[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Din ciclul ce vrăji a mai scris presă noastră...
http://m.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Centura+Capitalei+ar+putea+fi+gata+abia+peste+trei+ani
Quote
Lucrurile stau şi mai prost pe partea de sud a centurii Capitalei. Pentru acest tronson nu a fost găsit un constructor, iar drumul e un coşmar pentru şoferi.

Adică totul era pregătit (SFuri, bani si contracte) si constructorii s-au ascuns in boscheţi ?!... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

#181
Cine doreste sa stie  unde sunt ambuteiajele(aproximativ), starea santierului de "largire" intre A1 si A2 pe DNCB gaseste totul pe acest video din februarie 2015:

http://www.youtube.com/v/ZsDeXuXnyms

Goldmund

#182
Quote from: TibiV on April 18, 2015, 05:49:05 PM
Din ciclul ce vrăji a mai scris presă noastră...
.........

Adică totul era pregătit (SFuri, bani si contracte) si constructorii s-au ascuns in boscheţi ?!... :D

TibiV,
anomalia e posibila, e posibila in tara in care majoritatea "regilor asfaltului" au intrat la puscarie, sau se tem de ea, iar investitorii seriosi(majoritatea din alte parti)
1 - nu vor sa-si friga mainile cu un proiect indecent, cu linii de cf "uitate"pe mijlocul "modernizatei", cu sensuri giratorii pentru cea mai importanta artera rutiera a Romaniei,  la  o sosea cu peste 15 mii de maşini care circula zilnic pe Centura, dupa CNADNR. La un numar de peste 1 milion de automobile in Bucuresti si la inca o multime de autoturisme in Ilfov, la un tranzit serios si o activitate industriala demna de UE, acest numar de autovehicule dat de CNADNR ori este subestimat serios, ori arata o catastrofa nationala a drumurilor Romaniei, inclusiv a calitatii DNCB
2- o subfinantare crasa a celei mai importante artere a tarii! - ai dreptate!
Auzi, CNADNR pregateste sensuri giratirii in plus pe "semiautostrada", pe sectorul de nord. In filmul de mai sus, in iarna(extrasezon, cu o activitate industriala mai slaba, etc.)se poate vedea "calitatea" acestor sensuri giratorii:
evitarea accidentelor, dar practic blocarea intersectiilor. O sa vedeti ce o sa fie la vara, sau cand o alta portiune de DNCB va fi modernizata!
Chiar nu au specialisti care sa proiecteze intersectii normale, moderne, in secolul 21 pentru Centura Capitalei??

TibiV

Se pare ca au (pentru ca proiectul pasajului Domnesti arata foarte bine) dar pana acum nu s-au gandit la asta...  :D
De fapt pasajul Domnesti ar trebui "clonat" cam la fiecare intersectie cu DNCB ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raresc

Pasaj Domnesti... din raspunsurile CNADNR. L-am gasit si eu pe FB, dar tind sa cred ca e real.

Intrebare 4: "In Proiectul Ilustrativ sunt figurate scari de acces pentru traversare pietonala numai pe partea dreapta a DJ602 Bucuresti - Domnesti in sensul kilometrajului proiectului. Pentru intelegere, va rugam clarificati cum ajung pietonii pe partea stanga a DJ602 Bucuresti - Domnesti in sensul kilometrajului proiectului avand in vedere ca pe aceasta parte nu sunt prevazute scari de acces pietonale."

Raspuns 4: "Se vor respecta prevederile Avizului D.S.C.M.T.R. - CNADNR SA nr. 92/29205/23.07.2014 privind  scarile de acces".

raresc

#185
Am intrebat la CNADNR despre planurile concrete privind licitatiile si continuarea lucrarilor la DNCB. Gasiti mai jos la link raspunsul lor.


ion59


TibiV

#187
Pentru ca am cautat la un moment dat si am gasit cu greu postarea despre "clarificarea" ceruta la pasajul Domnesti care ar duce la eliminarea acelui sens giratoriu suspendat si inlocuirea lui cu o struto-camila, imi permit sa il citez pe cutter si in thread-ul destinat DNCB din sectiunea Bucureti-Ilfov, nu doar in Poduri-pasaje viaducte din sectiunea Rutier / National...

Quote from: cutter on April 27, 2015, 12:02:52 AM
Citind unele din solicitările de clarificare de la pasajul de la Domnești (insistente și repetate) simt că mă apucă furia:


Adică constructorul vrea să oferteze asta



în loc de asta:



și el o numește optimizare.

E o numesc o rușine și nesimțire. Sper că CNADNR să aibă decența să arunce la gunoi orice astfel de oferte.

cc @alecu26

Si pun si planul pasajului postat de NGC20, este la o dimensiune mult mai mare decat cel pus de cutter in postarea de mai sus...

Quote from: NGC20 on March 18, 2015, 08:18:27 AM
Pasaj suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Acum cateva zile cutter a cerut idei pentru rezolvarea intersectiilor de pe dncb nord....
Eu ma intreb daca ar fi posibil, ca la pasajele existente sa li se adauge rampe ca cele de la \basarab, de urcare si coborare de calea grivitei..

https://www.google.ro/maps/@44.451997,26.066682,3a,75y,175.99h,91.96t/data=!3m4!1e1!3m2!1sd_8kRQEHFJ0j6qQfwj1kQQ!2e0


Oricum, nu inteleg de ce se evita traversarea CF-ului chiar daca asta inseamna sa virezi stanga pe centura...
\cel mai bun exemplu... au blocat sos cernica (de vreo 2 ani) asa ca acum daca vrei sa ajungi in Pantelimon de pe centura, trebuie sa faci stanga si sa urci pe pod... Cumva au de gand sa reanimeze CF-ul?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Planuri de revitalizare a CF centura exista de mult (cred ca de pe vremea lui Berceanu...) cu trenuri care sa se invarta in cerc, asa cum face acum tramvaliul 1 si cum facea pe vremuri tramvaiul 26.
Planurile impuneau si dublarea CF centura sud, care este pe linie simpla cam de la CF Bucuresti-Constanta pana in Jilava.
Degeaba planuri daca fonduri ioc...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@dr4qul4
Un TIR / trailer, nu se poate incadra in raza de curbura. Trebuie ceva mai mare.
Plus ca rampa asta ar trebui sa devina o a doua banda pe sens, pe pod.
La sol iti trebuie benzi de accelerare si decelerare pentru accesul / iesirea de pe rampele astea.


Goldmund

Mai ales in intersectia A1 cu DNCB dar si cu alte intersectii aglomerate(precum DN1 cu DNCB samd), vom avea ambuteiaje programate. Sunt convins ca odata vor gasi si specialistii locali alte solutii, dar mai ales bunavointa(din partea tuturor) si bani grei pentru aceste intersectii aglomerate. Deocamdata, urgent , macar sa o termine "pe patru benzi" toata DNCB...

alexbb

Am observat ca s-a reasfaltat o portiune de aproximativ 2 km din centura nord, intre podul peste CF Buc-CT si podul de la Pantelimon. M-a surprins placut pt ca zona aia era un pericol.

dr4qul4

azi aveam termen pt deschidere oferte: Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti!!!

dar pe 4.06  mormolocii din CNADNR au prelungit pana pe 30.06.2015!!!!


:lolz:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist