[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

Dupa cum se stie, contractul cu DELTA ACM '93 pentru sectorul A1 - DN7 este reziliat din 21.06.2019.
Vrabiutele au transmis la inceputul anului ca astia intentioneaza sa faca o expertiza in Februarie 20 20 si apoi sa reliciteze.

frunzaverde

@voicul - aceleasi articole de doi bani scrise de presa romaneasca cum ca autostrazile romanesti sunt cele mai scumpe din lume... O prostie fara margini, care credeam ca a fost demontata de mult de curtea de conturi in raportul de acum vreo 10 ani. Pe langa ca nu e vorba de DNCB, ci de A0...

Uite aici Struma: https://www.khl.com/construction-europe/bulgaria-selects-struma-motorway-tender/141263.article. 13.2 km = 325 mEur. Adica 24.6 milioane pe kilometru.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

bogdanstancu

#2492
^
Deci le-au trebuit vreo 2-3 ani ca sa se hotrasca ca e cazul de reziliere, apoi 7 luni ca sa inceapa o expertiza si de aici va mai dura gen 2 ani pana se va semna un contract de executie si apoi inca x ani pana la finalizare. Oamenii aia inteleg ca job-ul lor e sa faca drumul nu sa isi faca de lucru cu birocratia?
Chiar nu o pot face in regie proprie?

GDPR

Nu, intrucat in lucrarile ramase de finalizat intra si consolidarea si extinderea bretelelor pasajului vechi de la Chitila.

NGC

Am uitat sa trec aici si aceasta noua autorizatie de construire pentru alte sectiuni ale tronsonului DN2 - A2.

17.01.2020: "Lot 2: Sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), Secțiuni: km 14+050.00 – km 14+742.42 (stânga + dreapta), km 19+575.77 – km 19+917.29 (stânga + dreapta), km 19+991.73 – km 20+038.63 (stânga + dreapta), km 20+470.95 – km 20+760.41 (stânga + dreapta), din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, Lot 2: Sector DN 2 - A2 de la km 12+300 - km 23+750""

Goldmund

Ceva despre Centura modernizata de azi, o parere de la fata locului:


panzer

Am intrat in schimb special pe forum sa remarc luminile de la trecerile de pietoni.

Ma bucur ca la exact 3 ani de la discutia noatra, de la accidentul cu pieton mort - acoperit de ProTV atunci, in sfarsit iluminatul functioneaza pe tot tronsonul de nord, iar la trecerile de pietoni macar au pus extra semnalizare si lumina. Acum macar poti vedea pietonii.

In ciuda tuturor comentariilor, dpmdv Well Done!

Nu stiu cine este flacaul din videoclip. Nici nu ma voi obosi sa ii raspund pe youtube. Pentru ceilalti din tara, DNCB in nord cel putin nu mai trece prin camp. S-au construit cartiere de blocuri, e si un spital, o academie a SRi, etc. Zona este acoperita de RATB/STB. Trecerile de pietoni nu sunt puse "in the middle of nowhere". Corespund in mare parte cu statiile STB. Se poate observa si in videoclip.

Despre restul, Dumnezeu cu mila.

NGC

"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Trec aici toate autorizatiile de construire pentru acest sector, pentru ca avem foarte multe.

AC 34/27.09.2013: "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 - DN7 şi DN2 - A2, Lot 2: Sector DN2 - A2 de la km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700, km 20+800 - km 23+750"

AC 38/20.07.2017: "Lucrări rămase de executat aferente Autorizației de construire  nr. 034/27.09.2013, "Lot 2: Sector DN2-A2 între km 12+300-km 14+050, km 14+700-km 19+700 și km 20+800-km 23+750" exclusiv lucrările care afectează terenurile aflate în administrarea M.A.P.N. și S.N.S.P.A., din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1-DN7 și DN2-A2""

AC 60/22.07.2019: "Continuarea lucrărilor aferente Autorizației de construire nr. 038/20.07.2017,din cadrul obiectivului de investiție, "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 – DN 7 și DN 2 - A2,Lot 2: Sector DN 2 - A2 între km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700 şi km 20+800 – km 23+750, exclusiv lucrările care afectează terenurile aflate în administrarea M.A.P.N. și S.N.S.P.A.""

