[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


panzer

N-a avut unul flexul la el ca repara.  :lol:

Eu unul sunt mai ingrijorat de straturile puse: fundatie de balast acoperita cu bitum?! Peste care vor turna o placa de beton. La final iar bitum.

liviubalan31

Fix același proces a fost si pe fostul Vasile Milea (linia din fata afi) reabilitata acum 2 ani. Daca te uiti pe pozele de atunci procesul este identic.

Alexandru Frincu

Intrebarea este, pare o lucrare facuta de "dorei" (adica intr-un stil romanesc) sau o putem considera ca o modernizare asemenea uneia facuta in occident ?

panzer

Daca te referi la cum merg tram-urile in Dusseldorf, nu avem calitatea lor.
Dar daca mergi cu 41 pe linia noua de pe Grant cu un tramvai nou esti foarte aproape de nemti.

carutasul

cred că întrebarea era: soluția e corectă din punct de vedere tehnologic sau se strică în doi ani?

BGP2597

Cam asta e tehnica pe care eu am vazut-o folosită în toate orașele din RO unde au avut loc reabilitări de linie unde la final a fost linie cu asfalt. Prin afară am văzut-o aplicată în Praga.

Peste fundația acoperită de bitum urmează un strat de beton până la talpa șinei care acoperă traversele, apoi șina se îmbracă într-o membrană de cauciuc, se toarnă încă un strat de beton care acoperă  șina până la baza ciupercii, apoi urmează straturile de asfalt.

Telvanni

La cat ma pricep eu, calitatea executarii lucrarilor este una buna, inafara de gabaritul fundatiilor din beton, nu am vazut nimic care sa ma ingrijoreze. Mi-a placut ca au excavat suficient de mult, am vazut de exemplu ca in fata Promenada Mall s-au dus foarte adanc, probabil terenul nu era suficient de bun.
Umplutura pare de calitate, au folosit geogrila, compactor, pare treaba serioasa.
Nu discut de solutia tehnica a proiectului, aici nu ma pricep deloc.



oc7avian

E corectă soluția tehnică. Asfaltul ăla e un binder cu proprietăți elastice. Sper că e clar de ce e necesar așa

dr4qul4

Slab progresul axestui santier. Mai au zone in care nici nu au spart cimentul vechi.
Fata de pozele lui Telvani, doar au mai pus sina in cateva locuri.
Ciudat ca au pus-o fara traverse in dreptul stapilor. Ma asteptam sa taie fundatia sau sa remedieze cumva. Nu vad cum nu se va lasa sina unde lipsesc traversele.
Eu nu am facut poze, asa ca o pun pe al lui Telvani. aici au pus sina direct peste traversele care se vad in poza
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Telvanni

Da, a inceput sa apara sina.
De remarcat ca sectiunea acesteia este mult mai mare decat cea veche.


serbanlupu
















dudley

Stie cineva cum o sa abordeze intersectiile?
Se apuca de ele dupa ce finalizeaza bucatile acum in lucru si se deviaza traficul pe zonele refacute?
Era un moment bun sa le abordeze acum, iulie-septembrie, cat timp este traficul mai lejer, dar nu cred ca reusesc sa aduc la nivel zonele asa incat sa faca devierile in timp.


serbanlupu

@dudley

Cred ca vor sa termine segmentele din zona intersecțiilor, iar cât timp o sa lucreze in intersectii o sa permita intoarcerea pe liniile de tramvai pe segmentele finalizate. Pot spune ca se merge destul de greoi pe sectiunile unde se lucreaza si marea majoritate a semafoarelor nu merg.