[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pai caietul de sarcini nu este proiect. :) Am inteles acum ce vrei sa zici. Din informatiile pe care le am, nu s-a depus acum in cererea de finantare pentru ca bucata A2-DN5 (DNCB) cat si bucata din A0 Nord din zona Cernica fac obiectul revizuirii acordului de mediu (Cernica este arie protejata). Dupa ce iese AM revizuit, se va trimite la Bruxelles inca o cerere (sau o completare la cererea trimisa, nu stiu exact procedura) astfel incat sa fie si acestea trecute.

Deci, mai simplu, e o chestiune birocratica. Comisia Europeana NU (mai) accepta in cererile de finantare proiecte care nu au AM revizuit/actualizat la normele actuale.

ghrt

Cont (aproape) inactiv.

bgd77

Vezi ce scria Ionut mai sus:

Quote from: Ionut on December 11, 2018, 01:56:03 PM
nu s-a depus acum in cererea de finantare pentru ca bucata A2-DN5 (DNCB) cat si bucata din A0 Nord din zona Cernica fac obiectul revizuirii acordului de mediu (Cernica este arie protejata).

NGC

"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Quote from: NGC on December 03, 2018, 11:12:07 PM
CNAIR a pus in aplicare decizia CAB si a reevaluat oferta asocierii NORD VEST + SINOHYDRO. In urma reevaluarii oferta a fost descalificata. Acum asocierea a contestat descalificarea.

Contestatia a fost respinsa. Mai poate urma CAB, dar sansele sunt NULE. Am scapat asadar de chinezi si va fi TIRRENA castigator (locul 2 initial).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raresc

How, deci avem sanse sa vedem muncitori pe acest tronson anul viitor. Incredibil, cat a durat!!!

voicul

Pai TS este firma seriosa.
Daca le da statul tot amplasamentul astia fac totul pe banii lor si dupa mai vad ei cum se descurca.  :lol:

panzer

Fara Chinezi pe bani UE.  :D
Tirrena  :cheers:

adiarc

Yupee...o prima veste buna pe centura de carute a Capitalei de muuuult timp.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

#2154
Ieri a fost publicat pe site-ul MT Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind suplimentarea pe anul 2018 a sumei prevăzute ca justă despăgubire aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 750/2010 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes național "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 - DN7 si DN2 - A2", precum și modificarea și completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 750/2010

Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii este de 23.12.2018

Scurta descriere a reglementării:

Prin prezentul proiect de act normativ se propun următoarele:
a) Aprobarea suplimentării sumei aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 750/2010, cu modificările și completările ulterioare, cu suma totală de 7.929 mii lei;
b) Aprobarea modificării anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 750/2010, în sensul:
- introducerii construcțiilor și/sau împrejmuirilor aflate pe terenurile expropriate de la pozițiile nr. crt. 2, 89, 157⁶⁰, 158¹, 171 -183, 185, 187, 188, 191 – 195, 240, 242, 247 și 249 – 251;
- introducerii unui nr. de 22 de imobile care se află în cadrul coridorului de expropriere aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 750/2010, cu modificările și completările ulterioare și care nu au fost expropriate;
- aprobarea modificării poziției nr. crt. 156 și introducerii a 5 noi imobile, astfel cum acestea au rezultat ca urmare a dezmembrării poziției nr. crt. 156;
- modificarea pozițiilor nr. crt. 3, 9, 10, 15 – 23, 28 – 30, 32 – 39, 41 – 43, 76, 78, 80 – 86, 117, 121, 124, 125, 129, 132, 135 – 137, 140 – 143, 149, 152, 154, 157⁷⁸ - 157⁸⁰, ca urmare a modificării suprafețelor expropriate după întocmirea documentațiilor cadastrale individuale;
- abrogarea poziției nr. crt. 50 din anexa nr. 2, ca urmare a comasării pozițiilor nr. crt. 49 și nr. crt. 50, prin întocmirea unei singure documentații cadastrale individuale pentru aceste două poziții.
c) Aprobarea declanșării procedurii de expropriere pentru imobilele proprietate privată care nu au fost supuse procedurii de expropriere, respectiv pentru imobilele identificate la punctul 1 și 2 din Secțiunea "Descrierea situației actuale".

cutter

Dacă nu se adoptă de guvern până la 31.12.2018 - se reia tot procesul. Trebuie alt raport evaluator ANEVAR cf. grilei notarilor pe 2019... încă 6 luni pierdute.

