[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^
Vorbim despre aceeași intersecție? Nu e în T, ci în cruce, și calea ferată e lipită de centură.

https://www.google.ro/maps/@44.4441599,26.2352953,17.25z?hl=en

dr4qul4

Ai dreptate. Ms.
DJ301 e Sos Cernica unde de cativa ani (vreo 5-6) nu mai avem intersectie ca e blocata spre Bucuresti.
Acolo Da, trebuie giratoriu suspendat.
Am modificat mesajul anterior.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Intersectia DN1 cu Centura Bucuresti este aproape gata, au pus parapeti de plastic pana pe podul cu habone. 

Acum este partea tragico-amuzanta, parapetii de plastic au fost adusi de pe DN1 din localitatea Tancabesti. Parapetii de la Tancabesti au disparut , iar cei de pe centura sunt murdari si rupti, asa cum erau in locul initial.  Deci voi vreti bani de investitii? Tare imi e ca acest cuvant , Provizoriu , se va referii la cel putin un ciclu de 4 ani.  Sper sa ma insel.

rocklee

#993
nu  stiu daca a mai  fost pusa ... ???


stangabriel

Sub Dn1 la Otopeni masina de marcat este pe pozitie sa reconfigureze intersectia.

TibiV

Quote from: rocklee on April 14, 2017, 03:57:40 PM

n stiu daca a fost pus ... ???
rocklee,
ce ai pus tu este intersectia cu Sos. Berceni/DJ401, din sudul orasului.
Calea ferata dintre sosea (nu DNCB, ci Sos. Berceni) si cimitir duce la Depoul IMGB al metroului, si este calea ferata pe care au fost aduse toate trenurile noi de metrou (CAF-urile aduse pe roti din Spania).

Discutia era despre intersectia DNCB cu DN1, din nordul Orasului, la intrarea in Otopeni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tibiv ..aici sepoate vorbi despre toata centura ...nu numai despre ''intersectia DN1-DNCB'' .....doar ca acesta este subiectul fierbinte al momentului ...este alta treaba .... :)
scuze daca am exagerat ... O:-)

TibiV

Ah, scuze....
Cand ai spus
Quote from: rocklee on April 14, 2017, 03:57:40 PM
nu  stiu daca a mai  fost pusa ...

Am crezut ca vorbesti despre:
Quote from: stangabriel on April 14, 2017, 08:37:25 AM
au pus parapeti de plastic pana pe podul cu hobane. 

Acum imi dau seama ca tu spuneai "nu stiu daca filmarea asta a mai fost pusa... "

Sorry, eu am inteles gresit...  :-[
:cheers: 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Acolo asa e mereu. e nevoie de nod pe 3 nivele. E unul din putinele locuri unde Bucurestiul s-a extins peste centura. Si se vor face multe alte cartiere deoarece metroul este aproape iar pasajul de la Piata Sudului aduce centru aproape. Si terenul este ieftin si padurile aproape.
Acolo e nevoie de nod pe 3 nivele, sau giratoriu suspendat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Perfect adevarat...
Poate ar fi si mai bine daca metroul ar fi prelungit inca o statie (sau doua), pe sub centura, pana in capatul "comunei" Berceni...
Si sa se faca si acolo un Park&Ride....
Astfel ca "bercenarii" sa isi lase masina in Berceni, sa nu mai vina cu ea pana la Leonida...
Pacat ca exact pe directia normala a liniei de metrou/CF, dupa centura s-a construit "la greu"....
Filmul pus de rocklee arata clar ca pe partea aia a DJ401 exproprierile vor costa mai mult decat o eventuala prelungirea a liniei de metrou...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Cred că e unul din motivele pentru care spunea si cutter că ieşim mai bine dacă facem direct A0 în zona aia. Aşa că revin şi eu cu ideea mea că e un loc in care s-ar putea face o supratraversare simplă şi să terminăm povestea.... oricum ar rezolva 60-70% din trafic , poate chiar mai mult la traficul actual, iar o dată cu apariţia A0 prin zonă ar rămâne să circule doar "băştinaşii" . Experienţa mea cu Bragadiru, unde traficul e, ochiometric, mult mai mare e că supratraversarea rezolvă aproape în totalitate problemele; uneori mai "prinzi" cateva TIR-uri care fac stânga, dar coadă în adevăratul sens al cuvântului eu nu am văzut niciodată. Iar DN6 e un drum mai susceptibil la trafic de camioane decat drumul judeţean de la Berceni...

dr4qul4

Doar ca A0 va fi gata el mai devreme peste 10 ani. DNCB poate fi gata in 5.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

#1002
^
Pai da, depinde care e decizia finală, parcă e un SF in derulare. Dacă rămâne că A0, atunci nu are rost să facem soluţii prea complexe la centură, iar dacă nu, trebuie făcută ca lumea centura.

dr4qul4

Pasaje la Popesti si Berceni tot ai nevoie sa faci. Plus 2 benzi pe sns la centura. Pentru ca zona acea se dezvolta. Nu e ca si cum, dupa (daca) ce vei face A0, nu va mai trece nici o masina pe acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Sub Dn la Otopeni nu au marcat nimic. Am dat alarma falsa, desi masina de marcat era in intersectie. Scuze.

Insa au mai aparut parapenti de plastic la Giratoriu spre Mogosoaia, plus semnul acoperit sensul Otopeni - Mogosoaia cu intoarcerea,  Ploiesti si Bucuresti. Imediat, 2.85 km.  Deci trebuie sa mai aduca parapeti.

Oricum este extraordinara explicatia cu...  pana ne obisnuim cu noua confugurare, punem plastic, apoi beton si pamant. Ori cineva sifoneaza multi bani pentru 2 lucrari in acest an, ori ne cred vite , sigur o sa dam cu masina in Parapetii de plastic, incercand sa intoarcem pe unde ne vine... pai ce , ocolesc?

Apropo de vite.... pe podul cu habone de la Otopeni nu incap 2 tiruri unul langa altul pe sens. Cu parapeti s-a ingustat si mai mult. O sa fie un punct negru podul.

Paste fericit! Fie ca lumina farurilor sa va lumineze calea, si sa va feriti de gropi.