[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rota

pe grupul Pasaj Centura Berceni:

"S-A SEMNAT CONTRACTUL PENTRU CONSTRUIREA PASAJULUI BERCENI!!!

Asocierea dintre SC TRAMECO SA, VAHOSTAV -SK, a.s., CONSTRUCTII ERBASU SA si GRAFIC TENDS S.R.L va proiecta și va construi Pasajul Berceni pentru o valoare totala de 146.009.912 lei fără T.V.A.
Durata contractului este de 6 luni (proiectare) la care se adauga 24 luni pentru execuţie. Termenele "curg" începând de astăzi, 6 martie 2019, data semnării contractului!

Pasajul Berceni ar trebui predat "la cheie" cel mai târziu la data de 6 septembrie 2021!!!"

<a href="https://www.facebook.com/pasajcentura/?__tn__=kC-R&eid=ARD8tdBVk5EtLwwZd1VVTWD0N8HJAItCrmz1omCqqRGDtzcqBK98OyL1i7DuGqRaPj7DBCFCu5vshjrC&hc_ref=ARTlKEuP6zZA381m9DzY4KNO8uhLkiQdrmKBG1d2aec4Mt6F1GLSlLvQUPqqcumrr8w&fref=nf&__xts__%5B0%5D=68.ARDgnRO7XQ5wbYpgCocgCESjZT39Zab3BKB7_BXVGKUeXNBypEAX_T2Gh4Na3rzK9_mthbuBQ8dcG61a8it5do046DOAh3dUBtKFFgJlqfP8-eqjY-cSfhIElGy77DGNDR1YasMvucx-HsU4Ar8otzGLPsp3RmFDemZ-7bs0xxVifT0ak7o2ooKwR1DGVhjebvuKJtZNaVIWKgR12WsRIWZFTLgMbbbY3EPLWxr2TlFSz9Fk_3pLDTF5V-6X2gXy3aBL5T82bV5X4I-hTLo4l61IGpwrRQgVJNVn_jdAXrZTjcTsrKdHLowbwqMwkGO9lMKyeyjqlWVoIiv4rmorC_toEQwMRtj1YXhDSeBx9UwQsZ-OkqfIC9jf">Pasaj Centura Berceni



panzer

S-a semnat si modernizarea DJ602 pe bucata de 5 km pana in giratoriul de la Domnesti cu Delta ACM!

adiarc

numa constructori unu si unu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

#2223
Am vorbit la Digi24 despre Berceni și Oltenița. Sincron. Va intra la stiri.
Apoi am vorbit si pentru Observator Antena 1 fix despre Oltenita, Berceni si Domnesti.

CosminH

Este cumva vreun link de la instanta de judecata unde se poate urmari stadiul contestatiei pentru largirea centurii Capitalei intre DN2 - A2?

Ionut

Am vorbit si pentru Ziare.com despre proiectele pe DNCB (si cateva detalii despre A0). Azi a fost ziua cu DNCB. :)

@CosminH - ce contestatie pentru DN2-A2?

NGC

Nu exista inca vreo noua contestatie pentru DN2 - A2.

Oficial suntem in etapa de evaluare financiara si termenul pentru evaluarea ofertelor este 25.03.2019.

Asteptam sa emita noul raport al procedurii cu castigator TIRRENA.

Ionut

Dacă nu cumva le gaseste nod în papură și îi descalifica pe cei de la Tirrena.

NGC

#2228
Adica DN6 reloaded? :lol:

Quote from: NGC on January 28, 2019, 09:17:38 PM
Contractul urma sa fie semnat cu TIRRENA si li s-au cerut documentele care trebuie depuse inainte de semnarea contractului. Numai ca, in stilul caracteristic al CNAIR de a cauta nod in papura pentru a ascunde alte probleme, comisia de evaluare a "interpretat" in stil propriu niste prevederi din acele documente, asa ca au declarat acum oferta TIRRENA ca fiind "inacceptabila" si au incercat sa anuleze licitatia.

Aveti grija ca mesajul citat re refera la DN6 si nu are treaba cu DNCB.

Ionut

Da, DN6 reloaded, evident. Asa umbla vorba prin targ, ca ar urma/ar vrea sa le dea eject si de aici, de pe DN2-A2. Dar, evident, trebuie sa le gaseasca in oferta ceva. Care cat-de-cat sa tina la contestatii, ca e evident ca Tirrena va contesta.

voicul

Pun aici reportajul ca e mai multe despre DNCB + interventia lui Ionut:

Trei sensuri giratorii suspendate vor apărea în București - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/trei-sensuri-giratorii-suspendate-vor-aparea-in-bucuresti-1094158

Sorinus

Dar ce au cu Tirrena? Astia sunt printre putinii care chiar au terminat un lot de autostrada la termen (sau p-aproape).

CosminH

#2232
^^

Multumesc! Stiam ca fusese admisa partial contestatia Tirrena la desemnarea lui Sinohydro ca si castigator si ca a fost obligat CNAIR sa reevalueze ofertele. Dupa asta nu mai stiam nimic :)

vancouver

@panzer, daca inteleg bine, intrebarea ta este daca pe schema tipica a CNAIR de pe centura, adica inainte pe centura cu trafic fluent (denivelat) si celelalte directii bagate intr-un giratoriu, daca in acest caz in giratoriu ar ajuta o semaforizare. Da, cred ca ar ajuta, mai ales daca ar fi "inteligenta", adica sa poata masura lungimea cozii de asteptare pe fiecare directie (senzori in asfalt sau alti senzori de masurare a vitezei si fluxului de masini), si daca pe unele directii se fac cozi monstu, atunci sa caute sa mai reduca de pe altele, cu flux redus la acea ora. La nevoie si cu interventia unui operator. Da, clar. In orice caz mai bine decat politist in intersectie. Politist permanent in intersectie inseamna bataie de joc la adresa politistilor, e munca de om prost. Nu mai vorbim de intemperii, risc de a fi accidentat, etc...

Daca nu merge nici asa, atunci urmatoarea posibilitate este cu U-turn, adica desfiintat giratoriul, ca la Otopeni (DN1 / DNCB) si facute intoarceri la ca. 1km pe DNCB. NU GIRATORII CARE AU SI ROL DE INTOARCERE, ci U-turn adevarat, fara complicatia cu un drum perpendicular. Aia ce e la Otopeni acum e o varianta improvizata. Diferenta la un U-turn adevarat, este ca directiile inainte pastreaza 100% prioritatea si fluenta, nu trebuie sa incetineasca, sa dea prioritate din cand in cand celro care intorc sau celor care merg pe drumul secundar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ultras_30

Buna ziua, perioada pt contestatii este de 10 zile calendaristice sau zile de lucru, au trecut 10 zile de la desemnarea contructorului pt pasaj oltenitei si era bine de stiut daca sant contestatii.