News:

.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oc7avian

Mașinile ar ieși de acolo  :lol:

Râdem, glumim, dar STB are potențial dacă n-ar fi afectat de traficul rutier. Integrat cu Metrorex ar fi un lux. Chiar acum am bătut recordul personal pe Piața Victoriei - Lujerului cu transportul public: 16 minute cu schimb.

dr4qul4

Nu stiu cat de mult va ajuta acea bucla. Practic 27 va deveni cu adevarat inutil, avand acelasi traseu cu o magistrala de metrou. In plus Dristor nu este o destinatie pt cei care stau in Salajan/Pallady.
Daca nu vor sa ajunga la Unirii, atunci poate intoarce pe MBravu-Vitan-Dudesti.

Poate vor sa intoarca 23 sau 19 acolo (sa anuleze capatul dinspre Titan), dar la fel, traseul Vitan-Dudesti e mai interesant decat bucla aia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionut_16

STB modifică ruta mai multor tramvaie din București începând de marți. Două linii se suspendă
https://b365.ro/stb-modifica-ruta-mai-multor-tramvaie-din-bucuresti-incepand-de-marti-doua-linii-se-suspenda-418714/


STB
STB a anunțat, într-un comunicat, că va modifica ruta mai multor trasee de tramvai în vederea unor lucrări de reabilitare a căilor de rulare. Liniile 11 și 35 se suspendă, iar liniile 1, 10 și 19 vor suferi modificări.


Urmare adreselor T.P.B.I. nr. 23.131/19.05.2021 şi nr. 23.169/21.05.2021, în vederea
executării lucrărilor de reabilitare a căii de rulare pentru tramvaie pe Bd. G-ral Vasile Milea,
începând cu data de 25.05.2021,
se vor mai multe măsuri, anunță STB.

Ce linii de tramvai se modifică în București
Linia 1 va funcţiona între capătul de linie ,, Romprim" şi ,,Bd. Banu Manta", în ambele sensuri  pe Şos. Olteniţei, Calea Văcăreşti, Sos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta.

Lungimea traseului, Romprim" – Bd. Banu Manta"= 13.687 m.
Lungimea traseului ,,Bd. Banu Manta" – Romprim"= 13.713 m.

Vagoanele vor opri şi în stația ,,Bd. Banu Manta" de pe breteaua de întoarcere a tramvaiului şi vor purta inscriptia: ,,1: Romprim-Piaţa lancului – Banu Manta".

Linia 10 va functiona intre terminalele ,Romprim" şi ,,Şura Mare" pe Şos. Oltenitei, Str. Şura Mare, cu intoarcere pe Şos. Giurgiului, Şos. Oltenitei.

Lungimea traseului ,,Romprim" – Şura Mare"= 4.506 m.
Lungimea traseului Şura Mare" – Romprim"= 4.672 m.

Vagoanele vor purta inscripția: 10: Romprim-Piaţa Sudului – Şura Mare".

Linia 19 va funcționa pe traseul actual intre ,,Complex Comercial Titan" şi Piața Eroii Revolutiei in ambele sensuri pe şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zetarilor, până la cap linie ,,Zetarilor".
Lungimea traseului.Complex Comercial Titan"-Zetarilor= 17.462 m.
Lungimea traseului Zețarilor" – Complex Comercial Titan" = 17.528 m.

Vagoanele vor purta inscripția:" 19: Zețarilor – Calea Vitan-Complex Comercial Titan".

Liniile de tramvai 11 şi 35 se suspenda
Pentru preluarea călătorilor se infiintează linia navetă 610 (cu 18 autobuze in zi de lucru, respectiv 12 in zi de sărbătoare) care va funcţiona intre Şura Mare" (comun cu linia 173) şi ,,Bd. Banu Manta" (comun cu linia 182), pe Str. Şura Mare, Sos. Giurgiului, Piața Eroii Revolutiei. Şos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrati, Şos. Progresului, Str. Răzoare, Şos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Timişoara, Bd. G-ral Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piața Gării de Nord, Calea Grivitei, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta, Str. Doctor lacob Felix,mŞos. Nicolae Titulescu (unde autobuzele vor circula pe calea de rulare, pe tronsonul cuprins intre Str. Dr. Iacob Felix şi Bd. Banul Manta, pe acest sens de circulație), cu întoarcere pe Şos. Nicolae Titulescu, Calea Grivitei, Piaţa Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Sos. Progresului, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Piata Eroii Revolutiei, Şos. Oltenitei, Str. Şura Mare.

Lungimea traseului Şura Mare" – Bd. Banu Manta"= 12.240 m.
Lungimea traseului ,,Bd. Banu Manta" – Şura Mare"= 10.475 m

lucian

Din ce am avut ocazia să văd,linia 19 are succes tot mai mare în rândul călătorilor de cand este dus pe Giurgiului,pana la Zetari,deoarece am vazut ca locurile sunt aproape si raman ocupate de la Șerban Vodă/Eroii Revolutiei spre Zetari si nu mai coboară toată lumea la cimitir ca atunci cand întoarce la Sura Mare si se ducea lumea spre celelalte tramvaie din zona.Si mai ales daca prinde un gol intre tramvaiele liniilor 7 și 25 tramvaiele se aglomerează de pe 19.De aceea trebuie renuntat si la tatre si puse tramvaie ca v3a pentru a prelua fluxul mare de călători.

punktnet

Viceprimarul Bujduveanu anunta in aprilie ca "peste 3 luni" se va relua circulatia tramvaiului 5 in baneasa.
Ceva noutati pe subiect?
Just kidding.

oc7avian

S-a mai cârpit la linie.

