[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Beowulf

De cite ori vad o harta ce contine planul viitorului inel A0 ma ingrozesc; in partea de est si sud-est este foarte aproape de DNCB. Parerea mea este ca un inel de acest gen ar trebui sa tina cont de dezvoltarea din interiorul sau pe termen lung. Asa cum este planul acum, acele zone ar fi practic blocate.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

panzer

Quote from: adrian rosca on May 09, 2017, 08:50:04 PM
Oricum, dupa ce a cantat Cucu pe centura, se vede o mobilizare suplimentara a constructorului. Sper sa-i si tina!
Pai nu ii monitorizau permanent? Asa scrie in comunicatul de Vineri. Din cei 7-8 oameni prezenti pe santier, unul trebuie ca a fost de la CNAIR si ii monitoriza pe ceilalti.

Ne-am intors in era Neaga/Sova: gargara.

Prioritatile ZERO ale lor nu au pe nimeni pe santier. Nici pe PISI nici pe DNCB. Ca bine a spus-o doamna Cretu zilele trecute.

Iar madam Firea ar putea macar sa puna presiune mai mare pe CNAIR. Poate macar rondul de la Tunari il face sa mearga si ea acasa mai in siguranta. Ca tot s-au facut 3 ani de cand il constuiesc. Ba cu licitatie, ba in regie proprie (gargara 1 an - nici o pietricica mutata in regie proprie la DRPD), ba ca isi angajeaza proiectanti (alta gargara mediatica).

vancouver

Quote from: Beowulf on May 10, 2017, 07:20:41 AM
De cite ori vad o harta ce contine planul viitorului inel A0 ma ingrozesc; in partea de est si sud-est este foarte aproape de DNCB. Parerea mea este ca un inel de acest gen ar trebui sa tina cont de dezvoltarea din interiorul sau pe termen lung. Asa cum este planul acum, acele zone ar fi practic blocate.

Chiar in partea de est este - zic eu - bine asa.
1. Sunt inca enorm de multe terenuri libere in sectorul 3 in interiorul inelului de centura DNCB, sunt si in sect. 4. Este loc destul de dezvoltare.
2. Orasul se poate dezvolta la nevoie si dincolo de o eventuala autostrada, daca va fi vreodata nevoie - aici la est nu prea cred. Mai degraba se poate dezvolta o zona logistica.
3. La est de centura se afla padurea si manastirea Cernica, + o salba intreaga de lacuri si paduri. Acest plaman verde nu trebuie distrus, zic eu.
4. Cu cat departam mai mult A0, cu atat devine mai lunga si mai putin atractiva. Asta inseamna ca pe directia Giurgiu-Buzau, de exemplu, unele masini ar prefera sa o ia pe actuala centura sau chiar prin centru, ca sa nu ocoleasca asa de mult, daca A0 ar fi foarte departe. Sau pe relatia Pitesti - Constanta, la fel. A0 prin sud mai scurt va face ca asta sa fie ruta preferata intre A1 si A2, si nu prin nord, unde oricum vom avea trafic sufocant.

Eu zic asa: hai sa lasam orasul sa se dezvolte spre nord si vest pe partea rezidentiala si de birouri (spre deal si munte, nu spre Baragan) si in schimb pe la sud si est sa facem A0 atractiva pentru tranzit. Deci e bine cum e acum in planuri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR

^^Sunt mai mult de 7-8 muncitori in tot santierul, dar in niciun caz peste 40-50.

In plus fata de cele mentionate ieri, azi se faceau completari cu balast la acostament in zona fostei intreruperi de la Meva si se montau borduri la giratoriul Dragomiresti.

panzer

Mai mult de 7-8 dupa vizita. Cand am trecut eu ultima oara la Dragomiresti nu era efectiv nici un om. Doar Takraf-ul incemenit pe pozitie.

GDPR

Azi pe la 15.30 erau in jur de 50.

Beowulf

@vancouver, sint de acord partial cu argumentele tale, insa pe acele portiuni, DNCB si A0 practic se suprapun.  Daca in vest s-a putut ca cele doua inele sa fie la o distanta apreciabila, in est de ce nu se poate dincolo de padurea Cernica? Argumentul preferintei ar trebui sa fie si in vest unde distanta e mare. La fel si in SE.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

panzer

#1087
^^ @ adrian: foarte buna veste ne dai azi  :)
Duminica daca e frumos afara ii pozam.

