[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

esendy

pe portiunea pasajul chitila peste CF e finalizat la 2 benzi/sens? se circula 2+2? parca era necesara o reabilitare

Okesz

Quote from: esendy on April 25, 2018, 11:37:27 AM
pe portiunea pasajul chitila peste CF e finalizat la 2 benzi/sens? se circula 2+2? parca era necesara o reabilitare

Se circula pe 2 benzi pe sens, dar carosabilul este praf, plin de gropi mari care apar si cresc de pe o zi pe alta, asta fiindca tablierul podului este praf si ar trebui renovat (reparatiile recente au vizat doar ranforsarea a 2 pile, nu si a restului structurii).

Okesz

Ar mai fi de mentionat faptul, ca desi vremea este cat se poate de buna deja de vreo luna, abia se lucreaza pe DNCB pe sectiunea A1-DN7.
Adica in ultimele cateva saptamani s-au montat niste balustrade de protectie pe marginea drumului in zona Dragomiresti/Rosu si s-au montat cativa stalpi de iluminat.
Despre asfaltarea stratului de uzura sau macar finalizarea benzii de iesire spre Rosu (care dupa amiaza cauzeaza blocarea giratoriului de la Lukoil/Rompetrol), nici vorba.

GDPR

Au facut un pic mai mult de atat: au montat borduri la intersectia cu A1 in zona Titanmar si in zona apeductului, inclusiv la banda de facut dreapta catre Chiajna, au realizat fundatia benzii de decelerare de la intersectia cu strada catre groapa de gunoi la nivel de balast, au montat parapete si stalpi de iluminat la rampa de urcare pe pasajul vechi de la Chitila, au mai facut o gura de scurgere ape pluviale langa Lukoil si au strans praful de langa borduri pe portiunea dintre A1 si Lukoil/Rompetrol. Cam atat. Dar ce pretentii sa ai, atunci cand sunt doar cativa muncitori prezenti pe santier.

panzer

Quote from: Okesz on April 25, 2018, 09:40:53 AM
In fiecare dimineata se formeaza o cooada de ca. 2 km pe 2 benzi intre Autoklass Chitila si podul peste CF chitila de pe DNCB. CAuza este proasta proiectare a rampei de coborare, mai concret lipsa unei benzi de deccelerare pt cei care vor sa iasa de pe DNCB pt a intra in DN7. Astfel banda 1 este blocata de masinile care vor sa coboare dar nu pot din cauza ambuteiajului din sensul giratoriu de sub pasaj.

Iar pentru aceasta problema nu vad nicio rezolvare in configuratia actuala a pasajului peste DN7, adica chiar dupa ce DNCB va fi complet latita si modernizata intre DN2 si A1 (inclusiv pasajul de la Mogosoaia), la Chitila tot se va gatui traficul pe relatia A1 -> DN7.

Eu care merg in fiecare dimineata pe la ora 06:45 dinspre Mogosoaia spre A1 vad pe sensul opus cele 2 cozi imense de cate ca. 2 km fiecare (la Mogosoaia si apoi la Chitila) si estimez ca distanta intre Autoklass Chitila si benzinaria MOL de la rondul Mogosoaia se parcurge in cel putin 20-25 de minute, ceea ce este enorm si asa va ramane inca cativa ani de zile....
Eu vad cozile dinspre Chitita in fiecare dimineata. 30 de minute sa treci de Chitila. Coada este dincolo de orasul Chitila.
Simiar seara cozile incep de la Colloseum.

Speranta este ca odata cu pasajul de la Mogosoaia traficul se va redistribui intre cele 2 ronduri.

Pacat ca la Mogosoaia nu s-a gandit o solutie pe 3 nivele. La Chitila doar un super hobanat ar rezolva problema.

carutasul

EU mă gândeam ieri când am mers bară la bară de la interscția cu DN1 până la cea de la Mogoșoaia, dacă nu ar fi singura soluție mutarea celor de la CNAIR în Chitila :) Văd că la Otopeni-Snagov a funcționat, pentru "ei" au rezolvat accesul în București :)

raresc

Pentru portiunea DN2-A2, s-au finalizat contestatiile? Raman chinezii?

Ionut

Nici vorbă, avem termen 15.05 la Tribunalul Bucuresti pentru contestația OYL. Si apoi e vorba și de contestația Tirrena care așteaptă după decizia pt contestația OYL. Durează...

GDPR

Raspuns MT la intrebarea deputatului Zainea referitoare la stadiul lucrarilor la pasajul Chitila:





http://www.cdep.ro/interpel/2018/r3283A.pdf

GDPR

In ultimele zile, pe langa mica borduriada de la Rompetrol, s-a lucrat la largirea curbei dintre giratoriul Dragomiresti si fosta Meva, adica aici: https://goo.gl/maps/bVoX7sjievC2 In plus, au mai sapat cateva gropi pentru stalpi de iluminat la Petrom.

Ionut

Stratul ala de uzura cand il pun? La toamna sau la iarna?

GDPR

Dupa ce Delta termina pasajul de la Nicolae Grigorescu, se muta cu utilajele pe DNCB  :lol:

panzer

Pai doar nu vrei sa toane ei uzura acum? Asteapta pana se fac -10 grade ca sa aiba ce repara dupa aia!

Eu zic ca nu pun uzura pana nu termina cu bordurile, parapetii, etc.

danutzu_1069

Eu zic ca asteapta sa ploua. Merge asfaltarea pe ploaie... ca unsa!
😂😂😂
S-a demonstrat..

GDPR

Azi a fost turnare la pila pasajului Chitila aflata in lucru (P6). Deci se lucreaza.