Până nu sunt bidirecționalele eliberate, nu se pune problema. Adică așteptăm deschiderea buclei de întoarcere de la P&R Pantelimon (Granitul). Pe linia lui 5, la Băneasa, nu avem bucla de întoarcere refăcută.

tom_sawyer

Au de gând să lege noul PO Aeroport (nu e făcută recepția încă) de terminalul aeroportului?

Văd că au modificat traseul R442 ca să aibă capătul la Therme. Linia asta se preta la o legătură directa între noua stație și aeroport, acum nu prea mai merge...

AndreiB

Linia R442 mi se pare un monument de ineficienta.

Sunt o gramada de linii pe DN1 care ajung la PPL. Una in plus nu ajuta cu nimic. Ce as face eu:

R442 - extinsa la Therme, dar cu traseu modificat:

Therme - Aeroport Otopeni (sa intre in incinta aeroportului) - DN1 - Aerogarii - Caranfil - Aurel Vlaicu (M2), cu intoarcere prin Serbanescu.

Avantaje:

1. Legi direct si aeroportul si toate liniile regionale (prin conexiune) de CBD si reteaua de metrou. Ambele legaturi lipsesc la PPL.
2. Oferi o legatura in plus din OTP la Aeroport T1 pentru a ajuta naveta.
3. Legi Therme mai facil de oras (daca sincronizezi conexiunile la OTP T1)

PO Aeroport mi se pare un white elephant. Sunt doar 6tpz pe directie, mult prea putine pentru un serviciu de naveta si cu imposibilitatea de a mai adauga altele (M700 e saturata). As prioritiza conexiunile de autobuze cu statia din Aeroport.

tom_sawyer

De acord că e o investiție cam inutilă, dar dacă tot s-a făcut, măcar să dăm posibilitatea călătorilor din Galați, Brăila, Slobozia, Urziceni să ajungă mai rapid la aeroport, fără trecere prin Gara de Nord.

AndreiB

Nu a ramas microbuzul dedicat sincronizat cu trenul?

tom_sawyer

Nu, nu a fost vorba niciodată de așa ceva. Vechea transbordare cu microbuzul a fost înlocuită de linia de tren directă.

AndreiB

O idee si mai facila, daca exista posibilitatea de a sincroniza opririle ar fi sa opreasca trenurile din Urziceni & beyond in Mogosoaia pentru o conexiune spre/dinspre Aeroport. Cred ca ar fi optiunea de calatorie cea mai usoara pentru pasageri. "Peroane" sunt suficiente.

dekolor

Quote from: AndreiB on July 16, 2021, 01:23:37 PM
...

Sunt o gramada de linii pe DN1 care ajung la PPL. Una in plus nu ajuta cu nimic. Ce as face eu:

R442 - extinsa la Therme, dar cu traseu modificat:

Therme - Aeroport Otopeni (sa intre in incinta aeroportului) - DN1 - Aerogarii - Caranfil - Aurel Vlaicu (M2), cu intoarcere prin Serbanescu.

Nu cred ca Aurel Vlaicu e un capat de linie adecvat pentru o linie regionala avand in vedere ca autobuzele trebuie sa astepte ora de plecare din orar, astfel blocand o banda. Daca devine o statie de tranzit (fara stationare), se renunta la respectarea orarului si astfel dispare orice fel de predictibilitate.

voicul

De la 1 august se suspendă circulația autobuzelor de pe linia 780. Călătoria de la Gara de Nord la Aeroport, doar cu trenul

De la 1 august nu va mai exista autobuz direct între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni, circulația autobuzelor de pe linia 780 urmând a fi suspendată. Călătoria până la aeroport se va face doar cu trenul. De asemenea, va fi suspendată și linia 303.

Comunicatul de presă al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov:

,,În cadrul procesului de optimizare și integrare a transportului public la nivel regional, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) corelează tipurile de transport aflate sub coordonarea sa cu cele gestionate de alte instituții din zona metropolitană.

Astfel, începând cu data de 1 august a.c., liniile de autobuz 780 și 303 vor fi suspendate. Legătura dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional ,,Henri Coandă" Otopeni este asigurată și pe calea ferată, la o frecvență de 40 de minute, cu program non-stop și o durată a călătoriei de 20-25 de minute. TPBI precizează că, în cazul în care circulația trenurilor între Gara de Nord și Aeroportul Internațional ,,Henri Coandă" va fi întreruptă, va dispune reluarea temporară a funcționării liniei de autobuz 780.

Totodată, prin introducerea, tot de la 1 august, a noii politici tarifare, nu mai există o diferență între tariful pentru liniile regionale și cel al liniilor urbane, astfel încât călătorii pot folosi orice tip de linie cu același bilet. De aceea, în locul liniei 303 (Pecinișca – Depoul Alexandria), vor putea fi utilizate liniile 426, 427, 428 și 464.

TPBI monitorizează cu atenție gradul de încărcare a vehiculelor și, acolo unde este cazul, intervine punctual, adaptând numărul de vehicule în conformitate cu cererea de transport, capacitatea operatorilor, dar și în funcție de bugetul primăriilor membre ale Asociației.​"


https://www.digi24.ro/stiri/de-la-1-august-se-suspenda-circulatia-autobuzelor-de-pe-linia-780-calatoria-de-la-gara-de-nord-la-aeroport-doar-cu-trenul-1614077

lucian

Ca o idee ar fi bine ca 19 sa fie comasat cu 10 le si dus la Romprim. 7 le dus la Zetari deoarece nu cred ca mai are un rost la progresul deoarece la cele 30 de ture ale lui 25 nu se mai justifica si care vine la 4-5 minute.
La Sura Mare cu ocazia asta s ar face si loc si ar trage autobuzele și lângă peron deoarece din ce am inteles cei din 173 stau după cei din 610  pierduti in coloana la capăt.