News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Tramvaiele liniilor 16 şi 21 vor întoarce la Piaţa Sf. Vineri. Piața Sf. Gheorghe devine spațiu pietonal

Începând cu data de 23.06.2018, liniile 16 şi 21 vor funcționa între terminalele ,,Platforma Industrială Pipera", respectiv ,,Pasaj Colentina" şi intersecția Cal. Moşilor/ Str. Cavafii Vechi, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Cal. Moşilor, Str. Sf. Vineri, până la terminalul ,,Piața Sfânta Vineri", conform avizului Comisiei Tehnice de Circulație a Municipiului Bucureşti.

Tramvaiele vor opri şi în noile stații ,,Piața Sf. Gheorghe", amplasate pe Cal. Moşilor în zona intersecției cu Str. Cavafii Vechi (sens Piaţa Sf. Vineri), respectiv Str. Lipscani (sens Bd. Carol I).

Piața Sf. Gheorghe va fi reconfigurată și va deveni spațiu pietonal. Decizia a fost luată pentru fluidizarea circulației tramvaielor de pe liniile menționate și pentru punerea în valoare a Bisericii Sf. Gheorghe, monument istoric.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=905

Noaptea mintii blonde!
Decizia asta este un adevarat "masterat", poate chiar "doctorat", cu tema de cercetare "cat de idioti puteti fi ?...".
Mai oameni buni, 21 este imposibil sa treaca de intersectia cu Bd.Coposu in mai putin de 3-4 minute la orele de varf.... Iar la frecventa pe care o are 21 va fi ca'n codru... Daca adaugam si 16... :(
Bucurestenii inteleg ce vreau sa spun....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gendan

Clar. Pai, comunicat? In care sa si batem obrazul PMB pentru starea liniilor de tramvai, eventual?

dr4qul4

De cand au inceput sa intoarca la Sf Vineri, tramvaiele fac minim minute in plus. Si asta pentru ca e un politist mai tot timpul in intersectia aceea. Cand nu e, cam asta se intampla (ora era 19:20)
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Si nu pot rezolva cu gard sau stalpisori. La intersectia Sf Vineri X C Mosilor masinile circula tot pe linia de tramvai, neexistand banda separata
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Dacă tot au luat decizia asta stupidă, să mai ia una siameză şi să interzică circulaţia auto pe sensul Moşilor - Sf Vineri între intersecţia Calea Moşilor x Sf Vineri (Himalaya, piaţa volantă) şi str Baia de Fier.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

RATB demarează pe 1 august lucrările de modernizare a liniei de tramvai din zona terminalului Sfântul Gheorghe

   Lucrările de reabilitare a căii de rulare din zona terminalului Sfântul Gheorghe vor demara pe data de 1 august, acestea urmând să dureze cel mult două săptămâni, a anunţat Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB), într-un comunicat de presă transmis marţi AGERPRES.
   Potrivit sursei citate, începând cu data de 23 iunie 2018, terminalul liniilor de tramvai 16 şi 21 a fost mutat, de la Sfântul Gheorghe, la Piaţa Sfânta Vineri, după cum arată şi avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie a Municipiului Bucureşti.
   RATB estimează că lucrările vor fi finalizate până la jumătatea lunii august, iar ulterior, în urma monitorizării fluxurilor de călători de pe liniile menţionate, dar şi de pe alte linii adiacente zonei se va propune Comisiei Tehnice de Circulaţie revenirea acestor linii la terminalul Sfântul Gheorghe.
   Totodată, Regia solicită Poliţiei să aplice măsuri legale şi ferme împotriva şoferilor care îşi parchează autovehiculele în apropierea liniilor de tramvai şi blochează astfel circulaţia liniilor 16 şi 21 în această zonă.
   Mutarea terminalului liniilor 16 şi 21 la Piaţa Sfânta Vineri a avut în vedere, printre alte raţiuni, eliminarea deselor blocări ale tramvaielor în zona Sfântul Gheorghe de către autoturisme parcate neregulamentar, precum şi crearea unei legături directe cu linii de tramvai între Calea Moşilor şi Piaţa Sfânta Vineri, notează RATB.

https://www.agerpres.ro/economic-intern/2018/07/31/ratb-demareaza-pe-1-august-lucrarile-de-modernizare-a-liniei-de-tramvai-din-zona-terminalului-sfantul-gheorghe--153667

Astia sau sunt prosti sau se prefac foarte bine...
Blocajele au devenit de cateva ori mai frecvente dupa mutarea la Sf.Vineri.
Au fost si zile cu 2 blocaje - in aceeasi zi !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Firea intră cu RATB-ul în Ilfov pe 67 de linii regionale

Societatea de Transport Bucureşti (actuala RATB) va opera în judeţul Ilfov pe 67 de linii regionale, potrivit studiului realizat de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Bucureşti – Ilfov (ADITPBI), care va fi supus aprobării consilierilor generali în şedinţa din 23 august.

