[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vreausosele

Dimineata e dezastru a pasajul de la Chitila, cand vii dinspre Chiajna.
Masinile care vor sa coboare spre Chitila ocupa a doua bands pentru ca prima e inchisa, asa ca totul se blocheaza. Un politist ar rezolva problema, dar cine sa se gandeasca si la asta. Dureaza 30 de min sa treci de pasaj.

Okesz

Politistul n-are ce sa rezolve, din moment ce in fiecare dimineata exista o coloana lunga de ca. 2 km (pe 2 benzi) dinspre Chitila, la care se adauga traficul care coboara de pe centura.
Pana nu vor consolida podul, va fi dezastru.
Dar chiar si cu 2 benzi functionale, coborarea aia pe DN7 din directia Chiajna este aiurea facuta, fara banda de deccelerare, adica minim banda 1 a podului va fi blocata si dupa consolidare ca pe DN7 traficul nu va scadea in timp ci din potriva.

panzer

Traficul ala dinspre Chitila este cel care imi mananca mie 1h din viata in fiecare dimineata. Am ajuns sa plec de acasa la 6:45 ca sa trec de acel giratoriu in timp util.
De aceea ii injur pentru solutie de cate ori am ocazia. De aceea tot spun ca pasajul de la Mogosoaia facut tot pe directia DNCB este o alta greseala.

Daca nu ar fi politist in rond-ul de sub DNCB 1h ar fi de fapt 2h. Directia Bucurestii Noi => DNCB => Dragomiresti A1 blocheaza rondul de sub DNCB.

Majoritatea celor care sunt interesati de DNCB se intereseaza de tranzit. Sunt f putini care constientizeaza ca DNCB in unele locuri blocheaza de fapt prin solutiile alese Bucurestiul. Motiv pentru care politia a schimbat pe vremuri prioritatile, punand cedeaza centurii. Valabil in multe locuri.

GDPR

La podetul de la Autoklass s-a mutat traficul pe banda 1 si se sparge acum pe banda 2. In schimb la apeduct au disparut toate utilajele de asfaltat, desi treaba nu e terminata. Au tras tare, pentru ca apoi s-o lase balta. Tipic Delta ACM!

voicul

Nu zice nimic nou articol, doar ca "Asociația Pro Infrastructura" scrie multe articole, in multe ziare :)

Șosea de Centură nou-inaugurată, pe care se circulă cu 4 kilometri pe oră

Ministrul demis al Transporturilor, Răzvan Cuc, se laudă cu un proiect de infrastructură plin de gropi, nemarcat, din care lipsește un pod și pe care mai mult se stă, decât se circulă.

Mandatul de ministru al Transporturilor a lui Răzvan Cuc a fost un dezastru. La începutul anului, PSD se lăuda că va inaugura aproape 100 de kilometri de autostradă, dar bilanțul este posibil să fie zero.

Asociația Pro Infrastructura a realizat un film din dronă în care a arătat minciunile  ministrului Transporturilor legate de acest proiect. ,,Dacă acum câteva săptămâni (în iulie n.noastră) domnul Cuc a inaugurat o linie de cale ferată care există din perioada austro-ungară și pe care se circulă cu 30-35 km/h, adică mai încet decât acum 100 de ani, de data aceasta, în același stil populist, a tăiat panglica unui proiect nefinalizat, fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii (galbene), cu lucrări în desfășurare, cu utilaje pe carosabil care produc ambuteiaje mai mari decât în trecut, așa cum se vede și din traficul raportat de Google Maps. Practic, a inaugurat un șantier în toată regula. Probabil că dorește să inaugureze încă o dată acest segment din centură când este gata și stratul final de asfalt (Cuc și-a pierdut mandatul între timp n. red.). N-avem inaugurări pe bune? Nicio problemă, le inventăm! Așteptăm și alte mărețe inaugurări, cum ar fi lotul de autostradă A3 Gilău-Nădășelu care va fi gata în curând, dar care nu are pod peste Someș la Gilău, deci nu va putea fi folosit de șoferi. Poate că șoferii vor traversa râul Someș cu bacul. Sau trimite domnul Cuc armata să facă pod de pontoane", a susținut Asociația Pro Infrastructura.

http://romanialibera.ro/actualitate/eveniment/sosea-de-centura-nou-inaugurata--pe-care-se-circula-cu-4-kilometri-pe-ora-473904


Ionut

Stirea este veche... filmarea din drona si pozitia noastra sunt din 1 septembrie.
De altfel da, probabil ca prostia asta a fost unul din motivele pentru care, intr-un final, a fost demis.

voicul

Pozitia API este veche, dar articolul este nou. Mai exact din 18 oct 2017.

NGC

Quote from: NGC on September 27, 2017, 11:10:27 AM
Quote from: panzer on September 25, 2017, 01:12:24 PM
PS: NGC nici o veste despre pasajul de la Mogosoaia?

