[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alex8

Cine să își dea seama? Cei 3 muncitori uitați în șantier?

vreausosele

Impresii de vara pentru portiunea de nord-vest si dupa ce in ultimii 3 ani parcurg zilnic aceasta portiune:
- la ora de varf se blocheaza intre Petrom si podul de la Chitila pentru ca pe banda 1 raman cei care vor sa coboare si pe banda a 2-a vin smecherii care fenteaza coloana, vor sa se bage in fata in ultimul moment si blocheaza si banda a 2-a. Nu e mare problema pentru ca daca nu ai astepta aici, ai astepta oricum la rondul de la Mogosoaia, dar asta e un blocaj care nu cred ca se va rezolva nici dupa constructia pasajului. Nu cred ca s-a gandit cineva la problema asta care a aparut dupa ce s-a dat drumul pe 2 benzi-inainte blocajul era la Petrom.
- cand se pune bariera in Chiajna la ora de varf, se formeaza cozi pana la podul de pe autostrada si din cauza rondurilor si pe celalalt sens, din cauza celor care vor sa intoarca. Deci pentru ca sa treaca cate o locomotiva ratacita se blocheaza toata centura. Pasaj facut de Primaria Chiajna nu vad in urmatorii 20 de ani, ei nu sunt in stare nici sa asfalteze 2 strazi.

Concluzia, o portiune de centura facuta fara a gandi in perspectiva, pe care nu se va circula niciodata fluent.

GDPR

Acum vreo saptamana s-a largit putin sensul giratoriu de sub pasajul Chitila, la baza rampei de coborare dinspre A1, asa ca acum e mai usor de facut dreapta catre oras. Constructorul a fost Dimar.

Okesz

Se si observa efectul largirii rondului, in ultimele 2 saptamani nu am mai vazut cozi pe 2 benzi de la Autoklass Chitila cum era de obicei.
De ex. saptamana aceasta coada am vazut doar pe prima banda, pe rampa de dupa giratoriul de la str. Cartierului.
Nu stiu insa cat se datoreaza si scaderii valorilor de trafic din cauza inceperii sezonului de concedii.

Pe de alta parte insa, Delta abia mai lucreaza, singura activitate observata de mine este inlocuirea parapetilor NJ cu parapeti metalici in zona Rudeni (intr-un ritm sub orice critica), in rest pauza totala....


Goldmund

Quote from: Ionut on May 25, 2018, 07:01:04 AM
72 de kilometri de aşteptare, nervi şi şantiere. Şoseaua de centură a Bucureștiului ar putea fi parcursă mai repede cu bicicleta


De ce mai pun odata acest reportaj adus aici de Ionut (pag.129)este pentru ca la minutul 2 avem un participant la trafic(un conducator auto privat)care spune ca el nu are ce face si nu are cui sa se adreseze cu o plangere. Macar sa posteze aici pe acest forum nemultumirile sale si tot ar fi un mare pas inainte. Ar creste puterea celor care chiar sunt si se zbat pentru o infrastructura  moderna in tara noastra. Dar domnul respectiv recunoaste de fapt resemnarea noastra, a fiecarui individ in parte cand vedem bataia de joc a autoritatilor fata de cetatenii acestei tari. De ce nu spune acest domn revoltat pe drept, ca voi demonstra in fecare zi pentru sosele si autostrazi in Romania?...."Unde-s doi(multi), puterea creste..."

Ca in Moldova nu avem nici cea mai mica sansa sa avem autostrazi in viitorii 5-10 ani, este inadmisibil. Dar ceea ce este si mai grav este starea de fapt pe acest DNCB, cea mai importanta sosea din Romania. Daca CB ar fi azi precum oricare autostrada ocolitoare a unui mare oras al lumii, Bucuresti ar fi mult mai liber de traficul infernal de azi, economia ar fi mult mai dezvoltata atat local cat si regional, iar traficul de pe aceasta sosea ar putea fi de doua-trei ori mai mare decat cel de azi.
In 1990(mineriadele au reusit ceea ce era mai rau de asteptat), dar mai ales in 1991 am scris la MT si cotidianele importante ale Romaniei ceea ce era de la sine inteles ca trebuie construit intr-o tara precum Romania anului 1989: autostrazi, dar si DNCB sub forma de autostrada pentru traficul care avea sa vina, estimat de majoritatea cetatenii care traiau in acea vreme in alte parti. Doar un singur raspuns am primit si acela lapidar, cum ca nevoile tarii sunt altele - asa era si este si acum, dar, ele se agraveaza daca nu avem autostrazi....(in acea vreme un km de autostrada costa aprox. 1-2 milioane $)