Asociaţia propune prin acest studiu delegarea în regim de urgenţă a serviciului de transport public din Bucureşti şi Ilfov către STB, pe o perioadă de maxim doi ani.

economica.net

dr4qul4

ce linii de tramvai au fost scoase in Bucuresti? vorbesc de sine, pentru ca suspendarea liniilor s-a facut din lipsa de tramvaie.
In CT au scos mai peste tot sinele
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Soseau Berceni, str. Iriceanu si Soseaua Garii Catelu sunt 3 care mi-au venit in minte pe loc, dar au fost mult mai multe.

Depinde la ce epoca ne referim.
Ceausescu a scos tramvaiul de pe Iuliu Maniu cand a terminat metroul de Militari.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Valentin

Eu mai stiu de cele de la capatul Gara Progresu spre Jilava (fosta linie 29 parca);  Si acum mai de curand (desi sinele nu sunt scoase inca, dar nu mai circula tramvaie) este capatul C.E.T. Vest de pe Bd. Timisoara

dr4qul4

@TibiV, eu unul nu-mi amintesc de tramvai pe Berceni. Poate l-au scos acum 20 de ani.
Insa in Constanta, pe Lapusneanu era tramvai acum 10-12 ani. Si acolo e ceva generalizat, nu l-au scos pentru ca s-a facut metrou (ceea ce pare logic), l-au scos ca sa bage autobuze.

Nu vad cum se poate compara ce se intampla la Constanta (unde s-a eliminat complet tramvaiul) cu ce se intampla in Bucuresti unde cele 2 pasaje construite pe inelul median au loc si pentru tramvai (pasajul D-na Ghica peste CF si pasajul NG).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Eu as pune linia lui 5, tinand cont ca s-a scos capatul din Baneasa.

dr4qul4

capatul e tot acolo. Doar ca niste incompetenti nu stiu sa faca o expropriere
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Asta e una.
Eu ma refeream strict ca au scos capul bi-directionalui si deci acum linia nu e functionala. Intradevar se poate reface repede.

dr4qul4

Mai mult, au si reabilitat linia aia, pe bd Aerogarii. Are si bordura, puteau sa-i puna si stalpisori galbeni sa mearga tramvaiul repede.
Dar problema acolo era de tramvaie. Chiar si cand aveau bidirectionalele, nu aveau destule. De fapt si cand exista bucla, frecventa era jalnica. Sunt nascut in Aviatiei si stiu ce vb. Apartineam de posta din Baneasa si ma duceam pe jos pana acolo (2 km) pt ca 5-ul venea la vreo 15 minute.
Banuiesc ca au renuntat la bucla deoarece intentionau sa prelungeasca tramvaiul pana la Mall. Desi tot prin bucla se poate ajunge acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#74
Linia buclei de intoarcere a tramvaiului 5 se termina imediat dupa Cocosatul: https://goo.gl/maps/dqFWSsDiFKs

Peronul de urcare: https://goo.gl/maps/u2AxMpNZxbB2

Au scos macazul pentru bidirectionale pentru ca nu au mai avut bidirectionale. Le-au mutat in 55, ca sa inaugureze si ei ceva (linia Pantelimon-Iancului).

@dr4qul4
Pe Sos. Berceni era tramvai pana la IMGB.
Traseul era Piata Sudului - IRA pe Oltenitei, dupa aia dreapa IRA-Aparatori pe Iriceanu si stanga pe Berceni pana la IMGB.
In 2009 se cunosate inca locul fostei linii de tramvai: https://goo.gl/maps/G7fLxPpEwFD2
Aici se face acum largirea Soselei Berceni.

Quote from: dr4qul4 on September 12, 2018, 11:54:18 AM
Banuiesc ca au renuntat la bucla deoarece intentionau sa prelungeasca tramvaiul pana la Mall. Desi tot prin bucla se poate ajunge acolo.
Nttt...
Acolo se judeca de vreo 10 ani cu un nene care sustine ca bucla de intorcere trece pe terenul lui.
Despre perelungirea pana la Baneasa Shopping City s-a discutat doar teoretic (mai ames pe MetrouUsor), nici PMB nici RATB nu si-au nuntat nici macar o vaga intentie pentru asa ceva.

Quote from: dr4qul4 on September 12, 2018, 11:54:18 AM
Mai mult, au si reabilitat linia aia, pe bd Aerogarii. Are si bordura, puteau sa-i puna si stalpisori galbeni sa mearga tramvaiul repede.

Da, pe Aerogarii (pentru ca au reabilitat pasajul peste M800) dar pe Barbu Vacarescu linia este praf.
Daca bagi pe acolo un tramvai nou nout in 3 luni va avea roti patrate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)