News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Asta cu montarea grinzilor am spus-o cu cateva postari in urma. Trebuie prinsa o perioada de weekend sau de zile libere... Adica fara trafic greu. Inchiderea va fi totala, pe toate directiile.

Skynick

Cea mai buna perioada e 31 dec - 1, 2, 3 ian. Atunci se aliniaza planetele.

al3x


Dominik

You're in Steelers Country

vasile.silion

#3109
^Ca la Domnești într-o filmare de acum câtva timp, și aici avem la sfârșitul filmării o imagine din aia memorabilă în care totul se blochează, în care parcă timpul stă în loc și nimeni nu mai știe unde-i baiul, ce trebuie facut și care-i manevra care va pune din nou lumea în mișcare, care va face să se învârtă din nou globul pământesc...
Incredibil cât de mizerabilă și de aglomerată șosea de centură a putut să aibă capitala noastră zeci de ani de zile! Nimeni nu a făcut nimic să o aducă la un stadiu decent, nimeni nu a avut acolo măcar un plan urbanistic de perspectivă care să nu permită construcții făcute în buza șoselei, în ideea că odată și odată poate vom fi și noi, românii, destul de deștepți încât să știm să lărgim o șosea de la 2 la 4 benzi.
Zici că ne-a luat Dumnezeu mințile vreo jumătate de veac...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

panzer

Este motivul principal pentru care se filmeaza in weekend. Pur si simplu iti ia 2-3 ore sa ajungi la un pasaj dinasta chiar daca stai in apropriere.

survola

La Mogoșoaia, grinzile pe primele două deschideri ale pasajului vor fi montate în perioada 15 – 20 decembrie.
(sursa: facebook Irinel Ionel Scriosteanu)

Fred

@vasile.silion, acum 30 de ani centura era pustie, iti garantez. Nu stiu daca treceau 1000 de masini pe zi prin majoritatea locurilor, mai ales ca era si intr-o stare destul de proasta. Nu exista nici un plan de largire la 4 benzi pentru ca la acel moment nu se vedea o asemenea nevoie. Terenurile din "buza soselei" tin de primariile localitatilor din Ilfov care nu aveau nici informatii si nici colaborare cu administratorul DNCB, nu aveau nici un motiv sa nu dea autorizatii de constructie in special daca exista un oarecare vad comercial pe la intersectiile cu strazile care intrau in Bucuresti. Daca tii minte era si epoca haiduciei maxime, cand se constuia si fara autorizatie sau cand se dadeau autorizatii pe un TV mai mare (in Bucuresti) sau 3 gaini si 2 sticle de tuica (in jurul orasului). Nu isi imagina nimeni atunci ca vor fi peste 1 milion de masini in Bucuresti si zona imediat apropiata, tin minte ca inca existau taxiuri cu cai (pentru transport mobila).

vasile.silion

E-adevărat ce spui, Fred. Stăm prost și la capacitatea de a anticipa viitorul. Ne-ar trebui niște oameni vizionari, cărora să li se ceară părerea când se pune de un proiect. Am citit că undeva prin lumea civilizată, un oarecare guvern a angajat oameni care n-au altă atribuție în fișa postului decât aceea de a emite idei, de a propune idei noi, cu speranța că măcar unele dintre ele vor ajunge să fie și puse în practică...
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

dr4qul4

total fals. Acum 30 de ani centura era plina de camioane. Erau atat de multe fabrici in Bucuresti, incat numarul de camioane nu era de 1000. Masini mici nu erau, pt ca erau oricum putine si orasul se traversa imediat.

2 foreze sunt de ajuns pentru un pasaj, insa observ ca mai au cateva cocioabe de demolat.
Si observ ca se dubleaza si DN4 pe o portiune destul de mare. Observ si o bretea la 45 de grade, care pare a fi mai lata de 2 benzi si este destul de departe de giratoriu. Sunt curios cum va arata la sfarsit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Fred

@dr4qul4, ai vazut tu personal camioanele alea pe centura? Eu nu, desi conduceam ocazional pe-acolo. Fabricile din Bucuresti foloseau foarte mult calea ferata, nu camioane, stiu ca stateam des la bariera la Lujerului pana sa se construiasca pasajul.

bgd77

Bretelele la 45 de grade de care zice dr4qul4 sunt in proiect? Fiindca nu le vad pe harta proiectelor de infrastructura: http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/44.359/26.202/0

dr4qul4

In anii 90 mergeam des pe centura intre Chitila si Domnesti (era Calea Grivitei in reparatii) si mereu vedeam camioane. Totusi, nu pot sa spun cate erau, pentru ca nu stiu sa fac MZA din ochi.
Dar iti pot spune, din povestile unor persoane care au lucrat ca soferi pe ele, ca toate intreprinderile aveau camioane. Doar nu crezi ca Roman producea doar pentru export?
Ai vreo sursa prin care poti justifica cifra de 1000 MZA? Sau e o cifra ochiometrica din amintiri?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Dragosdimitrescu

Cat discutati voi despre traficul de acum 30 ani, eu pot sa va spun ca pe sensul Chitila - Mogosoaia este constant blocaj datorita lucrarilor de la pasajul Mogosoaia. Stau numai camioane acolo, restul traficului - masini mici si dubite - intra in Bucuresti prin Sos. Chitila si apoi pe Laminorului isi fac drum mai departe. E o situatie greoaie dar e de inteles.

dr4qul4

la Domnesti e asa de 20 de ani. Si la Berceni de vreo 5. Bine macar ca s-au trezit sa faca pasaje (avem 5 in lucru acum). Au intarziat doar 20 de ani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,