News:

.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vladul

Se vede in filmare cat de aproape trece autobuzul de tramvai. Cu siguranta cand trec doua autobuze unul langa altul trebuie sa incetineasca semnificativ. Asta este, daca nu i a dus capul mai mult cand au pus gardurile.. Cat despre asteptatul inainte de intrarea in statie, asta ne arata ce solutie trasa de par au gasit. Sper ca odata ce vor concluziona ca asta este solutia, sa adapteze corespunzator infrastructura (sa mite gardurile si peroanele).

BGP2597

Mutarea peroanelor implică 2 scenarii: ori muți doar peronul și crești simțitor "gap-ul" dintre bordură și podeaua tramvaiului, ori muți și peronul și deviezi 5-10cm și linia (cam asta am văzut că e practica în alte orașe). Punctual, la noi nu văd să se întâmple niciuna din variantele astea. Cel mult, la viitoarele reabilitări care mai sunt de făcut - pentru început Vasile Milea - trebuie să se țină cont în proiectare de gabaritul a două autobuze pe culoar, nu de cel a două tramvaie.

TibiV

"Just for the record" pun doar un "link chior" (desi imi incalc propriile principii...)
Daca va era dor de blonda Firea de la primarie cum se lauda cu autobuzele care circula pe linia de tramvai...
(Pun link-ul mai ales pentru a-l gasi usor la primul accident, cand se vor bloca si tramvaiele si autobuzele... :( )

https://www.facebook.com/gabifirea/videos/580473489281342
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Singura problema tehnica este cand se intersecteaza in statie. Dar probabil se vor astepta si vor ajunge la refugiu pe rand. In rest trebuie doar sa reduca viteza. Per total vor merge mai repede decat inainte.
Sa vedem cum le rezista anvelopele si cat de tare vor incurca ambulantele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hef

Pentru ca au modificat si timpii de semaforizare la Iancului, pe directia Obor - Vatra Luminosa este bolcaj total.
La Iancului 135 face stanga de linia de tramvai si blocheaza tramvaie si nu numai.

dr4qul4

La Iancului, 135 nu ar trebui sa faca stanga prin breteaua din capat de la Avrig?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Lyvyoo

Asta ar insemna ca autobuzul sa nu mai vina pe sina de tramvai dinspre pasajul Muncii si sa stea in coada ca pana acum, cat ia omul o prajitura de la cofetaria Alice si blocheaza doua benzi cu avariile...

oc7avian

O să "fur" acest reportaj de la electrici, care ajută în a vizualiza schimbările de astăzi

Quote from: Dragos31Incepand de astazi, 01 Iulie 2020, liniile 182, 135 si 330 circula pe culoarul unic format de linia de tramvai de pe Soseaua Mihai Bravu, Bulevardul Iancu de Hunedoara si Soseaua Nicolae Titulescu, dupa cum am mentionat aici - https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=228&t=5197&start=322#p358800.

Am calatorit pe linia de tramvai cu mai multe autobuze ale liniilor 135 si 182, iar in cele ce urmeaza am sa expun pe scurt cateva dintre aspectele pe care le-am constatat.

In primul rand, as puncta ca pe cele 3 linii a fost trimis un parc format 100% din autobuze Otokar dotate cu aer conditionat (si desi nu sunt un mare fan al acestor autobuze, la 37 de grade cate s-au inregistrat la pranz in Capitala - acestea (mi-)au oferit un plus de confort termic). Apoi, viteza de deplasare a crescut vizibil, autobuzele nemairamanand blocate in trafic, asemeni tramvaielor.

La polul opus, in schimb, as puncta faptul ca daca doua autobuze se intalnesc intr-o statie cu peroanele amplasate fata in fata, unul din ele trebuie sa astepte ca celalat sa efectueze oprirea si sa plece, pierzandu-se astfel undeva la 30-50 de secunde - din ceea ce am constatat azi.

In continuare, am realizat o harta cu portiunile de traseu pe care cele 3 linii de autobuze circula pe linia de tramvai (aici nu am inteles de ce 135 merge pe linie pana la Iancului, iar 330 (doar) pana la Gheorghe Petrascu) ...



