News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#3720
^ Licitația nu apare în sinteză. (@NGC/Ionut)

Anunt de participare: [CN1027576] PROIECTARE ŞI EXECUŢIE ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre A1 (km 55+520) si DN 5 (km 40+000)
- LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765
- LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre km 54+700 si DN5 (km 40+000)

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 670.454.288,50  si 796.322.266,90 lei

NGC

^

Am observat saptamana trecuta ca lipseste si lipseste si "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 – DN7 si DN2-A2, Lotul 1, Sector A1 (km 55 +465) – DN7 (KM 64+160) – Rest de executat". Vor aparea ambele azi sau maine dupa actualizare.

NGC

Ofertantii pentru "PROIECTARE ŞI EXECUŢIE ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) - LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 - LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre km 54+700 si DN5 (km 40+000)":


LOT 1

1. S.C. MARISTAR COM S.R.L
2. Asocierea SC IBB-HIB ROMANIA S.R.L. + IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH


LOT 2

1. Asocierea STRACO HOLDING S.R.L + TANCRAD S.R.L + COSEDIL SPA
2. Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. + S.C. OPR ASFALT S.R.L. + OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. + ILGAZ INSAAT TICARET A.S.
3. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S
4. Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. + ELECTROGRUP S.A.
5. Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. + S.C. MAVGO HOLDING S.R.L.
6. Trace Group Hold

Puffyk


voicul

De ce tai din context? Straco = STRACO HOLDING

Sorinus

Vrei sa spui ca Straco Holding nu e Straco Group, deci n-are nicio problema?

rocklee

In acest proiect nu este inclusă si intersectia cu bulevardul Timișoara si acel drum de legatura Dncb cu A0...doar o întrebare  :o
Sau acela este alt proiect....

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punktnet

Straco Grup, Straco Holding, Alpenside - sunt in linii mari conduse de aceiasi oameni care freaca active si bani de colo colo. Un fel de doamne fereste al constructiilor
Just kidding.

voicul

Diferenta e ca Straco Grup nu poate participa la nici o licitatie (ar fi si greu fiind in faliment), dar Straco Holding ... poate.

Adica chit ca e acelasi lucru, legal nu este si asta face o mica mare diferenta.
Adica: in timp ce Straco primea reziliere pe A3 si probabil urma certificat negativ, Alpenside termina A3.

Deci e la fel, dar altfel.

RaduG

#3730
Cu mențiunea că sunt cu nordul oarecum în jos, iată planșele complete ale lărgirii la 4 benzi a sectorului A1-DN5, inclusiv intersecțiile și viitoarea parcare:






















































































Powered by API/PUM imgur uploader

Fred

In giratoriul de langa A1 sunt 2 benzi care intra in giratoriu spre nord (ca sa faca stanga? ca altfel nu ai ce cauta) si una singura pe direct. Logic ar fi fost fix pe dos, 2 directe si una singura in giratoriu.

Sorinus

La intersectia cu A3 e la fel, si ajunge o banda de inainte, ptr ca e despartita de giratoriu si nu se franeaza (prea mult)

Fred

Compari cu intersectia cu o autostrada si tragi concluzii pentru intersectia cu un drum cu trafic de 100 de ori mai mic? Uimitor, se mai face logica la scoala in secolul asta?

Sorinus

Inteleg ca acolo se va putea intoarce venind dinspre A1, iar sub A1 nu mai poti face stanga. Ceva gen Otopeni. Asta inteleg eu din plansele alea.