News:

.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Mai adaug si eu unul (nu mi-a venit sa cred cand l-am vazut pe DN2. Nu vreau sa intreb cum intoarce soferul autobuzul peste DN2)

R413 - BUCUR OBOR -    SINDRILITA

TibiV

Quote from: Ionut on February 04, 2019, 08:10:57 AM
Liniile cu cel mai mare grad de încărcare, respectiv 4, sunt pe tramvaiele 1, 8, 10, 11, 21, 25, 32, 35 şi 41, pe troleibuzele 66, 76 şi 86, iar la autobuze avem cam 22 de linii.[/b]
Da, de aia am f..t pasajul Sudului si in loc sa intoarca acolo i-am triplat traseul, pana la Piata Unirii... Ca sa vina de 3 ori mai rar... 76 poate deveni singura linie din Bucuresti cu grad de incarcare 5 spre 6...
:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Numerotarea liniilor de transport in comun ar trebui uniformizata. In prezent se dubleza linii ale STB cu cele ale localitatilor invecinate. Astfel poti vedea in trafic mai multe mijoace de transport avand acelai indicativ. Linia 1 de gaseste si la STB (tramvai) si la Voluntari si la Buftea si poate si in alta parte.

Cred ca cel mai bine are fi ca Autoritatea Metropolitana de transport (sau cum se numeste) sa aloce plaje de numere atat operatorilor publici (primarii) cat si operatorilor privati. Si toate liniile sa aiba un numar. Sa nu mai vezi maxi taxi cu numarul 567 sau maxi taxi Bucuresti - Peris. 

Daca vine un turist strain si stie ca trebuie sa ia linia x sa nu existe confuzii.

Sigur, ceea ce spun eu mai sus este cea mai mica problema a haosului existent in integrarea traseelor din zona Bucuresti/Ilfov.

Harry

Se intentioneaza desfiintarea unor linii de tramvai si inlocuirea cu autobuze.

Xenos

Mai exact, care? Eu sunt adeptul tramvaielor, mai bine ar moderniza calea de rulare şi ar lua tramvaie noi suficiente....

punmeister

Reconfigurarea rețelei de tramvaie STB SA pentru scăderea timpilor de așteptare și creșterea capacității de transport


Joi, 07 Martie 2019,  |   Reconfigurarea rețelei de tramvaie STB SA pentru scăderea timpilor de așteptare și creșterea capacității de transport
Primăria Capitalei propune reconfigurarea rețelei de tramvaie ale STB pentru scăderea timpilor de așteptare și creșterea capacității de transport

Primăria Municipiului București, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (ADTPBI), anunță intenția de a reorganiza rețeaua de tramvaie din Municipiul București, ale STB SA.

În proiectul propus, modificările vizează creșterea eficienței liniilor de tramvai și, totodată, sporirea încrederii și interesului populației pentru acest mijloc de transport nepoluant.

Astfel, se propune desființarea liniilor de tramvai 8 (Depoul Militari – Zețarilor), 34 (Banu Manta – Cimitirul Șerban Vodă), 35 (Depoul Militari – Gara Basarab), 42 (Piața Presei Libere – Gara de Nord) și 56 (Piața Sfânta Vineri – Republica).

Călătorii liniei desființate 8 pot utiliza liniile de tramvai:

- linia 25 (tronson Depoul Militari – Bd. Preciziei – Str. Valea Cascadelor – Bd. Timișoara – Șos. Progresului),

- linia 23 (pe relația Calea Rahovei – Calea Ferentarilor – Prelungirea Ferentarilor – capăt Zețarilor),

- linia 32 (Calea Rahovei) și

- linia 11 (pe relația Bd. Timișoara – Șos. Progresului, până la intersecția cu Calea 13 Septembrie).

Pentru preluarea călătorilor liniei 8 în zona Calea Ferentarilor, se înființează și o linie de autobuz pe traseul: Zețarilor – Prelungirea Ferentarilor – Calea Ferentarilor – Str. Mihail Sebastian (întoarcere la rondul amplasat după intersecția cu Calea 13 Septembrie).

Călătorii liniei 34 (care este propusă pentru desființare) vor putea folosi tramvaiele

Liniei 1:

-   Romprim – Șos. Olteniței – Calea Văcărești – Șos. Mihai Bravu – Șos. Ștefan cel Mare – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Nicolae Titulescu – Banu Manta, cu întoarcere pe traseul Banu Manta – Pasajul Basarab – Șos. Orhideelor – Bd. G-ral Vasile Milea – Bd. Timișoara – Șos. Progresului – Str. C-tin Istrate – Șos. Viilor – P-ța Eroii Revoluției – Șos. Olteniței - Romprim,

Liniei 10:

-   Romprim – Șos. Olteniței – Piața Eroii Revoluției – Șos. Viilor – Str. C-tin Istrate – Șos. Progresului – Bd. Timișoara – Bd. G-ral Vasile Milea – Șos. Orhideelor – Pasajul Basarab – Banu Manta, cu întoarcere pe traseul Banu Manta – Șos. Nicolae Titulescu – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu – Calea Văcărești – Șos. Olteniței – Romprim

Liniei 46:

-   Șos. Titulescu (de la Pasaj Victoria) – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu (până la Piața Iancului).

