[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Sa ridice ei ceva pe acolo si ne descurcam noi cumva. Vi se pare ca e un proiect un Bucuresti neacoperit? Eu am mai facut reportaje, ca nu vad rostul de a dubla pozele lui TibiV si ale colegilor de pe metrousuor si ascoro.
La ce avans avem pe santierele din si din jurul capitalei.....o vizita pe luna acopera cu varf si indesat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

slartibartfast

^^
Chiar, pe DN2-A2 erau obligați să reevalueze niște oferte. Se aude măcar de vreun termen, ceva, pentru asta?

Ionut

Teoretic le reevalueaza... Dar de termen nu poate fi vorba. Din experienta mai durează vreo 4-5 luni.


voicul

Dar AM exista la Mogosoaia, nu de alta dar ... (1h pentru 5.4km - 2 giratorii pe parcurs doar):





Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

E nevoie de tunel sub pasajul DN1. Doar pe sensul spre Voluntari, astfel incat sa se paota face stanga de pe celalalt sens, dar si dinspre Baneasa spre Chitila.  Chiar nu-i inteleg de ce nu iau in calcul asa ceva.
Mai ales ca acolo au loc sub pasaj (avem 4 deschideri a 2 benzi, se poate inchide cea din mijloc sa se faca pasajul sub ea)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Cred că intersecţia de la Mogoşoaia e cea care determină cel mai mult timp pierdut, acolo e coadă serioasă din toate direcţiile şi când e liberă zona de la Dn1.
Cont (aproape) inactiv.

Goldmund



Peste tot aveam aceeasi situatie:
se construieste un (singur) pasaj pe o portiune insemnata si aglomerata, iar cand e gata, "specialistii" isi dau seama ca urmatoarea intersectie se aglomereaza enorm...

PS
Cand s-a modernizat Centura Nord nu aveam numarul  urias de sensuri giratorii, iar eu am facut dupa inaugurare in timp record Chitila-DN2, anul acesta(doar dupa cativa ani!) mi-a trebuit de cinci ori mai mult timp din cauza "giratoriilor" aparute pe DNCB Nord.

vancouver

#2123
Eu am explicat de mult timp ca sensurile giratorii AU O LIMITA. Limita este asemanatoare cu capacitatea unui drum 1+1. Atunci cand un drum "cere" largirea de la 1+1 la 2+2, SIGUR CAPACITATEA SENSURILOR GIRATORII VA FI DEPASITA. Evident, asta nu se intampla daca e un sens giratoriu de forma, adica de pe drumul perpendicular abia daca vin vehicule, si pe drumul principal avem doar o sicana si se circula 90-95% inainte pe drumul principal (de ex. sensurile giratorii din Mamaia, care sunt chiar pe 3 benzi). Buba apara cand sensul giratoriu este intr-o intersectie cu un alt drum important sau - din diverse motive - multi folosesc sensul ca sa intoarca (de ex. riveranii, care nu au cum sa faca stanga spre punctul lor de interes aflat pe cealalta parte din cauza parapetului median si continua pana la primul giratoriu unde intorc).

In sine nu are logica construirea de sensuri giratorii cu mai mult de o banda. (repet, exceptie, daca drumul secundar este nesemificativ ca trafic, atunci merge).

Pe langa nenorocirea generata de sensurile giratorii de pe DNCB, in sezonul estival vedem un spectacol asemanator la Agigea, sub intersectia A4 / DN39. Spre deosebire de intersectia A4 / DN3, adica la Constanta Vest, care s-a facut trefla complet denivelata - ASA DA. Acolo niciodata nu sunt probleme, zici ca e total liber. Dar un giratoriu sau doua ca la Agigea - atunci apareau sigur si timpi de asteptare, mai ales ca multi din Constanta ies si apoi merg pe A4 spre A2, deci fac stanga, adica ii blocau in giratoriu pe cei venind de la Murfatlar de pe DN3... Bine ca nu e cazul.

Care sunt solutiile?

1. Cea mai buna solutie, atunci cand un drum "se cere" largit de la 1+1 la 2+2 sau mai mult, totul DENIVELAT. Exemplu pozitiv DN1 de la iesirea din Bucuresti (Piata Presei) pana la aeroportul Otopeni. Totul a fost denivelat, nu exista nici un dop, ca atare se circula relativ fluent pe 3 benzi (mai exista mici perturbari, dar ce vedem pe centura niciodata).

2. Solutia ieftina este semaforizarea, cu MULTE BENZI LA SEMAFOR. Adica, daca drumul inainte are 2 benzi, 2 pentru inainte, daca la stanga sunt 2 benzi, atunci la semafor alte 2 spre stanga si banda spre dreapta separata, fara semafor. Deci total 5 benzi. DNCB are 2 benzi pe sens. Daca la semafor e rosu 50% din timp, e nevoie de dublu benzi pentru a face fata, deci 4. Ca atare 5 benzi la semafor ar fi perfect. Asta e varianta ieftina, care trebuia facuta la Mogosoaia pana sa se faca pasaj, nu rahatul de giratoriu.