Are corecțiile de exproprieri pe DN7-A1 (inclusiv, posibil, rezolvarea situației de sub podul Chitila, punctul fierbinte) și pe DN2-A2 unde stă să fie desemnat câștigător (și probabil semnat curând) contractul cu Tirrena Scavi. Reamintesc că DN2-A2 e FIDIC Roșu, deci există proiect tehnic și, din câte știu, CNAIR a întocmit chiar și documentație pentru autorizația de construire, deci teoretic lucrările ar putea începe curând după semnarea contractului...

GDPR

Plus ca Sova trebuie sa ramana in functie pana atunci. Dar la cum a mers proiectul asta pana acum, sunt aproape sigur ca vor rata cu brio aceasta oportunitate de a pune lucrurile la punct.

panzer

Salutam decizia de expropriere.

Ieri pe ploaie am facut un drum Buzau - Chitila. Am experimentat 3 drumuri total diferite:
- DN2 Buzau - Urziceni, circulabil, impecabil la degajarea apei, fara gropi, fara denivelari. Acest drum este inaugurat in 2003.
- De la Urziceni la Bucuresti, probleme pe unde merg tirurile. Balti care te pot arunca in peisaj. Am redus la 80 kmh unde cu masina mea eram safe.
- DNCB modernizat.  :(( Benzi intregi acoperite cu apa. Jumatate din giratoriile de la Stefanesti si A3 sub apa. Gropi aparute ca ciupercile in special intre DN2 si Otopeni. Daca iarna continua ca si pana acum, DNCB are nevoie de tot statul de uzura in primavara. Reamintesc ca la Stefanesti a fost reasfaltat anul acesta dar degeaba.

N-am indraznit sa merg dupa Chitila spre DN7 in zona inundata in primavara.

Se poate face ceva pentru drumurile acestea care se degradeaza atat de repede? Pe DNCB sunt zone intregi unde pare ca ar exista o canalizare a drumului, dar apa e pe carosabil si bitumul se farama imediat.

GDPR

Si pe portiunea Chitila-A1 au aparut gropi. Sunt doua mari pe prima banda, pe sensul de mers catre A1: una pe pod la Chitila, imediat dupa breteaua de urcare dinspre rond, iar cealalta inainte de iesirea spre A1.

GDPR

Pe site-ul MT a aparut un Proiect de Hotărâre a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Fluidizare trafic pe DN 1 km 8+100 – km 17+100 şi Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucureşti - Obiect 7 – Completarea Centurii rutiere a municipiului Bucureşti prin construcţia sectorului cuprins între DN 7 şi DN 1 A"

Data publicării: 17.12.2018
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 28.12.2018

Prin acest proiect de Hotărâre a Guvernului se supune spre aprobare declanșarea procedurilor de expropriere a suprafeței suplimentare de 30.328 mp, pentru un număr de 180 de imobile şi suma cu titlu de despăgubire, în valoare de 4.163 mii lei, stabilită în baza raportului de expertiză, întocmit de expert evalutor, membru ANEVAR .
În ceea ce priveşte suma de 4.163 mii lei, înscrisă în cuprinsul prezentului proiect de act normativ ca justă despăgubire ce urmează a fi acordată deţinătorilor imobilelor proprietate privată afectate realizarea lucrării, aceasta rezultă din raportul de evaluare, întocmit în conformitate cu prevederile Legii nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, avându-se în vedere expertizele întocmite şi actualizate de Camerele Notarilor Publici. Raportul de evaluare a fost întocmit în luna aprilie a anului 2018, de către expertul evaluator Stratu Dana Iuliana, având legitimația nr. 18010, valabilă pentru anul 2018.