziție: de la Pod Pipera până la Burileanu + de la Ștefan cel Mare până la Petrom
  • Stâlpii centrali pe poziție: de la Pod Pipera până la Măguricea  + de la Ștefan cel Mare până la Petrom
  • Asfalt: de la Pod Pipera până la FdG  + de la Ștefan cel Mare până la Bizet
  • Fundație: de la FdG până la Țițeica
  • Săpături: zona Pracului Verdi, unde au fost depozitate traversele


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



(GPS)



(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

nirolf

Partea a doua.

A fost atacată și zona de câteva sute de metri, unde au fost depozitate traversele:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader