News:

.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Si cu si fara 41 tot mila trebuie sa iti fie.  :)

Mi se pare excelenta coordonarea intre STB si Metrorex si 2 firme private. Zici ca nu suntem in RO.

Claudiu T.

#151
Total de acord cu voi. Bune ar fi acele "otocare" cu burduf daca tot nu va mai circula tramvaiul. Și coordonarea iarăși de apreciat intre proiecte/constructori.  Ar fi și mai minunat să facă toate lucrările bine in cele 2 luni pe care le au la dispoziție si sa nu depășească termenul limita.
Oare au timp in cele 2 luni sa faca tot ce si-au propus?  Adica si partea de pod de la Ciurel si pasajul de la piața Moghioros plus ce mai au ptr linia de tramvai?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

TibiV

https://www.economica.net/tramvaiul-41-nu-va-circula-in-perioada-29-iunie-1-septembrie-50-de-autobuze-vor-prelua-calatorii-de-pe-cea-mai-aglomerata-ruta-din-bucuresti_170513.html

Quote
"Se vor face două linii navetă de autobuz, una va fi 641, cu 30 de autobuze, care va funcţiona pe întreg traseul liniei 41, de la Ghencea până la Bulevardul Expoziţiei, iar cealaltă va fi 642 cu 20 de autobuze, care va asigura un aport de capacitate pentru tronsonul cel mai solicitat al liniei 41, adică între Drumul Taberei şi Podul Grant. Va fi o linie mai scurtă, dar exact pe zonele cu cea mai mare aglomeraţie zilnică. Din evaluările noastre aceste 50 de autobuze vor fi suficiente, dar în caz de nevoie ele pot fi suplimentate fără probleme", a explicat şeful STB.

Potrivit sursei citate, traseul liniei de autobuze 641 va fi Ghencea- Braşov- Pasaj Lujerului, Virtuţii, Şoseaua Crângaşi, Podul Grant (aici în funcţie de cum vor evolua lucrările), Turda, Mareşal Averescu, Mărăşti şi B-dul Expoziţiei, iar cel al liniei 642, Valea Argeşului, Drumul Taberei - ramura de sud, Braşov, Pasaj Lujerului, Virtuţii, Crângaşi, breteaua de la Pasaj Grant, cu întoarcere fără staţionare pe Şoseaua Crângaşi.

"Dacă lucrările ne vor permite tehnic, vom băga în circulaţie un tramvai cu două capete de la Bulevardul Expoziţiei la Podul Grant, vom face şi acest lucru, dacă nu, vom suplimenta aceste linii navetă. Având în vedere cât de important este traseul liniei 41 în acest moment vom face tot posibilul ca autobuzele să aibă aer condiţionat şi confortul cetăţenilor să nu aibă de suferit", a concluzionat directorul general al STB, Andrei Creci.

Despre termenul de executie...
Sper sa nu depaseasca 30 septembrie.... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Se merge greu pe linia lui 41:

Haos pe linia 41. Cum s-a desfășurat traficul în prima zi lucrătoare, după ce a fost suspendată circulaţia tramvaielor - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/haos-pe-linia-41-cum-s-a-desfasurat-traficul-in-prima-zi-lucratoare-dupa-ce-a-fost-suspendata-circulatia-tramvaielor-1153485

nirolf

#154
Era de așteptat, nici măcar nu au băgat toate articulatele. De fapt au băgat măcar vreun articulat? În weekend era unul pe 335, vă dați seama ce nevoie era de el acolo. În 641 nu te poți sui dar articulatele cară aer pe 780, 783 și 335. Pe aceste linii se putea crește frecvența pentru a compensa lipsa articulatelor, pe 641 ce să mai crești?

Nu mai zic de SF-uri gen bandă unică pe perioada lucrărilor, nu murea nimeni, și-așa Podul Grant e închis deci șoferii aleg alte rute.

TibiV

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=228&t=371&start=539#p319968
Quote from: Marian AndreiOficial nu vom avea Kent 18 pe 641/2. Nu intra pe devieri.
:headbash:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=17&p=319975#p319960
Quote from: Marian AndreiGata e inchis. Deci ca informatie de la fata locului - se va lucra pe sensul asta pentru a se deschide linia 41 pe sensul spre Crangasi, urmand sa fie montate macaze de circulatie pe un singur fir.





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nirolf

#156
642 are o singură "bretea", cea de întoarcere pe sub Podul Grant. Din ce văd pe Street View e loc de întors suficient.

641, pe traseul ales de STB, nu de altcineva, înțeleg că are o singură problemă pe o stradă unde se parchează aiurea. Deci chinuim zeci de mii de oameni zilnic, pentru câteva mașini parcate ilegal. Pare tot o decizie luată de vreun șef de garaj, că doar șoferii sunt importanți, călătorii dă-i în mă-sa.

Gendan

Ok, hai sa va povestesc. Eu folosesc zilnic 41. Bun, foloseam. De regula plecam pe la 9 de la Uverturii si ajungeam pe la 9:45 in spatele Casei Presei. Dar vine ziua de azi :)
La 7 eram la autobuz, statia de la iesire din pasaj. Chiar nu glumesc: se vedeau trei autobuze 641/642 cum stau in pasaj si asteapta. La ora aia, nu era politia in intersectie. Am asteptat vreo 3-4 minute pana a ajuns primul la noi dar nicio sansa la urcare, eram vreo 40-50 doar in statia de acolo si autobuzul era plin.

Solutia: am mers la metrou, schimbat la Unirii, azimut pana la Aviatorilor si de acolo (iesirea de la parc), sunt shuttle-uri pentru birouri. Total: 45 de minute pana la birou.

Pentru angajatii de acolo e... nasol, dar se poate.

Pentru restul lumii [rant] e strigator la cer. Lucrez intr-o companie unde trebuie sa interactionam cu clientii. Daca ne suna, e centrala ocupata si nu ii sunam inapoi, se lasa cu scandal la noi, intern, in centrala. Controlul calitatii, daca vreti. STB e despre ce vreti voi dar numai despre client nu. Nu mai iau de inchideri, inteleg ca sunt niste timpi tehnologici si incerc sa apreciez ca vor sa rezolve trei santiere in acelasi timp. Sunt sceptic ca vor termina la 1 SEP si nu inteleg de ce nu s-au apucat de refacut linia in speranta unor tramvaie noi in viitorul apropiat dar aia e, ceilalti si-au dorit mai mult. STB totusi: fara articulate, fara rebrusare sau cum ii zice la statia de la Turda, fara linie dedicata, la cati calatori in medie pe ora si sens? Pare genul de decizie "ii dam si vedem ce iese, rezolvam noi pe urma" si nicidecum o decizie bazata pe cifre de trafic, cum se laudau. Cine a luat decizia asta fie e megaincompetent (un copil putea sa ii spuna ca si in tramvaie era plin) fie nepasator. Oricum, ar trebuie sa inceapa sa cante la alta masa. [/rant]

Doua luni voi avea din nou abonament la metrou.

Xenos

Dacă nu se apucă de îndată de lucrat la Parc mi se pare că puteau lăsa 41 măcar între Ghencea şi Virtuţii, înainte de viitorul pod hobanat, cu bidirecţionale. I-ar fi ajutat pe cei care voiau să ajungă (măcar) la metrou Lujerului.

Puss in Boots

#159
^

Nu avem suficiente pentru asa ceva. Si 55-ul care depinde de bidirectionale cui il lasi?

TibiV

Daca nu gresesc, la ora asta STB are 13 (treisprezece) bidirectionale....
Se descurca pe 55....
Dar pe 41 ar fi o gluma proasta.  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Societatea de Transport Bucuresti (STB) va introduce, incepand de luni, linia noua de autobuze 343, pe ruta Institutul Oncologic - Platforma Pipera, si va suplimenta numarul tramvaielor de pe liniile 16 si 36, potrivit Agerpres.

Autobuzele vor urma traseul soseaua Fundeni, soseaua Colentina, Strada Doamna Ghica, Bd. Dimitrie Pompeiu, cu retur pe Bd. Dimitrie Pompeiu, Str. Gara Herastrau, soseaua Pipera, soseaua Bucuresti Nord, Strada Petricani, Strada Doamna Ghica si soseaua Fundeni.

STB argumenteaza ca a luat aceasta decizie ca urmare a solicitarii Primariei Capitalei si a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara pentru Transport Public Bucuresti-Ilfov (ADTPBI) pentru cresterea capacitatii de transport.

De asemenea, de la aceeasi data, STB va suplimenta numarul tramvaielor pe liniile 16 si 36, astfel incat capacitatea de transport va creste cu 20%, iar timpul programat de asteptare in statii va scadea la opt minute pe linia 16 si la zece minute pe linia 36.

raresvintea

Sincer la ce este ziua dupa ora 16:00 pe Dimitrie pompeiu, autobuz mai trebuia.... Si daca te urci in asa zisul tramvai risti sa ramai fara dinti la cat de deformata este calea de rulare

Hef

#163
De sambata 20 Iulie, a mai aparut o linie de autobuz care intoarce pe Pompeiu, R459. Acesta merge pana la DNCB, la Tunari. De dimineara era full autobuzul. Este o linie cara va mai lua din clientii microbuzelor 449 care merg in Tunari si sunt sub orice nivel de acceptabilitate.

Linia este tot a STV si are taxare integrata cu STB, unde o calatorie este 1,5 lei vs microbuzele 449 unde costa 2,5 lei o calatorie.


Nu era mai eficient ca toate liniile de autobus de pe Pompeiu (343, R416, R450, R459) dar si liniile ce deservesc cladirile de birouri si 449 sa intoarca prin Str Gara Herastrau si Sos Pipera pana la rond OMV, apoi pe traseele lor de baza? Poate mai decongestiona Pompeiu. Macar pana se deschide FdG.

Cristi N

Eu circul cu motorul in fiecare zi pe Pompeiu si pot sa spun ca autobuzele/microbuzele care opresc si intorc total aiurea au o contributie foarte mare la aglomeratia din zona. Dimineata de obicei e coada de la Petricani pana in dreptul intersectiei cu str. G. Constantinescu unde inevitabil un autobuz vrea sa intoarca, seara coada este in sens invers spre Petricani in spatele unui autobuz care se taraste cu 5km/h si opreste total random sa mai ia cate un calator.