News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

#1395
Vor fi niste podisti 'strambe'...zise podarul din mine...pentru o podisca 'in aliniament' ar fi fost necesare niste 'S'-uri mai largi la intrare si iesire...daca e pasaj subteran nu-i bai, poate serpui oricum vrea muschiul beneficiarului/proiectantului

TibiV

In aceeasi zi in care Ionut "ridica drona" pe DNCB.... Ce credeti ca zicea "responsabilul" ?...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-depuse-12-oferte-pentru-construc%C8%9Bia-pasajelor
Yoooo-hoooo !...
Quote
În data de 31.08.2017, ora 16:00 s-a încheiat perioada de depunere în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) a ofertelor din cadrul procedurii de achiziție publică a contractului Proiectare și execuție "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A2, km 23+600 și A1, km 55+520"

Lot 1 - Amenajare nod rutier Centura București – DN4 (Oltenița) ), km 29+500 – km 33+190;

Lot 2 - Amenajare nod rutier Centura București – DJ401 (Berceni), km 33+190 – km 35+600"

Principalele repere ale acestui proiect sunt cele două pasaje de la Berceni și Oltenița care vor fi construite ca sensuri giratorii suspendate.

Pentru cele două loturi de lucrări, care includ construcția celor două pasaje au depus oferte 12 operatori economici.

Astfel, pentru lotul I din care face parte pasajul de la Oltenița, au depus oferte următorii operatori economici:
1.         Asocierea  COMSA S.A.U. - ACSA OBRAS E INFRASTRUCTURAS S.A.U.
2.         Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA - VAHOSTAV SK - TRAMECO SA - GRAFIC TENDS SRL
3.         ITINERA S.P.A.
4.         PORR CONSTRUCT SRL
5.         Asocierea TELOR INVEST SRL - IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.P.A.
6.         TIRRENA SCAVI SPA

Pentru lotul II care include construcția pasajului de la Berceni, ofertele depuse sunt următoarele:

1.         Asocierea  COMSA S.A.U. - ACSA OBRAS E INFRASTRUCTURAS S.A.U.
2.         DIMAR SRL - EUROPEA 92 S.P.A.
3.         ITINERA S.P.A.
4.         Asocierea TELOR INVEST SRL - IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E MANTOVANI S.P.A
5.         TIRRENA SCAVI SPA
6.         Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV SK - CONSTRUCTII ERBASU SA - GRAFIC TENDS SRL

Valoarea estimată a fiecărui lot este:

Lot 1 - 216.682.448,01 lei, fără TVA;

Lot 2 - 179.286.280,21 lei, fără TVA.

Valoarea estimată totală, fără TVA este de 395,968,728.22 RON

În perioada următoare va avea loc evaluarea ofertelor menționate, respectându-se termenele și etapele procedurale conform legislației în vigoare în materia achizițiilor publice.

Informații suplimentare:

Pasajul de la Oltenița va fi configurat ca giratoriu suspendat cu o formă alungită. Proiectarea va dura  6 luni, iar execuția acesui pasaj, 24 luni. Garanția pentru  lucrări va fi de minim 60 de luni.

Pasaj Berceni va fi configurat ca sens giratoriu suspendat în formă rotundă. Perioada de  proiectare este  de 6 luni iar cea e execuție a lucrărilor de 24 luni. Și pentru acest pasaj este stabilită o perioadă de garanție de minim 60 de luni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

avem si niste planse?

In aceasta zona va fi intersectie pe 3 nivele? sau e in alta parte? Sau am avut eu un vis frumos doar?
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Cum sa nu. Avem di tăti!

Quote from: NGC on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

QuoteLotul 1. Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190
Amenajarea nodului este denivelata, cu amenajarea unui sens giratoriu ovoid suspendat, care va rezolva toate fluxurile de trafic, inclusiv traficul feroviar din zona. Traseul amenajarii nodului rutier incepe la km 29+500 si se termina la km 33+190 pe centura existenta. In ceea ce priveste desfasurarea investitiei pe DN 4, amenajarea nodului rutier este pe o lungime de aproximativ 800 m care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Bucuresti) si aproximativ 650 m care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Oltenita).







QuoteLotul 2. Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600
Amenajarea nodului este denivelata, cu amenajarea unui sens giratoriu suspendat, care va rezolva toate fluxurile de trafic, inclusiv traficul feroviar din zona. Traseul amenajarii nodului rutier incepe la km 33+190 si se termina la km 35+600 pe centura existenta, inclusiv amenajarea sensului gratoriu de la km 35+450. In ceea ce priveste desfasurarea investitiei pe DJ 401, amenajarea nodului rutier este pe o lungime de aproximativ 600 m care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Bucuresti) si aproximativ 650 m care se termina cu un sens giratoriu (pe directia Berceni).







panzer

Quote from: adrian rosca on September 01, 2017, 05:18:31 PM
Proiectul a fost blocat pentru ca proiectantii Delta au dat de pereti cu documentatia pentru exproprierile suplimentare. Poate mai tii minte ca proiectul de HG de expropriere a fost respins de MJ pe motiv ca terenurile odata expropriate nu se pot returna fostilor proprietari, chiar daca nu mai e nevoie de ele pentru proiect. Iar de deblocat, s-a deblocat cu presiuni foarte mari de pe la SGG care au condus chiar la o mica incalcare a legislatiei privind dezbaterea publica a proiectelor de acte normative.

