[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Singura solutie e denivelarea. Orice altceva e cancan. Va fi strident nevoie cand vor fi 19tpz - inseamna cel putin doua trenuri pe ora la Chiajna, plus trenuri de marfa. Hai sa zicem 5min jos bariera pentru calatori x2, plus 1x 10min pentru marfa. 20min din ora cu bariera jos - mega coada.

shift2rail

Nu vad primaria Chiajna investind 10 mil. eur ptr a sub/supratraversa un DJ...desi costurile ar trebui impartite cu CFR, care creeaza problema.

AndreiB

Nu cred ca Primaria Chiajna ar fi cei care ar investi, ci Consiliul Judetean Ilfov.

irirat

La o adunare electorală, Dl. Scriosteanu, declara:
QuoteCu această ocazie, am discutat despre proiectele de infrastructură rutieră pe care le avem în derulare la nivelul localității #Dragomirești-Vale, dar și #Chiajna, în scopul 𝗿𝗲𝘇𝗼𝗹𝘃𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗹𝗲𝗺𝗲𝗶 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗶𝗲𝘀𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗹𝗼𝗰𝗮𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗶 𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶, proiecte desfășurate cu sprijinul și buna colaborare cu primăria și Consiliul Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma:
...
➡️ 𝗨𝗻 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘅, care va suprapraversa cele două giratorii de pe Centura Capitalei și va subtraversa calea ferată spre Chiajna, în așa fel încât să eliminăm trecerea la nivel cu aceasta. Pasajul rutier 𝘀𝗲 𝗮𝗳𝗹𝗮 𝗶𝗻 𝗰𝘂𝗿𝘀 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲, iar până la sfârșitul anului vom începe licitația pentru execuția lucrărilor.
...
Postarea e din 1 aprilie, sper sa nu fie de rău augur.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Prezentare oficială CNAIR în cadrul CM PT mai 2024, Timișoara.


Puffyk 1

Nu cred așa ceva..... DN7 -A1...
2025-2026?!? A1-DN5.... lot 1....89%?!? Lotul 1 era parcă până în Domnești.... mă înșel?

Ionut

Am impresia că lotul 1 pe A1-DN5 e doar ciotul ăla de 1-2 kilometri dinspre A1.
Lotul 2 parcă e până în Domnești.
Le-am pierdut șirul.

No comment cu DN7-A1.

reiny2000


Ionut

Comitetul de Monitorizare a Programului Transport. Vezi thread-ul dedicat.

carutasul

^^ da, avem un lot de 500m și altul de 15km sau cât e :)
Nu îmi e clar ce anume nu e gata la primul lot pentru că aparent s-ar putea da în circulație (chiar aș fi curios cum se circulă cu interzicerea virajului la stânga) dar poate e ceva ce îmi scapă. Ce am observat e că e deja aglomerație la intrarea de pe două benzi pe o bandă, dar asta e ceva normal, mai ales că acum cei care vin de pe A1 spre dreapta au drum liber și deci fluxul e mai mare și e normal să se poticnească undeva. Ar fi ideal dacă s-ar concentra în prima fază pe sfertul de lot între A1 și Domnești, ar elimina și poticneala asta și ar rezolva și problema virajului stânga dinspre Ghencea, iar în teren nu e nimic de făcut, doar benzile suplimentare (în sensul că nu poduri, nu podețe, nimic...)

Sorinus

Era destul de evident dupa carpeala mai serioasa si marcajele albe, ca pe A1->DN7 n-or sa faca nimic altceva prea curand. Daca in 2027 e gata si bucata asta, tot e ceva, macar avem un orizont (2025-2026 in Ro inseamna cel putin 2027).

mirceaeliade

Lotul 1 are sub 1km, si nu include decat banda de iesire si parcarea de lunga durata.  Mai sunt aproape 2 km intre lotul asta si giratoriul de la Domnesti.  In afara de exproprieri, nu inteleg ce motivatie a avut cel care a pus lotul 1 cu sub 1 km si 2 de aproape 20.

panzer

Cam atat puteam IBB sa duca: 870m. Daca era mai mare poate apareau si altii la licitatie.

Nu e clar pentru toata lumea ca pe langa Bucuresti micro-licitarea este noua politica? Mogosoaia, DN4, Prelungirea Ghencea...

carutasul

nu cred că ăsta e motivul, proiectul are cât de cât un scop bine definit, de a fluidiza circulația în zona intersecției, însă asocierea cu celălalt (lot1 și lot2) generează confuzii, am văzut că în presă au tot apărut știri cu "deschiderea până la Domnești". Când s-a făcut pasajul de la Popești-Leordeni nu a fost "comasat" cu restul proiectului de lărgire a centurii, toată lumea a înțeles despre ce e vorba :) Puteau să îi dea un nume gen "fluidizarea intersecției DNCB-A1" și totul devenea clar :)

Puffyk 1

Care fluidizare, colegu'? Turbogiratia este blocata, virajul la stanga inca functioneaza, la revenirea pe o banda este jale atunci cand volumul de trafic creste putin.... Trec cel putin o data pe zi pe acolo si in ultima perioada nu am mai vazut pe aproape nimeni... Nu imi dau seama ce se intampla! Noroc ca s-a asfaltat dinspre Dragomiresti banda 1 colo si colo, ca rupeam masina....