[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

In pozele astea din Decembrie (din timpul consolidarii), se observa o pila care este practic, in afara pasajului...




dar si culeea, care la vremea respectiva era neatinsa...


nirolf

Quote from: adrian rosca on May 08, 2018, 12:59:14 AM
Eu intru pe breteaua aia in DNCB in fiecare dimineata si nu mi se pare asa de horror, mult mai nasoale ca si vizibilitate sunt cele de la podul Grant, de exemplu. Trebuie doar sa te asiguri si sa nu intri ca berbecul pe centura, nimic mai mult. In plus, traficul atat pe breteaua respectiva cat si pe DNCB din directia Mogosoaia e destul de lejer.

Pe Podul Grant ai o limită de viteză, pe centură ai altă limită, vizibilitatea este proastă și mai ai și trafic intens de camioane. Iar traficul "lejer" de acum este cauzat de giratoriul de la Mogoșoaia, când se va face pasaj nu va mai fi așa. Este o zonă periculoasă și mă bucur că se va rezolva.



GDPR

#1907
Eu nu sunt asa de sigur ca se va rezolva, cel putin nu in viitorul apropiat. N-au fost ei in stare sa asterna stratul de uzura pe breteaua de coborare dinspre Mogosoaia sau sa faca un giratoriu la Tunari care sa nu fie din bidoane...

raresc

Astăzi, 08.05.2018, a fost comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului Proiectare și execuție "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520" Lot 2 - Amenajare nod rutier CB – DJ401 (Berceni) km 33+190 – km 35+600"

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. TRAMECO S.A. - VAHOSTAV -SK, a.s. - CONSTRUCTII ERBASU S.A. - GRAFIC TENDS S.R.L având prețul de 146.009.911,67 lei fără T.V.A.

Durata contractului este de 150 luni începând de la data atribuirii contractului, din care 6 luni proiectare, 24 luni execuţie şi 120 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanţie conform duratei ofertate în cadrul factorul de evaluare).

Informaţii suplimentare:

Amenajarea acestui nod rutier implică un sens giratoriu suspendat, care va fluidiza toate fluxurile de trafic, inclusiv traficul feroviar din zonă. Traseul amenajării nodului rutier începe la km 33+190 și se termină la km 35+600 pe centura existentă, incluzând și amenajarea sensului giratoriu de la km 35+450.

În ceea ce privește desfășurarea investiției pe DJ 401, amenajarea nodului rutier se face pe o lungime de aproximativ 600 m care se termină cu un sens giratoriu (pe direcția București) și pe încă aproximativ 650 m care se termina cu un sens giratoriu (pe direcția Berceni).

Semnarea contractului de achiziție publică pentru Lotul 2 - Amenajare nod rutier CB – DJ401 (Berceni) km 33+190 – km 35+600 va fi posibiliă dupa soluționarea tuturor contestațiilor/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire a acestui lot.

Ofertele pentru Lotul 1 (proiectarea și execuția Pasajului Oltenița) ale acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca în scurt timp să fie anunțat câstigătorul licitației.

Sursa: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-proiectarea-%C8%99i

Ionut

Foarte bine ca au dat castigator, sunt curios daca va ramane asa. Legat de lotul 1 (adica pasajul Oltenita), acesta are termen pe SEAP in noiembrie 2018. Ar fi bine sa se anunte "în scurt timp" castigatorul. Sa nu fie "scurt timp" vreo 6 luni de zile.

NGC

A mai fost discutia cu Noiembrie 2018. E trecut gresit.
Poate gaseste cineva mesajul mai vechi.

panzer

Referitor la Pila 7: e greu sa intri acolo si sa faci poze exact langa semnul de nu pozati al unitatii militare. Fara poze, confirm spusele lui cutter. Pila este in casa omului.
Exista insa un unghi de pe soseaua chitila (in Bucuresti, pe pasajul peste CF), cu un obiectiv bun se pot face poze de acolo.

Tot pasajul vechi trebuie renovat. Nu numai rampa lungita. Daca imi aduc aminte bine lotul Delta incepe exact de unde se termina lotul AKTOR (cel nou care ocoleste chitila). Nu sunt "cioturi" uitate intre cele 2 loturi. Dar asta e din discutiile de acum 4 ani, caci eu nu stiu sa citesc planse.

Au plombat insa gropile din pasajul vechi. Nu poti trece cu 120 dar cu 70 se poate merge pe pasajul vechi de la Chitila.