CB modernizata, partea de nord, modernizarea gandita pentru un trafic fluid, fara intersectii la acelasi nivel, etc. Acum vedem treceri de pietoni cu zebre, sensuri giratorii care produc normal ambuteiaje de multi km. Acele investitii in tronsonul de nord DNCB sunt practic de pomana. Au existat si mai exista doar doua posibilitati de DNCB modernizata la rang de autostrada(cel putin sosea expres) mentinand cu incapatanare o cf ocolitoare si nefolosita(de mai bine de 28 de ani!):
1 - la stanga si dreapta CF o sosea cu trei benzi/sens(pe sensul dinspre oras tuneluri sub cimitire, defrisat ceva din paduri, demolari nesemnificative fata de un astfel de proiect stingent, major. Sau:
2 - fiecare sens giratoriu, fiecare trecere de pietoni, fiecare intersectie actuala subtraversat totul prin tunel(macar sa ramanem la aceste doua benzi/sens, cu toate ca,  calculele ne spun ca nu vor fi indeajuns in viitor), iar in viitor se va tine cont de aceste date incat sa nu mai avem nicaieri intersectii precum azi CB/DN1A(se va face, cand?), A1/CB, DN2/CB. DN1/CB, etc..
Totul depinde de politicieni si angajamentul lor fata de popor: totul costa multi bani, un CB modernizat(si nu "") in jur de doua miliarde euro(fara exproprieri), indiferent ca vom avea si un A0(care va primi un alt trafic!) Doua miliarde euro nu sunt bani daca ne gandim la cat se poate face pentru Bucuresti, pentru tara prin acest CB autostrada. In rest,DNCB e jalnic si este inadmisibil ca in 2018 sa vorbim despre aceasta ruta ocolitoare a orasului Bucuresti precum vorbeam in 1990,1995 si in 2000....

Ionut

@NGC

Am un termen depasit (18.06.2018) pentru o contestatie la licitatia DN2-A2, la TB a celor de la OYL. Stii ceva? Link?

tom_sawyer

^ e pe pagina anterioara raspunsul

Ionut

Vazut, o sa modific in tabel, imi scapase.

GDPR

Scurt update:

Rampele de legatura la drumurile tehnologice de pe cele doua maluri ale Dambovitei, mai jos de giratoriul Dragomiresti, sunt aproape finalizate, s-a mai lucrat putin la borduri la Rompetrol si la intersectia cu A1, s-au scos parapetii laterali New Jersey dintre Rudeni si Chitila si s-au stocat vis-a-vis de Remat, iar de azi au inceput sa lucreze la borduri incepand de la drumul spre groapa de gunoi (strada Macului) spre Chitila.

tom_sawyer

Quote from: Ionut on May 15, 2018, 01:50:58 PM
Si inca una de pe centura. Evaluarea ofertelor pentru Pasajul Mogosoaia a fost amanata pentru prima data cu 2 luni pana pe 12.07.2018. Primul termen a fost 12 mai.

Vad ca ieri au incheiat evaluarea tehnica (Data evaluare tehnica: 03.07.2018 17:00) si au intrat in eval. financiara.
Termenul a ramas tot 12.07.2018 18:00

river

Drumul principal din Chiajna nu tine de Primaria Chiajna. Ei nu au voie nici sa plombeze gropi pe drumul ala, e drum judetean. Asa ca iese din discutie orice pasaj facut la calea ferata de Primarie. Ca sunt probleme cu celelalte strazi din comuna si ca Militari Residence e o mizerie aia e altceva.

Cat despre Centura, acum e liber ca e perioada vacantelor, in toamna ne intoarcem la acelasi trafic infernal cu intersectiile de la A1 si Chitila blocand tot traficul. (plus desigur bariera de la calea ferata din Chiajna)

river

Au inceput ceva reparatii la podul Chitila (parapeti din ce am vazut si probabil carosabil). Se circula doar pe o banda pe sens. Evitati centura pe cat posibil.

GDPR

La Chitila se decoperteaza jumatate din pasajul vechi, iar circulatia se desfasoara pe doua benzi, pe partea dinspre sud a pasajului. Cozile pe centura sunt kilometrice, asa ca evitati zona pe cat puteti.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on July 04, 2018, 04:40:38 PM
Quote from: Ionut on May 15, 2018, 01:50:58 PM
Si inca una de pe centura. Evaluarea ofertelor pentru Pasajul Mogosoaia a fost amanata pentru prima data cu 2 luni pana pe 12.07.2018. Primul termen a fost 12 mai.

Vad ca ieri au incheiat evaluarea tehnica (Data evaluare tehnica: 03.07.2018 17:00) si au intrat in eval. financiara.
Termenul a ramas tot 12.07.2018 18:00

Data limita de evaluare a ofertei: 31.08.2018 18:00

nirolf

La giratoriul de la Ștefănești ieșirea spre Otopeni arată ca după bombardament, probabil din cauza apei care băltește (la ieșirea din iarnă nu era așa grav). Se merge foarte încet, se formează coloane de kilometri atât pe centură cât și pe DJ200.

Giratoriul este pe la 8:25: https://www.trafictube.ro/poti-faci-13-2-centura-bucuresti/