Concluzie: NICIODATA SENS GIRATORIU PE DRUM CARE SE MODERNIZEAZA DE LA 1+1 LA 2+2.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

panzer

Buna concluzia.  :lol:
De aceea au construit 5 giratorii noi in 8 km. Din toate proiectele au fost scoase pasajele si inlocuite cu giratorii. Mogosoaia la care abia acum speram a fost scos din proiectul Alpine in 2011. Din proiectul lui Delta a fost scos pasajul de la Rudeni. Inca nu vorbeste nimeni despre asta. Ne-am bucura ca macar Delta sa traga uzura si marcajele. Dar pt asta tb sa mai asteptam inca 8 luni. Unde au trecut 5 ani, ce mai conteaza inca unul?!

panzer

Articol pe Economica mai general.

http://www.economica.net/marii-castigatori-ai-contractelor-de-autostrazi-ce-constructori-incaseaza-potul-cel-mare_161721.html

Ce cred ca ne-a scapat este urmatorul lucru:
QuoteIn top urmează orădenii de la Trameco, care au fost desemnaţi să construiască două din cele trei loturi din Autostrada Suplacu de Barcău – Borş, dar şi Pasajul Berceni de pe Centura Capitalei.

Iar in poza stadiul este "Semnare Contract". Oare? N-am vazut nici o alta referinta care sa spuna ca se poate semna pt Berceni.

Okesz

Dragi colegi forumisti, nu pot acum (aproape) la final de an 2018 sa nu constat ca pe portiunea DNCB dintre A1 si DN7 intr-un an de zile practic s-a reabilitat doar podul pe CF de la Chitila, insa tot restul tronsonului este exact in situatia in care era si la finele anului 2017 (au montat niste parapeti, cateva zone de trotuar si cativa stalpi de iluminat, dar nimic pe calea de rulare).
Ba mai rau, intre timp in stratul de "binder" s-au format deja gropi in mai multe zone (cum ar fi de ex. la giratorii) si la cum arata acum acest asfalt, dupa iarna aceasta va drumul va ajunge intr-o stare deplorabila.....

NGC

"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Trebuie sa reiau tot mesajul ca sa se inteleaga despre ce este vorba.

Quote from: NGC on October 05, 2018, 10:36:21 PM
Quote from: NGC on July 21, 2018, 06:46:56 PM
Quote from: NGC on June 19, 2018, 02:55:58 PM
Quote from: NGC on June 13, 2018, 07:52:25 PM
La TB s-a amanat si noul termen este 18.06.2018.

18.06.2018

Quote
Tip solutie: Admite in parte cererea
Solutia pe scurt: Respinge excepţia autorităţii de lucru judecat invocată în raport de contestaţia formulată de reclamantele Oyl Company Holding AG SRL şi Straco Grup SRL ca neîntemeiată. Admite excepţia inadmisibilităţii acţiunii formulate de reclamantele Oyl Company Holding AG SRL şi Straco Grup SRL cu privire la anularea deciziei de clasare pe locul III şi solicitarea de anulare a actelor şi reevaluare a ofertelor în sensul declarării ofertei reclamantelor ca fiind pe locul I. Respinge actiunea cu privire la anularea deciziei de clasare pe locul III şi solicitarea de anulare a actelor şi reevaluare a ofertelor în sensul declarării ofertei reclamantelor ca fiind pe locul I ca inadmisibilă. Respinge in rest actiunea ca neintemeiata. Respinge exceptia inadmisbilităţii contestaţiei formulate de reclamanta Tirrena Scavi SpA ca neîntemeiată. Admite excepţia inadmisibilităţii capătului 3 din contestatia formulată de reclamanta Tirrena Scavi SpA, având ca obiect obligarea autorităţii contractante la declararea ca inacceptabilă a ofertei formulată de Asocierea formată din Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL. Respinge capătul de cerere având ca obiect obligarea autorităţii contractante la declararea ca inacceptabilă a ofertei formulată de Asocierea formată din Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL ca inadmisibil. Respinge exceptia lipsei de interes a contestaţiei formulata de reclamanta Tirrena Scavi SpA ca neintemeiată. Admite în parte contestaţia formulată de reclamanta Tirrena Scavi SpA. Anulează în parte rezultatul procedurii consemnat în raportul procedurii de atribuire, precum şi hotărârea de declarare ca ofertă câştigătoare a ofertei depuse de către Asocierea formată din Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL. Obligă autoritatea contractantă să reia procedura de atribuire prin reevaluarea ofertei depuse de Sinohydro Corporation Limited şi Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL, cu respectarea considerentelor prezentei hotărâri, a documentaţiei de atribuire şi a legislaţiei aplicabile în materia achiziţiilor publice. Respinge în rest contestaţia formulată ca neîntemeiată. Ia act că părţile solicită plata cheltuielilor de judecată pe cale separată. Cu recurs in termen de 10 zile de la comunicare care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II-a de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată azi, 18.06.2018, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei în condiţiile art. 396 alin. 2 C.pr.civ.

Decizia nu e definitiva si se poate face recurs.

Nici o graba, avem recurs si e aglomeratie mare. Au facut recurs SINOHYDRO, OYL COMPANY HOLDING si CNAIR.

Va tin la curent. ;)

CAB a respins recursurile.

04.10.2018

Quote
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge excepţia nulităţii recursurilor, invocată de intimat, ca nefondată. Respinge toate recursurile ca nefondate. Definitivă. Pronunţată astăzi, 04.10.2018, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mojlocirea grefei instanţei.

CNAIR a pus in aplicare decizia CAB si a reevaluat oferta asocierii NORD VEST + SINOHYDRO. In urma reevaluarii oferta a fost descalificata. Acum asocierea a contestat descalificarea.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raresc

Nu inteleg. Se declara alt castigator? Sau se anuleaza licitatia?