[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rocklee

ma refeream la intersectie...poate ...o faceau ei ...si prelungirea o face ...PMB mai tarziu ... ???

era o parere ...doar

dr4qul4

 :lol: Asta ar fi culmea. Sa avem o intersectie pe DNCB care sa nu duca nicaieri. Un fel de intersectie muzeu.
Oricum, din comunicat eu inteleg ca e vorba doar de pasaje, nu si de bucata A1-DN5.... Iar cele 2 pasaje sunt la vreo 30 de km de Bd Timisoara.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

rocklee,

in momentul asta Bd.Timisoara se termina in camp, la CET Vest...
Vezi aici:  https://goo.gl/maps/N1wWBFMWgp42

O prelungire pana in DNCB presupune o cooperare PMB (bulevardul) - CNAIR (nod rutier pe DNCB) - MApN (un viitor nod rutier "cade" in curtea unei unitati militare).
Complicat rau... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

N-ar strica, atunci când se va lărgi centura, să facă preventiv ceva lucrări pentru o viitoare străpungere ( măcar să lase spaţiu ), dar până atunci astea trei "plâng" : Domneşti, Popeşti-Leordeni  şi Berceni. Domneşti să zicem că e rezolvată, rămân astea două, mă refer la porţiunea sudică, fireşte.

panzer

Ne ia Ionut ca suntem offtopic. Prelungirea Timisoara s-a lovit de niste preturi nesimtite cerute de CET Vest pe teren. Nu se va face in era noastra.

OnTopic: tb sa imi pun un pic de cenusa in cap: cele 2 ronduri de la DN1 (Lukoil si Vectra) au marcaje. :) Nu ce dorea colegul dr4qul4, dar au. Macar atat. Asta nu impiedica idiotii insa sa treaca drept, fara sa faca curba indicata de marcaj.
Nu inteleg de ce giratoriul de sub DN1 nu este refacut. Probabil inca lasa lumea sa se obijnuiasca.

Nu avem si plansele la ce s-a introdus acum in SEAP?

Ionut

^ Pai tocmai asta e, nu s-a introdus in SEAP. Citeste cu atentie:

Documentația de atribuire pentru procedura de achizitie publică destinată lărgirii la 4 benzi a Centurii Rutiere a Municipiului București Sud  a fost deja  transmisă spre validare la ANAP și urmează să fie postată în  SEAP.

CNAIR a trimis la ANAP si dupa validare va fi pusa si in SEAP. Deci, deocamdata, asteptam.
Dupa ce apare in SEAP vom putea vedea linistiti si plansele si le putem comenta.

nirolf

#1071
Quote from: panzer on May 05, 2017, 11:01:55 AM
Ne ia Ionut ca suntem offtopic. Prelungirea Timisoara s-a lovit de niste preturi nesimtite cerute de CET Vest pe teren. Nu se va face in era noastra.

Și ce contează ce preț cere CET Vest, nu pot fi expropiați?

QuotePotrivit prevederilor prezentei legi pot fi expropriate bunurile imobile proprietate a persoanelor fizice sau persoanelor juridice, cu sau fără scop lucrativ, și a oricăror alte entități, precum și cele aflate în proprietatea privată a comunelor, orașelor, municipiilor și județelor, pe care se realizează lucrările de utilitate publică de interes național, județean și local.

panzer

@Ionut: n-am citit atent. :( Merci.
@nirolf: ba da. Pot fi expropriati, dar trebuie un pic de vointa politica si bani. Ultima initiativa este descrisa aici. Nu mai stiu daca hotararea a fost aprobata sau nu de CG al PMB. Insa hartogaraia era deja facuta. Salvati PDFul ca e posibil sa dispara de pe site daca va intereseaza subiectul.
Precum vedeti in 2013 evaluau la 65 mil lei despagubirile, ~ 15 mil euro la banii de atunci.

Din 2013 si pana azi nu s-a mai discutat nimic oficial despre Penetratia Timisoara.


panzer

Articolul complet pe agerpres:
https://www.agerpres.ro/economie/2017/05/08/ministrul-transporturilor-da-ultimatum-constructorilor-de-pe-a3-si-centura-bucuresti-sa-isi-respecte-termenele-pentru-finalizarea-lucrarilor-16-02-10

QuotePe șantierul Centurii rutiere a Bucureștiului, lot 1 — secțiunea DN7 — A1, la acest moment, stadiul fizic de execuție este de 57%. Șantierul este monitorizat zilnic de specialiștii din cadrul CNAIR.

Daca e monitorizat zilnic nu vede nimeni ca nu se lucreaza? Gargara!

vreausosele

Nu stiu daca s-a mai scris pe aici, dar stie care e motivul pentru care nu se lucreaza? As vrea sa inteleg si eu motivul.
Daca as avea o firma de constructii, interesul meu ar fi sa termin cat mai repede ca sa-mi iau banii si sa ma apuc de alt proiect. Astia ce au de gand? Ce castiga daca se intind pe 5 ani de zile?


panzer

Si eu ma gandeam sa il rugam pe Disney sa ne ajute cu intrebari la CNAIR despre acest tronson. Opacitate totala din partea lor. Cuc comunica ce i se spune. E la fel ca Neaga. Noi ii monitorizam, ei sunt de vina.
Similar si la A3. Constructorul e de vina. Pandele cu PUZ-ul lui nici ustoroi n-au mancat nici gura nu-i miroase.

Aceeasi situatie si aici.

Posibile probleme:
- avize pentru rampa de la Dragomiresti.
- expertiza pentru podul vechi de la Chitila.
- utilitati langa A1

Cel mai probabil insa banii sunt problema. Li s-a spus sa o lase moale ca nu se stie cum e banii la buget anul acesta. Iar Delta nu este Astaldi sa le dea peste mana (vezi Piata Sudului). Delta accepta tacit sa ii tarasca Cuc prin noroaie. Nu dau 2 bani pe imaginea firmei lor.
Publicul afla ca ministerul ar fi vrut, dar constructorul o lalaie. De cele mai multe ori cand s-a folosit aceasta strategie de comunicare a fost fix pe dos: statul, CNAIR tinea lucrurile blocate fie cu plati restante, fie cu exproprieri, avize ne-emise.

Dominik

You're in Steelers Country

GDPR

#1079
CNAIR: La acest moment, nu există posibilitatea transferului Centurii rutiere a municipiului București din administrarea Companiei

Agerpres.ro

Vai, ati suparat-o pe duamna  :lol:

Oricum, dupa ce a cantat Cucu pe centura, se vede o mobilizare suplimentara a constructorului. Sper sa-i si tina!

La pasajul peste apeduct ieri si azi s-a cofrat portiunea de culee de langa sere care a fost armata anul trecut si acoperita strategic cu o prelata sa te faca sa crezi ca a fost si turnata. Ei bine nu, de abia acum se intampla lucrul asta. Au avansat si cu stratul de piatra sparta la breteaua temporara de langa sere si s-au montat pavele la una din insulele triunghiulare de la giratoriul de la Dragomiresti. S-au apucat sa sape si imediat langa giratoriul de la Rompetrol, cred ca vor sa largeasca coltul dinspre Alpine. In rest, continua lucrul la rigola carosabila de langa calea ferata si s-au decofrat complet peretii bazinului de retentie.