[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

De ce ai departa calea ferata in loc sa muti axul drumului spre exterior? Rezultatul este acelasi
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rota

problema e ca trebuie mutat podul. Cam greu de facut, check this out:



frunzaverde

Quote from: Sorinus on March 04, 2020, 10:57:40 AM
Nu inteleg de ce nu se indeparteaza calea ferata 10 metri in zonele unde se poate, e asa scump?

Orice lucrare la calea ferata cere declivitati foarte mici (<1%) si raze de curba extrem de mari (>500 m). Orice lucrare de relocare a unei sosele este muuuult mai ieftina decat o relocare a unei cai ferate.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

zuma80

Singura intersectie a DNCB in care personal nu am gasit blocaj/"coada" in ultimii ani este exact intersectia cu A3 pe sensul DN1-A2, si asta datorita acelei benzi care nu intra in giratoriu.
In acel punct o sa fie clar trafic mare si dinspre A2 catre DN1 care o sa blocheze accesul celor din DN2 in directia A2. Dupa cum bine stim soferul roman nu o sa respecte doar banda 1 pentru a iesi in DN2 astfel o sa abuzeze si banda 2 pentru iesirea la stanga (DN2).
In concluzie, din punctul meu de vedere, solutia aplicata la A3 este cea mai buna.
Pentru A6!

ghrt

Lăţimea drumului la intersecţia A3+DNCB este de 18 metri înspre A3 şi 24 metri înspre Pipera.
La A2+DNCB sunt 11 metri, mărginiţi de CF şi picioarele podului.
Aşadar pare greu de extins şi e o întrebare dacă ar fi intrat bandă dedicată pentru înainte alături de bucle cu rază suficient de mare pentru traficul de camioane.

IMHO se va forma coadă ca cea de la intersecţia de lângă DN1, benzinăria LukOil.
Cont (aproape) inactiv.

kitsune

În desenul ăla cu DN2 sunt 4 benzi a câte 3,5 m plus spațiul ăla verde din mijloc (greu de citit cota, dar cel puțin 3-4 m). Deci vreo 18-22 m cu tot cu rigole, parapeți, ziduri, ce mai e desenat. Banda 1 poate rămâne lejer doar pentru mers înainte, pe direcția N-S, am trecut de multe ori pe acolo și e singurul loc cu coadă serioasă. La cel puțin un sens în Constanța (și cred că avem cele mai multe din țară) există separare între banda 1 și benzile care intră în giratoriu. Soluția se pretează doar la intersecțiile în T. La cele în cruce, o bandă separată de făcut la dreapta face minuni. Avem și d'astea. WTH avem și jumătate de giratoriu, avem toate configurațiile posibile. Cred că suntem cobai cumva și nu vor să ne spună. Centrul Tomitan de Cercetare Giratorică.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

punktnet

Viteza de trecere prin sensuri giratorii este aproape tripla fata de viteza de trecere prin viraj la stanga cu cedare de prioritate pe DN. Asa ne-au invatat in facultate.
Deci, pur teoretic, coada nu va fi mai mare decat cea de la giratoriul Tunari. Pe de alta parte, fiind giratoriu dublu, se schimba putin datele problemei dar nu cred ca inspre rau.
Just kidding.

al bundy

Quote from: zuma80 on March 04, 2020, 12:24:00 PM
Singura intersectie a DNCB in care personal nu am gasit blocaj/"coada" in ultimii ani este exact intersectia cu A3 pe sensul DN1-A2, si asta datorita acelei benzi care nu intra in giratoriu.
Mult timp acea banda nu era deschisa circulatiei, dar nu afecta asa de mult traficul, deoarece acel giratoriu este destul de generos.

al bundy

#2558
IAr la pod nu trebuie lucrat, este loc ca sensul celalalt sa treaca pe sub urmatoarea deschidere, doar ca trebuie desfiintata casa si vulcanizarea de acolo, sau ce o mai fi acum. IAr acum, pe sub descgiderea unde sunt 3 benzi, se poate face si banda de mers inainte separata

https://www.google.com/maps/@44.4987222,26.2041432,3a,75y,338.89h,88.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s37-FoUaxTRc_BC_7wXDiaA!2e0!7i13312!8i6656

kitsune

#2559
Nu contest eficiența giratoriului în comparație cu o intersecție clasică unde apar conflicte datorate celor ce virează la stânga (nu înțeleg totuși intersecțiile semaforizate unde se dă drumul în același timp la înainte și la stânga din două sensuri opuse și ei ce virează pur și simplu se blochează în mijloc, dar asta e altă poveste).
În situația descrisă, intersecție DNCB cu DN2 printr-un giratoriu alungit, eu consider că prima bandă dinspre nord ar trebui separată la intrare, apoi se continuă cu 2 benzi unde se face "amestecul" celor ce vin dinspre Otopeni cu cei ce vin dinspre Urziceni (n-am găsit altă rimă). N-am mai desenat, că e aproape imposibil pe telefon, dar am suprapus desenul peste imaginea satelit să se vadă mai bine. Imaginați-vă că dispare bucățica aia de spațiu cu buruieni din dreapta și rămâne banda 1 dreaptă.




Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

al bundy

Daca te uiti pe poza pusa de mine, acum acolo sunt 3 benzi dar nu sunt separate de garduri sau altceva, si la final aici vor trebui sa fie tot 3 benzi, dar cea dinspre calea ferata sa fie despartita de gard sau altceva de celelalte 2 benzi ale sensului giratoriu, mi se pare cam inghesuit.
Eu trec pe acolo in fiecare zi, asa cala deschiderea lucrarilor o sa vin cu poze, fac traseul Pantelimon - Balotesti prin Tunari in fiecarezi aproape.

kitsune

Am reușit să uploadez poza, vezi mai sus. Ei zic că o să încapă toată chestia aia acolo. Bine-înțeles, cu dărâmat șandramale alea
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Intr-o alta ordine de idei, astazi am dat niste informatii despre stadiul proiectelor pe DNCB pentru Ziare.com, probabil articolul o sa apara in curand. Nimic nou pentru voi, doar ultimele vesti de pe DNCB.

punktnet

Acest giratoriu se va comporta precum cel de lângă ieșirea DNCB -A1 care are aceeași formă în principiu. Va exista un flux major pe direcția centurii iar cine intră/iese va fi fluxul secundar. Eu cred că a fost gândit ok proiectul.
Just kidding.

LittleWanderer

Totuși, să nu uităm că tipul ăsta de giratoriu inventat a fost la intersecția cu DN1 și a fost aproape în permanență sufocat, în special la ore de vârf. Deci, și-a cam făcut treaba în mod execrabil.

Dar, dacă nu o să fie așa mare traficul în intersecția asta... Deși am văzut ceva cozi la situația existentă.

Eventual dacă ar adopta o soluție tot ca la intersecția cu DN1, cu două giratorii separate, dar mai apropiate puțin (nu la 5 km distanță unul de celălalt), de-o parte și de cealaltă a DN2, poate că ar fi mai bine. Totul depinde de fluxul de trafic.

Părerea mea.