Pe placutele din statiile tramvaielor au fost  ''pictate'' indicativele autobuzelor, iar in fiecare statie ''parasita'' cate un controlor ii indruma pe calatorii care nu erau la curent cu modificarile aparute catre peroanele de unde puteau lua autobuzul dorit.





Cateva autobuze surprinse pe culoarul unic.

6404 + 6405 - Linia 182 - Bulevardul Iancu de Hunedoara - 01 Iulie 2020



6405 - Linia 182 - Bulevardul Iancu de Hunedoara - 01 Iulie 2020



6543 - Linia 330 - Soseaua Mihai Bravu - 01 Iulie 2020



6603 - Linia 135 - Soseaua Mihai Bravu (Statia ,,Gheorghe Petrascu") - 01 Iulie 2020


Vladul

Am inteles ca si daca implementarea este un succes tot nu vor folosi aceasta practica pentru autobuze gen 335 si 301. Stie cineva de ce au in plan sa faca schimbarea pentru asa de putine linii?

Lyvyoo

Ar mai fi cateva idei bune de considerat:
- 143 de la Dna Ghica la Obor si retur, pt ca e coada mare pe aceasta bucata
- 182 / 282 / 682, mai ales ca vin dinspre Colentina, pe un trafic ingrozitor, iar pe linia lui 21 nu circula decat un tramvai.

Totusi, pe termen lung, daca masura nu este dublata de ridicarea masinilor parcate aiurea pe banda 1 in multe zone sau de alte eforturi gen banda unica pe carosabil, vor fi sacrifiacte troleibuzele, care vor ramane vesnic in cozi din ce in ce mai mari si ar fi pacat pt ca e transport nepoluant si mai vin "in curand" unitati noi moderne cu aer conditionat.

dr4qul4

poza de mai sus arata clar ca 2 autobuze nu au loc daca se intalnesc intre refugii. In schimb, un autobuz si au tramvai au loc, la limita. Depinde si de soferi, dar am incredere ca se vor descurca si cu incadrarea, si cu virajele. Sunt totusi soferi profesionisti, nu conservari cu permis de arges.
Mai este un avantaj, pe care nimeni nu-l spune: Nu se va mai baga nimeni cu masina pe linia de tramvai. Inca mai erau "smecheri" care fentau coada si se bagau in fata. Acum, daca te bagi...ai sanse bune sa faci statie odata cu autobuzul :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Apar primele încurcături cauzate de intrarea autobuzelor pe liniile de tramvai în București. - VIDEO

Pe Mihai Bravu a fost un deranj important astăzi. Vă dau datele, vă povestesc ce se vede în aceste imagini trimise de angajați STB și voi vă faceți propriile păreri.

https://www.facebook.com/cojocarivitalie/posts/10158599715214533

dr4qul4

vatamanii sunt ofuscati ca trebuie sa fie atenti la autobuze. Smoala aia se topea si in trecut. Problema apare la inceputul lui iulie cand se dilata din cauza caldurii.
Timisoara
Ploiesti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

@Lyvyoo Și troleibuzele pot fi mutate dacă se vrea, am văzut în Elveția circulând troleu și tramvai pe aceiași bandă dedicată. Firele troleibuzului se pun în exteriorul celor de tramvai.

Pe Colentina, de exemplu, sunt porțiuni unde firul de contact al troleibuzelor este prins pe cablurile transversale care susțin și firul de contact pentru tramvai - acolo ar fi suficientă translatarea firelor mai aproape de linia de tramvai. Unde sunt prinse pe console ar fi nevoie de modificarea sistemului.

Lyvyoo

Pe Colentina azi se circula pe linia de tramvai. Am vazut autobuzele de Voluntari si 143. Inlocuitorul troleului 66 (suspendat datorita lucrarilor de la Dna Ghica, banuiesc), adica autobuzul 667, mergea pe banda obisnuita, cel putin in zona Bucur Obor.