TibiV

In vest A0 s-a departat de DNCB de nevoie...
Altfel ar fi trebuit sa expropriezi si sa demolezi mii de case, pentru ca orice traseu mai apropiat de DNCB ar fi trecut prin mijlocul multor localitati....
Uita-te ce este la vest de DNCB: Domnesti, Bragadiru/Cornetu, Magurele, Jilava...
Cred ca traseul propus a gasit un "culoar" minim de exproprieri si demolari (exproprierile de teren gol sunt cum sunt, dar sa obligi oamenii sa isi demoleze si casele e mai greu... Ca nu ar fi fost vorba de 10-15 case....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

E foarte bine ales traseul.
Eu nu inteleg cum blocheaza o autostrada extinderea orasului? Mai degraba o incurajeaza. A0 va avea toate intersectiile denivelate, iar pe partea de Est va merge mai mult pe sus: DN2, DC27, DJ300, CF800 (L=466 m) , DN3, DJ301, Lacul Cernica (L = 1265 m), CF Oltenita (504 m) , A2 (698 m).
Toate astea in vreo 17-18 km.
Pe partea de sud, din ce inteleg nu se va ai dubla DNCB de catre CNAIR. CNAIR va face doar noduri rutiere la Berceni si Popesti, dar atat. Si se va face direct A0 intre Jilava si A2.
Probabil dupa ce sunt gata nodurile de la Popesti si Berceni si A0 sud, DNCB sud va fi transferata Autoritatii Metropolitane Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Documentaţia privind proiectarea şi execuţia pasajului Mogoşoaia
a fost înaintată către ANAP, spre validare şi urmează să fie postată pe SEAP.


Proiectul pentru Pasajul Mogosoaia face parte din contractul de proiectare si execuţie "Fluidizarea traficului pe DN1 între km 8+100-km 17+100 şi Centura Rutieră în zona de nord a Municipiului Bucureşti Obiect 7- Completarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti prin construirea sectorului cuprins între DN7- DN1A(4 benzi)" şi este parte din Centura Bucureşti la patru benzi (zona de nord) A1-DN2.

Pasajul Mogoşoaia se află la intersecţia DN1A cu centura Bucureşti, în zona localităţii Mogoşoaia şi are o lungime de 112,6m, cu 4 deschideri, 2 benzi pe sens. Va fluidiza traficul pe sectorul rutier din centura Capitalei cuprins între A1-DN2, între km 66+540 si km 67+340.

Termenul de realizare a proiectului este de 30 luni, din care 6 luni proiectare şi 24 de luni execuţie lucrări pasaj, perioada de garanţie 5 ani.

CNAIR

TibiV

Sa reconstruiasca intai si nodul DNCB-DN5, si abia apoi sa transfere Centura la PMB...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Hai ma... ne câcâim sa terminam Pasajul Piața Sudului și vrem centura ca sa facem pasaje infinit mai complicate și mai costisitoare. Despre ce vorbim? Nu mai băgați în seama ce zice Firea despre infrastructura.

dr4qul4

Hai ca se poate. Mai raman doar trecerile de pietoni dintre DN1 si DN1A.
@Ionut, nu bag in seama ce zice Firea.  Ea oricum nu va mai fi acolo pana atunci. Dar asta e directia. S-au scos doar nodurile la licitatie, fara largirea centurii Sud.
Devine din ce in ce mai clar ca CNAIR se va concentra pe A0 sud intre DN5 si A2, pentru ca doar pt asta vor primi bani de la UE.
Asadar, centura sud (intre DN5 si A2) ori va fi facuta de CNAIR pe bani de la buget, ori va fi retrogradata da DJ si transferata CJ Ilfov, ori va fi inglobata in zona metropolitana Bucuresti (daca va exista una vreodata). Pentru ca de dublat cu siguranta se va dubla. Dar asta e valabil doar dupa ce va fi gata A0-sud (adica vreo 10-20 de ani)

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

#1094
^^Inseamna ca pasajul se reliciteaza pe proiectul vechi, avand in vedere ca licitatia pentru "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente" e anulata de ceva vreme.

@panzer, chiar crezi ca duminica ai sanse sa pozezi vreun muncitor?  :)