AC 108/23.12.2019: "Modificare Autorizație de construire nr. 60/22.07.2019 "Continuarea lucrărilor aferente Autorizației de construire nr. 038/20.07.2017" din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, Lot 2: Sector DN 2 - A2 între km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700 şi km 20+800 - km 23+750", exclusiv lucrările care afectează terenurile aflate în administrarea M.A.P.N. și S.N.S.P.A. Sectiuni: Axa Centură Bucuresti: km 12+300.00 - km 14+050.00 (stânga + dreapta), km 14+742.42 - km 15+127.36 (stânga + dreapta), km 15+127.36 - km 15+802.28 (dreapta), km 15+802.28 - km 17+230.91 (stânga + dreapta), km 17+230.91 - km 17+616.08 (dreapta), km 17+616.08 - km 18+585.55 (stânga + dreapta), km 18+585.55 - km 19+360.28 (dreapta), km 19+360.28 - km 19+575.77 (stânga + dreapta), km 19+917.29 - km 19+991.73 (stânga + dreapta), km 20+038.63 - km 20+470.95 (stânga + dreapta), km 20+760.41 - km 22+006.16 (stânga + dreapta), km 22+006.16 - km 22+052.79 (dreapta), km 22+052.79 - km 22+275.54 (stânga + dreapta), km 22+275.54 - km 22+356.07 (dreapta), km 22+356.07 - km 22+385.79 (stânga + dreapta), km 22+385.79 - km 22+427.08 (dreapta), km 22+427.08 - km 23+750.00 (stânga + dreapta);Axa DJ301: km 0+000.00 - km 0+799.72 (stânga + dreapta), km 0+799.72 - km 1+035.68 (dreapta), km 1+035.68 - km 1+060.07 (stânga + dreapta), km 1+060.07 - km 1+241.39 (dreapta) și km 1+241.39 - km 1+662.26 (stânga + dreapta"

AC 01/15.01.2020: "Modificare Autorizație de construire nr. 034/27.09.2013 din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, Lot 2: Sector DN 2 - A2 între km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700 şi km 20+800 - km 23+750" Sectiuni: km 15+127.36 – km 15+802.28 (stânga), km 17+230.91 – Km 17+616.08 (stânga), km 18+905.62 – km 19+168.80 (stânga), km 22+006.16 – km 22+052.79 (stânga), km 22+275.54 – km 22+356.07 (stânga), km 22+385.79 – km 22+427.08 (stânga)"

AC 03/17.01.2020: "Lot 2: Sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), Secțiuni: km 14+050.00 – km 14+742.42 (stânga + dreapta), km 19+575.77 – km 19+917.29 (stânga + dreapta), km 19+991.73 – km 20+038.63 (stânga + dreapta), km 20+470.95 – km 20+760.41 (stânga + dreapta), din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, Lot 2: Sector DN 2 - A2 de la km 12+300 - km 23+750""

AC 06/27.01.2020: "Modificare Autorizație de construire nr. 034/27.09.2013 din cadrul obiectivului de investiție "Modernizarea centurii rutiere a municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 - A2, Lot 2: Sector DN 2 - A2 între km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700 şi km 20+800 - km 23+750" Sectiuni: CB km 18+585.55 – km 18+905.62 (stânga), CB km 19+168.80 – km 19+360.28 (stânga), DJ 301 km 0+799.72 – km 1+035.68 (stânga)și DJ 301 km 1+060.07 – km 1+241.39 (stânga)"

GDPR

La pasajul nou de la Chitila au renuntat momentan sa schimbe profilele de rost de pe banda a doua si au inchis in schimb breteaua de urcare pe sensul spre Mogosoaia. Semnalizarea este destul de proasta, asa ca pana termina reparatiile aveti grija cum conduceti, mai ales noaptea.

horatiu.cosma

A facturat Strabag primii bani (500.000 de lei) la Mogoșoaia.

razvan96

Nu sunt chiar primii bani, li s-au mai platit 2 facturi.

A updatat CNAIR "stadiul lucrarilor", dintre toate contractele aflate in stadiul proiectarii asta inca pare a arata cel mai rau desi avem contract de un an si ceva.Sublinierile imi apartin.

QuotePROBLEME:
1. Afectarea lucrarilor de pe Centura Bucuresti –Lucrari care nu sunt receptionate
Nerealizarea Receptiei la Terminarea Lucrarilor pentru tronsonul de DN CB cuprins intre localitatile Chitila si Mogosoaia, receptie ce afecteaza constructia pasajului intrucat rampa Chitila si bretelele adiacente acesteia se realizeaza peste centura existenta nereceptionata.
2. Realizarea bretelelor 5 si 6
Realizarea bretelelor 5 si 6 ale pasajului, bretele care nu au fost prinse in contract, insa fara realizarea acestora traficul pe centura Bucuresti va fi intrerupta.

3. Obtinerea Autorizatiei de Construire
Dupa obtinerea avizului de Mediu si prezentarea tuturor avizelor de Proiectant/Antreprenor CNAIR SA va inainta Documentatia la Ministerul Transporturilor.
4. Avizare PTh in CTE CNAIR SA
În urma analizei documentației și a dezbaterilor din cadrul ședinței Consiliului Tehnico-Economic al C.N.A.I.R. S.A. din data de 20.12.2019, membrii C.T.E. au decis amânarea avizării în vederea revizuirii soluției tehnice.

GDPR



raresc

ooo, veste buna. Sper sa nu mai apara surprize si sa vedem muncitori anul asta pe acest sector! Inteleg ca e direct executie, nu?

voicul

Semnarea este un pas necesar, dar nu inseamna mai nimic (mai e AC, ordin de incepere - asta ca sa poate incepe efectiv + etc, etc, etc, etc - ca poate sa si terine in 10 ani).

Ei zic "Menționăm că exproprierile efectuate până la această dată sunt în conformitate cu limitele stabilite prin proiectul tehnic aprobat."
Da cine are inceredere in ceea ce zic ei.

Sa speram ca se misca totusi ceva.