[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu se mai poate face stanga DN1 - spre A1 si DNCB si spre B?

panzer

Se mai poate. Giratoriul de sub DN1 e inca functional.

Se mai lucreaza si sub pasajul de la A3. Nu imi e clar daca e Aktor sau CNADNR. Nu scrie nimic pe utilaje.

Vj_Alecs

Am vazut si eu lucrarile de sub A3, am vazut o basculanta portocalie pe care scrie ceva de genul construct 97'

panzer

25 Iunie 2017. Acelasi traseu: Chitila spre A1.

Podul vechi Chitila. Restrictionat. In plus benzile centrale au fost reasfaltate:


Rondul de la str. Cartierului si continuarea spre Mercedes. Se vad parapetii si rigolele pana in zare.




Rondul Petrom si fosta intrerupere de la Technologica:




Am intrat spre Meva. Vedere in fata si in spate:



Dragomiresti:






Rondul Renault functional:



DNCB A1, in T. Am facut mai multe cadre ca sa puteti vedea si marcajul:




Trecem pe partea cealalata:






Si inapoi


Pe partea dinspre Bucuresti s-a avansat cu trotuarele si rigolele, dar nu este terminat.
La intoarcere am observat ca si podul nou de la Chitila este restrictionat la 1 banda pe sens.

That's all folks!

strainu

Sâmbătă seara am observat că și podul nou de la Chitila e limitat la o bandă pe sensul spre DN1. Aveți idee de ce și cât durează?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

GDPR

Se schimba profilele la rosturile de dilatatie. Oare o fi ajuns la final perioada de garantie?

stangabriel

Parapetii au ajuns pana  dupa giratoriul nou spre Mogosoaia. Greuuuu. Daca nu blocheaza trecerile de pietoni, pe acolo se va intoarce cu masina.

panzer

Asta e o veste buna. Inseamna ca o sa ii puna pana la Mogosoaia. Sa vedem daca o sa puna parapeti si in fata serviciului de informatii! Hihihi.

La drept vorbind e f greu acum cu intorsul la Mogosoaia. La ore de seara coada este pana aproape de Art. Waze da in medie 20 minute sa treci de Mogosoaia dinspre Otopeni, dar se tot ajusteaza si pana la urma sunt 30-35 minute.

N-a comentat nimeni nimic despre noua intersectie in T de la A1!
Se face mult mai greu stanga acum spre Dragomiresti. Dinspre Domensti, e banda selectoare sa intri spre A1, daca un tir asteapta acolo iti blocheaza toata vizibilitatea la dreapta. Din stanga, cei de pe banda 1 nu se obosesc sa semnalizeze ca sa stii ce fac, iar cei de pe banda 2 nu respecta restrictia de viteza. A devenit mai complicat ca la Tunari pe vremuri. Mie mi-a luat 3 minute Duminica la pranz.

Observati si coada de tiruri dinspre A1 Titan Mar intr-o zi de Duminica.


Nu se observa nici un stalp de iluminat la DNCB A1. In SF erau dar acum nu ii vad. De fapt situatia iluminarii pe DNCB e hilara. Pe hobanatul de la Otopeni, in rondul de la A3, pe mare parte din Otopeni-Mogosoaia sunt stalpi montati. Nu i-am mai vazut mergand de anul trecut. Nu are nimeni nici o idee de ce nu functioneaza?

Okesz

Din poza ta nu se vede ca in special dimineata si dupaüamiaza coada se intinde pana pe A1 in dreptul la Kika, uneori chiar pana la pasajul peste CF de la Ciorogarla.
Si aceasta situatie nu se va schimba nici dupa reconfigurarea intersectiei, ba din contra.
Cei care vor veni pe 2 benzi dinspre Chiajna se vor ingramadi pe o singura banda spre Domnesti, si coada spre Domnesti va incepe cel putin de sub A1.
Iar cei care vor dori sa faca stanga spre Chiajna nu vor putea de coada sus mentionata (si lipsa evidenta de vizibilitate ...).

In alta ordine de idei, acum ca au pus parapeti New Jersey intre rondurile Gara Otopeni si cel spre Mogosoaia, nu inteleg ce mai asteapta cu reconfigurarea intersectiei de sub DN1.

Eduard87


Vj_Alecs

#1180
^
Se pare că se întâmplă..

stangabriel

Giratoriul de la Gara Otopeni va fi Noul Sebes+....va rog sa va ganditi si la cei care faceau stanga unde aveau chef peste linia continua. Acum trebuie sa faca stanga la giratoriu. E mult mai sigur si civilizat asa, dar cel putin la Otopeni, giratoriul e deja depasit.

Si foarte important: sub Dn1, centura veche la nord de calea ferata , intoarcerea catre Otopeni, bucla are prioritate momentan. Consider ca traficul dinspre centura , dinspre Lukoil trebuie sa aibe prioritate, spre Ploiesti sau spre Bucuresti. Cine vrea bucla, poate sa faca aceeasi manevra pe partea sudica a pasajului,  pe la Volvo , mai ales ca va avea banda separata, 2+2+2. Ultimele doua vor fi de intrare si iesire de pe centura.

voicul

Chiar sunt curios maine ce o sa iasa in zona.

stangabriel

Eu cred ca va fi o imbunatatire substantiala. Inca nu au pus nimic rezonator pe asfalt inaintea giratoriului de la Otopeni. Cred ca ar trebui.

Si ca tot vorbim de giratorii pe drumuri de capacitate si viteza mare, invatati-va macar apropiatii: va rog, nu mai taiati giratoriul . Se fac si accidente, nici nu prea poti sa te bagi daca nu ai viteza. Esti pe banda 2 , in giratoriu 2 iesi tot pe 2. Asa mai incap si alte masini pe langa tine, ca nu e al tau cand esti in el.

strainu

Umblă vorba prin locuitorii de la Greenfield că Impact e în ultimele faze pentru obținerea autorizațiilor pentru un drum peste calea ferată care să iasă tot la Lukoil. Lăsând la o parte faptul că mai trântesc o trecere la nivel peste centura feroviară, giratoriul ăla o să devină și mai interesant :)
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.