Ba da, cum sa nu. :lol:

Quote from: NGC on September 05, 2017, 09:40:31 PM
Quote from: NGC on August 21, 2017, 01:28:09 PM
"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Quote from: NGC on August 10, 2017, 10:59:11 AM
Contestatia STRABAG a fost acceptata partial, iar contestatia CONSITRANS a fost respinsa.
Se vor adopta masuri de remediere si se va amana.

Noul termen este 07.09.2017.

Acum noul termen este 28.09.2017, dar nu va faceti mari sperante, pentru ca cel mai probabil vom mai avea inca cel putin o amanare.

Intre timp CNAIR a contestat la CAB decizia CNSC.

Adica asta.

QuoteObligă autoritatea contractantă la eliminarea factorului de evaluare nr. 8 Obținerea calificativului ,,bună" conform reglementărilor CD 155/200 pentru capacitatea portantă starea de degradare planeitate și rugozitatea drumului recepția finală a lucrării, punerea la dispoziție a informațiilor necesare identificării și protejării rețelelor de utilități din amplasament și completarea documentației de atribuire cu dispozițiile Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 600/2017 de modificare a Anexei 1 la Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 146/2011.

Ghiciti voi ce nu le convine. ;) :lol:

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 30.10.2017. Este o mica amanare de 1 luna, pentru ca la CAB noul termen este 19.10.2017.

Dupa cum era de asteptat, contestatia CNAIR la CAB a fost respinsa ieri.

QuoteSolutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată in şedinţă publică azi, 19.10.2017.

Pe de alta parte, au fost deja adoptate masurile de remediere marcate mai sus cu albastru, conform deciziei CNSC.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 15.11.2017.

panzer

Multumesc NGC.

Dar cum naiba sa nu ai planul de utilitati acolo cand tocmai ce ai facut extinderea iar pasajul este pe mijloc, incadrat de drumul nou? Cred ca si un excavatorist de la Verta Tel poate sa le spuna pe unde trec tevile!

La DN2 - A2 sunt deja de 2 luni in evaluarea ofertelor. Pe 25 August au publicat lista. Nici o ciripeala nimic?

slartibartfast

Quote from: voicul on October 18, 2017, 04:03:05 PM
Pozitia API este veche, dar articolul este nou. Mai exact din 18 oct 2017.
Nu e cazul să ne mai putem uita la România Liberă ca sursă de informații. Aproape toată redacția le-a plecat, nu mai are cine să scrie articole. Scriu și ei ce mai găsesc prin comunicate vechi. Profunzimea informativă a ce zic ei e cât o băltoacă în miezul verii.

AdrianB1

#1555
Nu am mai facut poze pentru ca nu merita; singura modificare fata de acum o saptamana e ca la apeduct se circula pe zona centrala de dupa deviere spre pod si giratoriul Dragomiresti, inainte se mergea pe breteaua dinspre Chiajna. Borduriada de pe dreapta intre Dragomiresti si Rudeni e aproape incheiata, calitatea asfaltului pe directia Chitila e proasta in multe locuri si la imbinarile de la giratoriile noi in mod special.

La intoarcere am prins si o caruta pe hobanatul de la Otopeni, Politia Romana probabil inca se scarpina in cap prin cascheta. Se circula in general pe banda a doua, chiar si atunci cand banda 1 e goala, pentru ca atata ii duce capul pe soferii romani.

Tocmai am mai trecut o data pe la intersectia cu A1: pe langa cei care fac stanga dinspre Domnesti e prima data cand vad si aiuriti care la giratoriul plat dispre Carrefour o iau pe contrasens. Fiind larg, pe doua benzi, se poate face lejer manevra. De asemenea din curtea de pe dreapta de dinainte de apeduct sunt urme de camioane care fac stanga peste toate benzile. Pe scurt, jungla.

GDPR

S-au terminat lucrarile de desfiintare a podetului de la Autoklass, se circula pe ambele benzi acum in directia Chitila. La nivel de binder, bineinteles.

TibiV

Probabil spera sa ploua 2-3 saptamani de acum incolo, ca sa nu trebuiasca sa puna si uzura...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

De ce? Uiti ca anul trecut in Bucuresti au schimbat uzura pe jumatate din bulevarde in Decembrie. Si unde era nevoie si unde nu era. Inca mai sunt zone fara marcaje rutiere. Probabil mai erau ceva bani si trebuiau sifonati.

Pariul meu este ca vor pune uzura si pe acest tronson. Cat mai in iarna cu atat mai bine. :)

PS: ar trebui sa avem un hashtag pentru ironie.

Okesz

Marea problema ramane apeductul, aveti idee ce mai au de facut inainte sa dea drumul circulatiei drept peste pod?