Stie cineva daca sunt prevazute separatoare de sens pe acest lot?

GDPR

Au inceput sa monteze borduri intre pasajul Chitila si giratoriul de la Remat si se lucreaza la cablurile de iluminat de la Petrom. In rest absolut nimic, au abandonat atat largirea curbei dintre Dragomiresti si Rudeni, cat si bordurile de la Rompetrol desi aici mai aveau un pic. Run Delta, fsss...

TibiV

Pai daca isi tin trei sferturi din oameni la Nicolae Grigorescu....  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

Pasajul Chitila, intrarea in DNCB din sensul giratoriu va fi latita(banda de intrare/accelerare lungita cu cca. 300 m) apare acum si pe GMaps  pana deasupra  strazii Aurel Vlaicu. https://www.google.de/maps/@44.4978897,25.9944448,103a,35y,180h,45.02t/data=!3m1!1e3
Pentru ca s-au vazut doua pile in plus sub pasaj, era clar ca si pe partea cealalta a pasajului apare o prelungire a iesirii din DNCD:
https://www.google.de/maps/@44.4962914,25.994764,103a,35y,45.02t/data=!3m1!1e3

Ce este aiurea :
toate pasajele si podurile (cel mai clar se poate vedea la Podul CNCB peste CF la Otopeni, unde de fapt s-au construit pe fiecare parte o singura banda si una ingusta de refugiu, dar podul functioneaza cu doua benzi/sens, pericol de accidente, iar in caz de ambuteiaje, unde sa se duca masinile sa faca loc ambulantelor??) sunt construite cu benzi f.f. inguste, Pasajul Chitila fiind un asemenea caz...

cutter

#1915
Ok, văd că e mult mai ușor de scris aici pe forum zeci de mesaje de către oameni care par să treacă des pe DNCB decât de făcut un ocol de 5 minute (am măsurat pe ceas, exact atât a fost) pentru niște poze, așa că m-am dus eu până acolo.

Poate sunt lămuritoare (apropo chestiunea aia cu unitatea militară n-are nicio legătură, e în capătul celălat al podului - cel dinspre Militari - după liniile ferate).

Pila 6. Se vede noul stâlp turnat în afara pasajului. Acolo va veni o continuare a riglei și niște extra grinzi.





Și un detaliu cu fundația pilei 6:


Pila 7. Se poate lucra doar pe jumătate. S-a împărțit proiectul tehnic pentru reabilitarea pilei în două - pe jumătate nu se poate lucra până nu se rezolva cu amplasamentul.

Și aici e un extra stâlp de data asta pe latura dinspre București, cred că se evazează un pic ieșirea de pe sensul Militari->Mogoșoaia către giratoriu astfel încât să fie mai civilizată.



Aceeași pilă 7, acum se vede și casa care va trebui demolată (pentru că acolo vine, la fel, un nou stâlp, posibil și mai în exterior decât cel deja turnat la pila 6).



Proiectul nu poate avansa până ce oamenii din acele 3 case de lângă pod care sunt deja prinse în HG de expropriere din 2016 nu-și vor primi banii.

TibiV

Quote from: cutter on May 13, 2018, 10:15:56 PM
... e mult mai ușor de scris aici pe forum zeci de mesaje de către oameni care par să treacă des pe DNCB decât de făcut un ocol de 5 minute (am măsurat pe ceas, exact atât a fost) pentru niște poze, așa că m-am dus eu până acolo.

:cheers:

Este cam ca la TV...
Plin de "parerologi", dar nu si-ar deranja nici unul "feng-shui"-uiul ca sa arate cu poze "de ce" este asa....

Doar Ionut ar putea contabiliza pe cei cu "pareri ferme" dar cu zero poze postate care sa le sustina afimatiile... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Tabelul magic spune ca azi, 15 mai, avem termen la TB pentru contestatia OYL Company pentru licitatia la DN2-A2. Sa vedem... deocamdata nu vad decizia publicata.

Ionut

#1918
Si inca una de pe centura. Evaluarea ofertelor pentru Pasajul Mogosoaia a fost amanata pentru prima data cu 2 luni pana pe 12.07.2018. Primul termen a fost 12 mai.

Ionut

Contestatia OYL Company a primit un nou termen: 29.05.2018

15.05.2018
Ora estimata: 09:00
Complet: C21 - FAP
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Termen acordat în vederea luării la cunoştinţă a cererilor de intervenţie şi pentru a se depune relaţiile solicitate.
Document: Încheiere de şedinţă    15.05.2018