[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

WOW! avem pregatite exproprieri si pentru DN2-A2?
Resuscitarea CB ar fi o adevarata minune. Mai ales pe partea stica, unde expropriatii (cred) sunt numai de la stat (mapn, romsilva)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Se pot construi legal imobile in zona de protectie severa a unui apeduct? La mine e o conducta magistrala de apa prin fundul curtii si e interzisa orice constructie acolo. Daca se pune problema exproprierii terenului o sa se plateasca despagubiri si pentru imobil in cazul in care ar fi construit ilegal?

GDPR

^Conform Legii 133/2012, definitia imobilului este urmatoarea:

,,Prin imobil, in sensul prezentei legi, se intelege terenul, cu sau fara constructii, de pe teritoriul unei unitati administrativ-teritoriale, apartinand unuia sau mai multor proprietari, care se identifica printr-un numar cadastral unic."

In cazul de fata e un teren liber, fara constructii.

TibiV

Dupa cum se spune clar, nu conteaza ca este "cu sau fara constructii"/
Dpdv ANCPI, imobil este o bucata de tren cu un anumit proprietar - chiar daca necunsocut.
Conform ANCPI, nu cladirile sunt imobile, ci terenurile de la suprafata pamantului.
Corect de altminteri, orice constructie poate fi ridicata si apoi demolata.
Terenul ramane insa acolo, nu ai cum sa il creezi sau sa il "desfiintezi".
Exista si gata....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Mai sa fie. Un singur imobil le remasese ne-expropriat! Nu-i de mirare ca noi vedeam traseul liber 2x2 si nu stiam unde mai este ne-expropriat.

Asta o fi si motivul pt care inca nu lucreaza in zona apeductului.

stangabriel

Au aparut panourile rutiere pana in Giratoriu de la Gara Otopeni, Lukoil. O sa fie spectacol. Dupa ce ca era incurcata inainte, acum va fi si mai dificil pentru cine nu stie zona. Deci cei din Taramul Verde vor intra pe centura in dreapta, intorc la giratoriu,  pe langa pod spre Ploiesti, dar urca pe Dn1  dupa ce trec pe sub Dn. Oricum, panoul are notat ca directie Ploiesti, Bucuresti si Aeroport. Hai, o ocolire de 1km nu omoara pe nimeni. Doar tirurile vor ocoli 10 km, dar pe ele da-le-n sant, ca nu voteaza si oricum centura este distrusa.

udar

Ceva poze de pe traseul chitila -A1 !?
Pe cand deschiderea la 4 benzi pe aceasta bucata ?

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


AdrianB1

Sambata se lucra in zona intersectiei cu A1, a celei de la Carrefour si inca o bucata langa calea ferata; in afara de zonele astea, pana la giratoriul de la Dragomiresti e aproape pe 4 benzi.

La A1 era o mare escavatie pe breteaua spre Pitesti, se executa terasamentul. La restul nu m-am prins ce fac.

GDPR

#893
Azi au aparut utilajele de asfaltat in zona Petrom si se indreptau incet spre Autoklass. La Meva se curata de zor carosabilul cu toate utilajele din dotare: picamer, aer comprimat, lopeti si maturi  :)

Asa ca in curand cele 4 zone ramase neasfaltate de la Autoklass, Petrom, Tehnologica si Meva vor deveni istorie. Cine stie, poate si deschid traficul pe 4 benzi.

panzer

Quote from: stangabriel on March 19, 2017, 01:55:07 PM
Au aparut panourile rutiere pana in Giratoriu de la Gara Otopeni, Lukoil. O sa fie spectacol. Dupa ce ca era incurcata inainte, acum va fi si mai dificil pentru cine nu stie zona. Deci cei din Taramul Verde vor intra pe centura in dreapta, intorc la giratoriu,  pe langa pod spre Ploiesti, dar urca pe Dn1  dupa ce trec pe sub Dn. Oricum, panoul are notat ca directie Ploiesti, Bucuresti si Aeroport. Hai, o ocolire de 1km nu omoara pe nimeni. Doar tirurile vor ocoli 10 km, dar pe ele da-le-n sant, ca nu voteaza si oricum centura este distrusa.
Am vazut si eu semnele ieri. Dinspre Tunari dau directia Bucuresti prin dreapta hobanatului.

Nu sunt semne de circulatie si la Giratoriul 2 de la Vectra, iar acolo mai sunt si 2 stalpi de iluminat in giratoriu.

Poze de pe DN7-A1 dupa ce vom avea ceva de pozat.

dr4qul4

#895
Adica aproape ce am cerut noi aici pe forum. Folosirea vechii centuri.
Ar mai fi ceva. Vechea centura ar trebui sa fie dublu-sens. Doar ca la intersectia cu actuala centura ar trebui o bucla putin mai mare. Loc este destul. Astfel, dinspre Ploiesti s-ar intra pe DNCB spre Chitila prin viraj la dreapta.
Acum, este mult prea complicat traseul. Ploiesti => Chitila  acum
Sau au facut si acest lucru (dublu sens)?

Si daca s mai chinuie putin, rezolva si iesirea din Bucuresti spre Chitila, Dar trebuie sa asfalteze strada Oasului.

Si uite asa, cu 3 pasi marunti, se poate rezolva o intersectie problema. Dar chiar si cu primul pas (cel deja facut), traficul din intersectie va scadea simtitor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Iesirea din Bucuresti spre Chitila: pe la Arabesque, peste hobanat, intors la Giratoriu 1 (lukoil), peste hobanat inapoi, Mogosoaia...
Nu e nevoie de intrare in Otopeni.

GDPR

Da, se asfalteaza la Autoklass.

dr4qul4

Quote from: panzer on March 20, 2017, 01:09:18 PM
Iesirea din Bucuresti spre Chitila: pe la Arabesque, peste hobanat, intors la Giratoriu 1 (lukoil), peste hobanat inapoi, Mogosoaia...
Nu e nevoie de intrare in Otopeni.
In configuratia mea, NU ar fi existat giratoriu la Lukoil!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Ah. Ok. Nu intelesem din prima. Si eu am fost printre cei care au cerut blocarea stanga dinspre Pipera spre Bucuresti si folosirea vechii centuri prin dreapta hobanatului. Adica exact solutia de acum. Chiar cutter a intrat atunci si a spus ca nu se poate pt ca tirurile nu pot face stanga vizavi de McDonalds, la Gran Feria. O sa vedem cat de curand daca pot sau nu!

Quote from: adrian rosca on March 20, 2017, 01:49:41 PM
Da, se asfalteaza la Autoklass.
Asta da veste! :thumbsup: