News:

.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Fascinanta povestea cu 784 si 783. Nu stiu de ce  :puke:
Inspir adanc noxa de la EURO 3, dar de la Mercedes, in timp ce ma gandesc ce fericiti i-am facut pe astia din Otopeni care au miros fresh de EURO 6.


dr4qul4

@TibiV, sugestia aceasta a fost a lui Sorinuss, pentru cei care vor sa ajunga de la Metrou Obor la Pipera. 
Eu consider ca este mult mai bine sa legi prin tramvai Metroul de la Bucur Obor de Pipera, decat sa legi Lizeanu de Pipera.
Poate cand vom avea tramvaie situatia va fi alta. Dar acum, cu  4 tramvaie pe ora, mai bine ne lipsim. In zona centrala tramvaiele pierd foarte mult timp. Mai ales acolo unde sina de tramvai este si singura banda.
Tramvaiul este atractiv doar atunci cand nu circula si masini pe linia sa.
Bine ca nu suntem prea harnici cu santierele de consolidare a cladirilor vechi, ca as fi fost tare curios ce s-ar fi intamplat cu tramvaiul pana termina betoniera de turnat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Lyvyoo

Vroiam demult sa va intreb, dar acum dupa reconfigurarile anuntate si dupa demonstratia practica a lui nirolf  despre cum ranga romaneasca va aduce intarzieri suplimentare, parca mi-e si jena. Incerc totusi: relatia Colentina - Piata Victoriei  nu ar merita o idee de imbunatatire? Schimbarea tramvaiului pe aceasta directie  inseamna o gramada de timp pierdut pana ajungi prin pasaje in statia lui 1 dinspre Primaria S2. 

voicul

Problema ar fi cum faci stanga dinspre Victoriei spre Colentina?
Ar fi varianta sa faca stanga la Lizeanu - Reinvierii - Colentina, dar ar cam rata Oborul (o statie nu chiar mica).

Hef

Linia lui 16 pierdea foarte mult timp pe portiunea Maica Domnului - Stefan cel Mare. Insa si Reinvierii este un calvar. In rest linia, pe traseul de baza, este folosita de multi elevi ce merg catre liceele din zona: Cantemir, Economic, Spiru etc.
Pentru ei va fi cea mai mare pierdere de timp. Pensionarii au timp sa faca un ocol si sa schimbe. Pentru corporatistii din pipera e ok solutia spre obor. Si 36 era o solutie spre metrou obor (+ 500 metri la pas). Insa, din experienta, marea majoritate a celor din Pipera nu folosesc tramvai. prefera metrou sa ajunga la obor (cu transbordare la Victoriei). tarmvaiele put, la propriu. igienizarea lor se face anual sau cincinal, cred.

Cristi N

Mai nou eu folosesc tramvaiul si pot sa spun ca dimineata are cateva ture in care efectiv e plin, la fel si seara la ora de varf. Are foarte multi clienti din zona Lizeanu - Tei dar din pacate pierde foarte mult la capitolul curatenie, confort si bineinteles calitatea infrastructurii.
Daca STB ar vrea cu adevarat sa ia calatori din zona Obor ar trebui sa construiasca linie pe Dna Ghica (cu desfiintarea parcarii supraterane si inlocuirea ei cu una subterana) pana la Colentina si astfel tramvaiul ar putea intoarce in rond la Obor. Bineinteles trebuie refacuta si portiunea veche de linie.

Lyvyoo

#141
@voicul

Am crezut ca la reconfigurarea zonei de acum aprox. 10 ani au lasat varianta si pentru stanga spre Colentina, de pe Stefan. Nu stiam ca nu exista... Atunci e clar, nu exista aceasta posibilitate iar autobuz nu are rost in aglomeratia de pe cele doua artere.

Cristi N

Din ce vad pe maps sunt permise doar relatii pe directiile inainte si la dreapta, nu este nici un viraj la stanga. Pentru asta ar trebui ca tramvaiul sa taie o portiune din rond si sa mearga putin pe contra-sens, raza rondului e prea mica pentru a permite ocolirea.
Maps

voicul

Se suspendă circulația tramvaiului 41 (in vara)

Circulația tramvaiului 41 din Capitală se suspendă o lună de zile din cauza lucrărilor la Pasajul Ciurel şi la Metroul de Drumul Taberei

Circulaţia tramvaiului 41 va fi suspendată în această vară, pentru finalizarea lucrărilor pe două mari şantiere de infrastructură din Capitală. Astfel, la Pasajul Ciurel, trebuie făcută traversarea Şoselei Virtuţii iar la Metroul de Drumul Taberei trebuie construite mai multe accese la staţia Parc Drumul Taberei (fost Moghioroş).

"Acum se fac pregătiri pentru închiderea provizorie a circulaţiei tramvaielor, pentru plasarea tablierului peste Şoseaua Virtuţii. RATB va trebui să mai facă o deviere de circulaţie la Parc Drumul Taberei, pentru metrou. Încearcă să le coordoneze pe amândouă, să se facă în acelaşi timp închiderea de acolo şi cu devierea circulaţiei şi oprirea de aici, pentru creşterea siguranţei, pentru a evita orice acciden", au explicat sursele noastre.

Potrivit lor, lucrările care vor afecta circuaţia tramvaiului 41 vor dura circa o lună şi vor fi terminate până în toamnă.

"Devierea de la Parc Drumul Taberei se face în 10 – 20 de zile şi circulaţia se reia pe traseul deviat. În perioada asta se plasează şi tablierul peste Virtuţii şi se fac lucrările necesare, care ar dura cam o lună. Se speră ca treaba asta să fie facută în vară, să fie terminată până la sfârşitul lui august", au menţionat sursele.

Oprirea temporară a circulaţiei tramvaiului 41 urmează să fie aprobată în Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Bucureşti. "De comun acord, RATB şi factorii implicaţi, constructorii cu Primăria, vor hotărî exact perioada", ne-au mai spus sursele.

https://www.economica.net/tramvaiul-41-va-fi-suspendat-o-luna-in-aceasta-vara-pentru-lucrari-la-pasajul-ciurel-si-la-metroul-de-drumul-taberei-surse_166698.html

Ionut

STB și ADTPBI anunță creșterea parcului circulant de autobuze pe 27 de trasee

Primăria Capitalei, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (ADTPBI), a decis suplimentarea numărului de vehicule pe liniile urbane, în funcție de cererea de transport. Acest lucru este posibil datorită creșterii parcului de vehicule prin achiziționarea de autobuze Euro VI de către Primăria Capitalei și prin eforturile STB SA de a scoate din imobilizare vehicule și a le readuce în traseu.

Începând cu data de 01.04.2019, ADTPBI suplimentează cu aproximativ 10% parcul de vehicule programat pe următoarele linii:

– Linia 102 (Bulevardul Basarabia – Gara Progresul);
– Linia 104 (Cora Pantelimon – Opera Națională);
– Linia 112 (CFR Constanța – Complex Comerical Colosseum);
– Linia 117 (Cartier Confort Urban – Piața Sfânta Vineri);
– Linia 133 (Gara Basarab – Bulevardul Tineretului);
– Linia 137 (Carrefour Militari – Piața 21 Decembrie 1989);
– Linia 139 (Zețarilor – Piața Leul);
– Linia 141 (Zețarilor – Vulcan Berceni);
– Linia 143 (Bucur Obor – Baicului);
– Linia 168 (Piața Romană – Cartier Constantin Brâncuși);
– Linia 178 (Cartier Militari – Sala Palatului);
– Linia 205 (Străulești – Gara de Nord);
– Linia 220 (Piața Rahova – Vulcan Berceni);
– Linia 226 (Piața Romană – Depoul Alexandria);
– Linia 253 (Spitalul Fundeni – Faur);
– Linia 268 (Valea Oltului – Piața 21 Decembrie 1989);
– Linia 300 (Bulevardul Nicolae Bălcescu – Clăbucet);
– Linia 301 (Piața Romană – Jolie Ville Băneasa);
– Linia 302 (Ghencea – Cartier Fortuna);
– Linia 304 (Piața Presei – Străulești);
– Linia 311 (Faur – Piața Rosetti);
– Linia 323 (Universitatea Creștină ,,Dimitrie Cantemir" – Zețarilor);
– Linia 330 (Faur – Piața Presei);
– Linia 335 (Faur – Complex Comercial Băneasa);
– Linia 336 (Complex Comercial Apusului – Piața Rosetti);
– Linia 368 (Piața Romană – Valea Oltului);
– Linia 381 (Piața Reșița – Piața Victoriei).

Mobilitate.eu

Ionut

Circulaţia liniei de tramvai 41 va fi suspendată timp de două luni între Podul Grant şi Ghencea

Circulaţia liniei de tramvai 41 va fi suspendată, în perioada iulie – august 2019, între Podul Grant şi terminalul Ghencea, pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul denivelat subteran Pod Grant, Podul hobanat peste Şoseaua Virtuţii şi la Staţia de metrou ,,Parc Drumul Taberei", anunţă PMB.

Primăria Municipiului Bucureşti a avizat în Comisia Tehnică de Circulaţie din dată de 04 aprilie 2019 următoarele lucrări:
- Lucrări de reabilitare şi consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;
- Podul hobanat peste Sos. Virtuţii, în cadrul obiectivului Penetraţie şi racord Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti – Piteşti;
- Staţia de metrou ,,Parc Drumul Taberei" pe Bd. Drumul Taberei, în zona intersecţiei cu Str. Braşov în cadrul proiectului "Magistrala 5 - Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson 1"

Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendării circulaţiei liniei de tramvai 41 în perioada iulie – august 2019, între Podul Grant şi terminalul Ghencea, pentru defăşurarea lucrărilor la obiectivele de investiţii, anunţă Primăria Capitalei, într-un comunicat de presă remis duminică MEDIAFAX. Tronsonul liniei 41 rămâne neafectat între Casa Presei şi Podul Grant, prin asigurarea schimbării direcţiei traseului pe strada Turda.  Pentru restul traseului - Pod Grant – terminalul Ghencea – se introduce linia naveta de autobuz 641.

În ceea ce priveşte fluxul de călători deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit în prezent de 36 de tramvaie ce asigura o capacitate maximă de peste 7.000 călători/h/sens. Pe perioada de vară, traseul liniei 41 va fi acoperit de un număr de 35 tramvaie cu o capacitate de 6. 880 călători/h/sens. În zilele de sărbători, acest traseu este acoperit de un număr de 25 tramvaie cu o capacitate de 5.188 călători/h/sens.

ZF

Ionut

Autobuzele turistice Bucharest City Tour revin din 2 iunie

Societatea de Transport București STB SA reia, la 2 iunie 2019, serviciul liniei turistice Bucharest City Tour cu patru autobuze double-decker. Ca în fiecare an, autobuzele vor circula zilnic, la intervale de 20-25 de minute, pe traseul cuprins între Piața Unirii şi Piața Presei. Având o capacitate de 77 de locuri fiecare, dintre care 50 pe platformă, autobuzele vor fi la dispoziția turiştilor între orele 10:00 – 21:00. Traseul este următorul: Piața Unirii, Piața Universității, Piața Romană, Piața Victoriei, Piața Charles de Gaulle, Arcul de Triumf, Muzeul Satului, Piața Presei cu revenire prin Piața Presei, Arcul de Triumf, Șoseaua Kiseleff, Piața Victoriei, Calea Victoriei, Palatul CEC, Palatul Parlamentului.

Cardul de călătorie poate fi procurat direct din autobuz, la prețul de 25 lei. Pentru copiii cu vârste cuprinse între 7 – 14 ani, prețul acestuia este 10 lei (pentru cei cu vârsta de până la 7 ani, transportul este gratuit).

Mobilitate.eu

rota

Tramvaiul 41 nu va circula în perioada 29 iunie-1 septembrie. 50 de autobuze vor prelua călătorii de pe cea mai aglomerată rută din Bucureşti

Circulaţia tramvaielor liniei 41 va fi suspendată timp de două luni, începând de sâmbătă, 29 iunie, pentru realizarea unor lucrări la Podul Ciurel, staţia de metrou din Drumul Taberei şi la podul Grant, iar pentru preluarea călătorilor vor fi introduse 50 de autobuze pe două linii navetă, a declarat, marţi, pentru AGERPRES, directorul general al Societăţii de Transport Bucureşti (STB), Andrei Creci.

Sursa

nirolf

Le-o fi dat prin cap să bage articulate pe 641? Ar fi mult mai utile aici decât pe liniile pe care circulă acum, mai ales că e vară.

Cristi N

Asta e planul dar oricum imi e mila de cei care stau in Dr. Taberei si Militari.  :(