Revenind la statul cu orele pe centura, recomand cu caldura Waze, chiar daca te scoate uneori prin Sabareni.
Dupa ce un an de zile numai noi doi postam pe aici ia uite ce de interes. :)

Imi aduc aminte perfect de fiecare joc cu exproprierile. Mai ales de guvernul Ponta care s-a uitat 2 ani la un HG. De scandalul Titan Mar, de cetateanul american cu ambasadorul dupa el, de nucii si serele de la Dragomiresti.

Eu locuiesc pe DN7 dincolo de Chitila. O perioada am lucrat in Militari. Cunosc la perfectie si drumul prin Sabareni - Joita - Dragomiresti dar si cel mai lung prin Bolintin - Joita - Baldana. L-am recomandat de fiecare data cu caldura. Acum si colegul AdrianB1 il mediatizeaza! Similar bucata si mai grava DN2 - A2 o evit folosind DJ100 incepand de la Stefanesti pana la Fundulea.
De asemnea am sugerat un nod pe A1 la DJ 602 Bacu - Ciorogarla, unde e doar pod peste A1 acum.

Revenind un pic de DNCB mai ales intersectia cu A1. Dupa ce se va rezolva problema la Dragomiresti blocajul se va muta la A1. O sa vedem aceeasi indignare si acolo peste vreo 2-3 luni.
- e nevoie de prelungirea si largirea Strazii Industriilor peste CF in Calea Bucuresti (de Bolintin). Eventual cu pasaj in Strada Tineretului de Chiajna. (parca asta era traseul Penetratiei Ciurel A1)


- o bretea prin spatele Kika peste DNCB pana in Bdul Timisoara


Aceste 2 bretele ar face o jumatate dintr-un nod floare care ar rezolva traficul DNCB - A1. Dar si o parte importanta din aglomeratia de pe bulevardul Militari.



panda_no 5

Astazi dupa amiaza Centura Bucuresti a fost un dezastru.
Din cauza unui accident aproape de sensul giratoriu de la Lukoil coada pe centura era pina in sensul giratoriu din apropierea hotelului Phoenicia ( adica intre cele doua sensuri giratorii noi ). Era blocata total si breteaua care vine dinspre Bucuresti si face dreapta pe centura.
Pentru ca era blocata breteaua erau automat blocate atat banda 1 cat si banda 2 pe DN 1 pina dincolo de Liceul Francez.
Pe banda 3 se inainta cu 2 km pe ora.
Sensul giratoriu de la Mogosoaia avea cozi imense pe toate sensurile.
Si toate astea pe zona cu 2 benzi functionale pe sens.

Probabil ca asta se va intampla pe toate viitoarele DX -uri in momentul in care se produce un eveniment cat de mic pe una din benzi!

subway

Exact asta am 'previzionat', giratorii peste giratorii sunt o non-solutie...dixit!
:(

GDPR

#1402
La pasajul peste apeduct apeciez ca sunt montate cca. 40% din grinzi. Culeea dinspre Chiajna e deja decofrata asa ca se pot monta toate grinzile.

subway

#1403
Cand incepi un proiect de anvergura trebuie sa pornesti cu 'lucrarile de arta', astea sunt cele mai complicate si de mai lunga durata...dar la noi e totdeauna 'invers'...si uite asa nu e nimic gata iar pana se finalizeaza lucrarile grele chiar si cele 'usoare' se deterioreaza...

razvancd

Astazi dimineata era din nou coada in zona noului sens giratoriu de la Lukoil. Iarasi accident oare?

nirolf

Sau s-a întors lumea din concedii, traficul prin oraș a crescut simțitor începând de ieri. Și încă nu au început școala și facultățile.


panzer

Ieri au inceput scolile particulare.
Saptamana viitoare incep si scolile de stat.
Realitatea insa incepe la 1 octombrie.

Cum spuneam: nu va mai vaitati de Dragomiresti. Intr-o perioada scurta se va rezolva. La A1 insa nici nu au inceput sa se gandeasca la o solutie.

GDPR

Ca si noutate, s-au finalizat reparatiile la rosturile pasajului nou de la Chitila si s-a reluat circulatia pe 4 benzi.

Cateva poze de azi din zona apeductului:








Si bonus, centura Heuropeana  :lol: :





panda_no 5

Ultima poza e dementiala :lol:
Parca am vazut si pe alte centuri ale unor capitale europene asa ceva :lol: Budapesta, Viena, Praga, Bratislava, :lol:

NGC

Quote from: NGC on August 21, 2017, 01:28:09 PM
"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Quote from: NGC on August 10, 2017, 10:59:11 AM
Contestatia STRABAG a fost acceptata partial, iar contestatia CONSITRANS a fost respinsa.
Se vor adopta masuri de remediere si se va amana.

Noul termen este 07.09.2017.

Acum noul termen este 28.09.2017, dar nu va faceti mari sperante, pentru ca cel mai probabil vom mai avea inca cel putin o amanare.

Intre timp CNAIR a contestat la CAB decizia CNSC.

Adica asta.

QuoteObligă autoritatea contractantă la eliminarea factorului de evaluare nr. 8 Obținerea calificativului ,,bună" conform reglementărilor CD 155/200 pentru capacitatea portantă starea de degradare planeitate și rugozitatea drumului recepția finală a lucrării, punerea la dispoziție a informațiilor necesare identificării și protejării rețelelor de utilități din amplasament și completarea documentației de atribuire cu dispozițiile Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 600/2017 de modificare a Anexei 1 la Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 146/2011.

Ghiciti voi ce nu le convine. ;) :lol: