[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GDPR

#1245
Poate patru benzi pe sens intre Chitila si A1 fara zona pasajulului peste apeduct. Acolo o sa mai treaca multa apa prin apeduct pana se termina, poate undeva pe la sfarsitul anului. In rest, lucrarile la rigola din elemente prefabricate blocheaza deschiderea celor 2 benzi noi, iar lucrarile la rigola sunt la randul lor blocate de teava de produse petroliere care trebuie relocata undeva pe langa fosta Meva, actualul Hunnebeck. Vertatel s-a apucat sa lucreze la relocarea tronsonului respectiv de teava, dar merge greu. Déjà vu, nu?

rocklee

tibiv ....vezi ca a ionita a folosit in discursul sau cuvantul ...probabil .....care are multa semnificatie in CNAIR.... :D :lol:

AdrianB1

Bun, cum a fost azi pe centura: la intersectia de la Domnesti cu destinatie cea de la Otopeni Waze imi spunea disperat sa o iau in directia opusa, spre Bragadiru, ca e mai rapid. Poate avea dreptate. La A1 se lucreaza la TitanMar, Waze spunea sa ma duc in oras ca e mai bine. Nu l-am ascultat. De la A1 pana la primul giratoriu e nevoie neaparat de New Jersey sau de un zeu care sa se ocupe de instant karma, de fiecare data cand am trecut pe acolo cel putin cate un cretin facea stanga peste linia tripla (marcaj la nimereala) ca sa nu mearga inca 100 de metri si sa intoarca in giratoriu.

Dupa giratoriu o banda spre Dragomiresti e blocata pentru lucrari la zidul dinspre calea ferata. Apoi incepe o coada care tine pana la Chitila. La Dragomiresti Waze mi-a zis sa o iau prin comuna si sa vin pe la Petrom, cred, dar nu l-am ascultat iarasi si am mers prin Sabareni pana la Chitila.

Podul nou de la Chitila e iarasi liber pe 2+ 2, nu mai sunt lucrari la rosturi. La Mogosoaia coada rezonabila, apoi iarasi rezonabil pana la Otopeni. In total, aproape 2 ore pe centura pentru un drum care era estimat la 45 de minute prin oras.

TibiV

Cred ca de aia "mentin" santierul pe centura...
Ca sa nu ne mai plangem ca este aglomeratie in oras... ;)
In oras e "parfum" !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Prin oras trebuie sa treaca documentatiile de atribuire in drum "spre SEAP". :p :lol:

GDPR

#1250
^^Azi dimineata era blocata banda 2 de pe podul nou de la Chitila, in directia A1. Nu cred ca au terminat asa de repede lucrarile la rosturi.

LE Colegul @AdrianB1 nu a vazut bine, banda 2 pe sensul spre A1 e in continuare blocata.  :cheers:

voicul

Mi-am schimbat modul de a "intra" pe forum.
Daca inainte saream direct la autostrazi, acum intru direct pe DNCB - daca sunt postari noi.

Nu pentru ca ma pregatesc sa nu mai avem noi santiere de autostrazi, ci pentru ca deja consider ca daca se termina DNCB, chiar o sa respiram un aer putin mai curat in B.

AdrianB1

Nu stiu daca o sa se vada vreo diferenta in traficul din Bucuresti, jumatate din centura e inca blocata (semicercul sudic) si trafic din oras pe centura nu o sa se mute decat eventual din Militari in Otopeni (prin Chiajna, nu A1) sau Chitila- Pipera, ceea ce nu e suficient cat sa se vada. Iar poluarea generata de centura in puncte gen Domnesti sau intersectiile de pe sud-est e suficienta incat sa mai omoare destula populatie.

TibiV

Hai sa fim seriosi cu DNCB...
De doua (2) ori am incercat sa o folosesc ca un "traseu gandit", la vreo 5 ani distanta, si am esuat de fiecare data...
Eu locuiesc la iesirea din Bucuresti pe DN5 (zona Gara Progresu) si am vrut (obligat fiind) sa ajung la RAR Voluntari.

In ambele ocazii am plecat pe DNCB, convins fiind ca astfel sunt mai "economic" si mai "ecologist"...
Disperarea capatata pe drum m-a convins ca am gresit, si m-am intors prin oras...

La "dus", pe DNCB, a durat de 3 ori mai mult, si kilometrajul a aratat distanta dubla.
La intors, durata la 1/3, kilometrajul la jumatate.
Intrebare intrebatoare... Care traseu a fost mai poluant si mai consumator de energie fosila, caci sunt pe banzina ?....

DNCB este (in momentul asta) doar o solutie de avarie (de mare avarie...) pentru TIR-istii care nu au voie sa intre in oras....
Ca alternativa de trafic pentru soferul obisnuit, intra in categoria cunsocuta in medicina ca "anus contra naturii"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC on July 13, 2017, 01:52:29 AM
Quote from: NGC20 on June 30, 2017, 10:56:04 AM
Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

Cum era de asteptat, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.07.2017.

Acum avem 03.08.2017.

Acum avem 17.08.2017.

TibiV

Nu ar fi mai decent sa le anuleze si gata ?...
Sa nu ne lase sa visam frumos si inutil... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

#1256


Se lucra la asfaltare după pasajul cu A1 înspre Domnești.

Dominik

La trecerile de pietoni incepand de la 14:27 se pot pune foarte frumoas niste pasarele de metal, nu mi se pare normal sa mergi cu 30 km\h pe centura Bucurestiului cu 2 benzi pe sens, se vor face ambuteiaje
You're in Steelers Country

TibiV

Coincidenta sau nu, astazi a filmat cineva de pe MU in sens invers, Chitila->A1...
Mama ce nebunie este la apeduct (06.20)...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#1259
Se mai construieste ceva cu adevarat pe aceasta asa-zisa centura in afara de ronduri si rondele aiurea ce mai mult incurca decat descurca?