În locul liniei 35, vor putea fi utilizate:

Linia 25

-   pe relația Depoul Militari – Bd. Preciziei – Str. Valea Cascadelor – Bd. Timișoara,

Liniile 1 și 10

-   pe relația Șos. Vasile Milea – Șos. Orhideelor (Basarab) și

Linia 11

-   pe Șos. Vasile Milea – Șos. Orhideelor (până la Calea Giulești).

Linia desființată 42 va fi suplinită de linia 45, pe relația: Bd. Ion Mihalache – Str. Buzești – Bd. Alex. Ioan Cuza – Bd. I. G. Duca – Gara de Nord.

În plus, va fi înființată linia de tramvai 3, care va circula pe ruta: Piața Presei Libere – Bd. Expoziției – Str. Puțul lui Crăciun – Bd. Ion Mihalache – Calea Griviței – Șos. Chitilei – Mezeș și retur.

În locul liniei desființate 56, călătorii vor putea utiliza

Liniile 14 și 40

-   P-ța Sf. Vineri – Calea Călărașilor – Bd. Basarabia până la Bd. 1 Decembrie,

Linia 55

-   pe relația P-ța Sf. Vineri – Calea Călărașilor – Hala Traian

Liniile 36 și 46

-   pe Bd. Basarabia, de la Bd. Chișinău până la Terminalul Republica.

Graficul de transport se va îmbunătăți, prin micșorarea intervalelor de succedare a vehiculelor cu până la 15%.

Liniile de tramvai 11 și 16 vor avea trasee modificate.

Astfel, linia 11 va circula pe traseul: Cartier 16 Februarie – Calea Giulești – Șos. Orhideelor – Bd. G-ral Vasile Milea – Bd. Timișoara – Șos. Progresului – Calea 13 Septembrie – Bd. Ghencea – capăt Ghencea și retur. Pe tronsonul Zețarilor – Str. Anghel Alexandru, călătorii vor putea utiliza linia de autobuz 220.

Linia 16 va circula pe ruta: Platforma Industrială Pipera – Bd. Dimitrie Pompeiu – Șos. Petricani – Bd. Lacul Tei – Str. Maica Domnului – Str. Reînvierii – Str. Turmelor – Șos. Colentina – Bucur Obor, cu întoarcere pe traseul Bucur Obor – Șos. Ștefan cel Mare – Str. Lizeanu – Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – Șos. Petricani – Bd. Dimitrie Pompeiu – Platforma Industrială Pipera.

Pentru preluarea călătorilor, pe relația Piața Gemeni - Str. Lizeanu, va fi înființată o linie de autobuz.

ADTPBI monitorizează continuu cu atenție fluxurile de călători și va lua măsurile necesare pentru asigurarea unui transport public de calitate în Regiunea București – Ilfov.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1004

TibiV

Nu va mirati, este o decizie FIREAsca....
>:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu am timp acum și așa din scurt nu imi dau seama daca se desființează și bucăți de linie/sina de tramvai sau e doar o reorganizare a traseelor tramvaielor. Poate apuca sa analizeze cineva.

TibiV

Ionut,
ce naiba este de analizat?...
QuotePentru preluarea călătorilor, pe relația Piața Gemeni - Str. Lizeanu, va fi înființată o linie de autobuz.

Lu' duamna ii plac rotile din cauciuc, nu cele din otel...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punmeister

Quote from: Ionut on March 07, 2019, 01:39:54 PM
Nu am timp acum și așa din scurt nu imi dau seama daca se desființează și bucăți de linie/sina de tramvai sau e doar o reorganizare a traseelor tramvaielor. Poate apuca sa analizeze cineva.
E vorba doar de o reorganizare, nici vorba de desfiintarea fizica a liniilor.

dr4qul4

Eu cred ca nu au tramvaie destule. Si decat sa astepti cate 15-20 minute pana vine unul, mai bine le muta pe cele care plimba aer (sau mai bine zis, pe care nu vand bilete) si le inlocuiesc cu autobuze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

daniel28

Circul zilnic de la Victoriei la Presei cu tramvaiul pe Mihalache și apoi cu 41 pe Averescu. Cele 3 linii care acum merg pe același traseu pana la Domenii sunt foarte bune și relativ libere. Acum vor rămâne doar două,  adică mai mult timp de stat in stație și mai aglomerate tramvaiele. De înlocuit cu autobuze nu poate fi vorba pentru ca 205 și 300 stau mult în trafic, în timp ce tramvaiele merg foarte bine.

voicul

Pe traseul lui 34 merg si 1, 10 si 46 - cum se si zice in comunicat.

Eu cred ca in cazul de fata tramvaiele 34 vor primi numarul 1, 10 sau 46. Asa inteleg eu reorganizarea.

Dar pana nu vedem concret ...

panda_no 5

Modificarea liniei 16 de tramvai este o prostie maxima dupa mine.
Rupi un traseu direct intre Pipera si P-ta Sfantu Gheorghe in 2 ( tramvai + autobuz )
Si cum va merge autobuzul pe stradutele dintre Lizeanu si Centru?

Hef

Rupe acest traseu in trei: tramvai - autobuz - tramvai.

O aberatie. Linia arata ok in zona Lizeanu - piata Gemeni.