[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alex8

Breteaua executata la giratoriu din Otopeni în regie proprie a ajutat enorm. Dacă înainte la ora 17 prindeam coadă înainte de pasajul hobanat, azi nu era deloc aglomerație pe relația Mogoșoaia- Tunari.
De asemenea a ajutat lucrarea și pentru celelalte direcții.

dr4qul4

mai putine masini in giratoriu insemana ca si cei din sens opus trec mai repede pt ca nu mai sunt nevoiti sa se asigure/opreasca
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

punktnet

In acelasi mod s-ar putea face si la Tunari, Stefanesti, DN2 etc...
Just kidding.

bogdanstancu

Din pacate trebuie sa le deschidă ochii cineva din conducerea ministerului ca sa faca o solutie normala la cap gen bretea separata. Giratoriul de la tunari e nou și cu toate aste e proiectat de cineva care nu a iesit in viata lui din birou.

al3x

#4099
La Pasajul Mogosoaia am observat ca de multe ori se aglomereaza sensul spre Mogosoaia pana in giratoriu, astfel se blocheaza toata intersectia.
Ceva noutati legate de largirea DN1A in acea zona? Am cautat pe forum dar n-am gasit nimic. La un moment dat se discuta ceva de o licitatie pentru studiu de fezabilitate dar n-am mai auzit nimic nou.


LE:Nevermind, am gasit, licitatia a fost anulata.

bogdanstancu

WTF! Capacitatea actuala a sensului giratoriu de sub pasaj e mai mare decat DN1A pe o banda. Era de bun augur largirea aceea pana la lukoil macar....

al3x

Din ce a postat NGC acum ceva timp (https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg352426#msg352426) rezulta ca licitatia pentru SF a fost anulata din cauza faptului ca a fost depusa o singura oferta si aceea a fost neconforma.
Ar fi interesant de aflat daca se urmareste redeschiderea acestei licitatii

VladVulpe

S-a rezolvat in mare masura aglomeratia de la dncb x mogosoaia dar s-a mutat cativa km mai in fata la sensurile giratorii de la Chiajna x dragomiresti ..zero proiecte/viziune pt zona asta...

TVlad

Acolo nu e din cauza barierei de la Chiajna? Se formeaza o coada foarte lunga care trece de giratoriul de la Lukoil iar cei care vin dinspre Dragomiresti spre Chiajna nu au unde sa se insereze in coada si blocheaza banda 1.

E balamuc si inainte de intrarea in giratoriul de la Dragomiresti venind dinspre Chitila?

vm75

Da, e balamuc in toate directiile atunci cand se pune bariera in Chiajna. In fiecare seara pe la 16-17 iti vine sa te dai jos din masina si sa plangi. Ieri, un sofer a coborat din masina presat o nevoie, a rezolvat discret si s-a intors in masina, iar coada nu se miscase deloc in timpul acesta. Din pacate nu se intrevede  nicio solutie oficiala aici. Poate ne ajuta vreun coleg cu o propunere inteligenta de reorganizare a celor doua giratorii.


dr4qul4

la inceput se vede A0? De ce e asa negru dupa decopertare?
Acum observ ca nu va fi lipita de canalul de irigatii ci sunt dupa acea casuta...Ceea ce inseamna ca va trece exact prin celelalte 3 case dinspre est
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Ce frumos se vede structura metalica a primului sfert de cerc.

Si este interesant că au asfaltat strada paralela cu DNCB dincolo de calea ferata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

strabag mai lucreaza la Mogosoaia la finisaje, mai trebuie si un strat de asfalt, oricum bine ca au dat in trafic

^ ieri am trecut prin turbogiratia de la Otopeni, nu stiu cine s-a plans de ea aici pe forum, mie mi s-a parut ca la carte facuta, iesi din breteaua "turbo" si nu dai in breteaua care iese din sensul giratoriu, fiecare cu banda lui clar delimitata, sunt o gramada facute prost din punctul asta de vedere, asta de la Otopeni mi s-a parut ok, ca e sinuos, e oricum zona cu "punct" din cauza berbecilor care dau talpa acolo desi e plin de treceri de pietoni, statii de autobuz etc

Razvan24

Quote from: paulmare on October 14, 2021, 10:35:00 AM
.... mi s-a parut ok, ca e sinuos, e oricum zona cu "punct" din cauza berbecilor care dau talpa acolo desi e plin de treceri de pietoni, statii de autobuz etc

Din pacate au lasat cocioaba/darapanatura aia in picioare in loc sa "indrepte" breteaua. In sensul bretelei nu mai exista alte treceri de pietoni si nu mai circula autobuze, e doar un alt punct de gatuire. Insa sa zicem mersi si de ce e acum, toata zona s-a fluidizat, iar giratoriul e totusi cu mult peste nivelul altora din Romania. Inca n-am ajuns sa cerem perfectiune nici de la lucrarile noi de infrastructura, cred ca mai avem cativa ani/ zeci de ani pana acolo.