[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

#646
Sa incepem cu inceputul sau recunoastem si oficial?
"Însă şi centura nord, modernizată parţial şi pe care se va circula, la începutul anului viitor, pe două benzi pe sens între A1 şi DN2, are un segment, cuprins între DN2 şi A2, pe care lucrările sunt întârziate."


33 de kilometri din centura de sud a Capitalei, modernizați

Ministrul Transporturilor a anunțat că aproximativ 33 de kilometri, între A1 şi DN5, din centura de sud a Bucureştiului, vor fi modernizați până în 2018. În ceea ce privește restul porțiunii, dintre Drumul Naţional 5 (Jilava) şi ieşirea pe Autostrada Soarelui (Căţelu), nu are încă un termen clar de finalizare, și depinde de o analiză care va fi realizată de o companie aleasă de Banca Europeană de Investiții, relatează News.ro.

Conform Master Planul General de Transport aprobat de Guvern în luna septembrie, centura de sud a Capitalei va fi modernizată la regim de drum expres, pe o lungime de aproape 35 de kilometri, până în 2018, valoarea proiectului fiind estimată la 176 milioane euro.

Pentru a doua porţiune din centura de sud, dintre ieşirea pe Autostrada Bucureşti-Nădlac (A1) şi Drumul Naţional 5 (DN5), Bucureşti-Giurgiu, lungă de 22 de kilometri, lucrările sunt estimate să înceapă în aprilie 2017.

,,Între A1 şi DN5, pe 22 kilometri, licitaţia va fi lansată până la finalul lunii noiembrie. Estimăm că lucrările vor începe în aprilie, iar acestea vor dura aproximativ 18 luni", a afirmat Buşe, într-un intervi acordat News.ro.

Rămâne însă neclar când va fi terminată porţiunea cuprinsă între DN5, în zona localităţii Jilava, şi A2, în zona localităţii Căţelu, lungă de 16,4 kilometri.

Pentru această zonă, ministerul are o colaborare cu BEI, în legătură cu realizarea unei analize multicriteriale pentru alegerea unui traseu optim din punct de vedere tehnico-economic.

Însă şi centura nord, modernizată parţial şi pe care se va circula, la începutul anului viitor, pe două benzi pe sens între A1 şi DN2, are un segment, cuprins între DN2 şi A2, pe care lucrările sunt întârziate.

Ministrul a precizat, însă, că până la finalul lunii noiembrie vor fi lansate licitaţiile pentru două porţiuni din acest tronson, cuprins între DN2 şi A2, lung de 11 kilometri.

,,Estimăm că vor începe lucrările în luna iunie a anului viitor, iar acestea vor dura 12 luni", a precizat Buşe.

Pentru porţiunea din centura nord dinspre A1, lucrările sunt avansate şi ar putea fi finalizate la finalul acestui an, chiar dacă există încă întârzieri.

Bucureştiul este una dintre puţinele capitale europene care nu au o centură ocolitoare la nivel de autostradă sau de drum expres.

Centura Capitalei, una dintre şoselele cu cel mai mare trafic din România, este un inel rutier în jurul Bucureştiului cu câte o bandă pe sens şi treceri la acelaşi nivel, ceea ce creează mari blocaje ale traficului.

Până acum, doar o porţiune de circa 20 de kilometri din partea de nord a centurii, între Chitila şi Voluntari, a fost lărgită la două benzi pe sens, iar pe alte câteva porţiuni, lucrările au fost demarate, dar au întârzieri mari.

Cele mai mari probleme sunt la centura de sud, unde lucrările trenează de mulţi ani.

http://www.money.ro/33-de-kilometri-din-centura-de-sud-a-capitalei-modernizati/

ion59

Vă mulțumesc pentru efortul pe care l-ați depus ca să putem fi corect informați. O filmare aeriană face mai mult decât 1000 de cuvinte.

Din păcate, imaginile ne dau dovada neputinței noastre. A capacității noastre manageriale, de organizare, de planificare, de ce vreți dvs. Ăștia suntem! Atât putem! Nu cereți mai mult că nu e de unde.

GDPR

Usor, usor, discursul oficial cu privire la DN7-A1 aluneca spre anul viitor: sfarsitul acestui an -> inceputul anului viitor -> mijlocul anului viitor (termen realist daca nu se taie finantarea la anul).

rocklee

eu va multumesc ....ca ati deslusit adevarul adevarat cu aceasta filmare ....vom circula pe aceasta bucata de centura la 4 benzi ....pana la sfarsitul anului NUUUUUUUUUUUUUU......

Acum am vazut cum sta treaba la acel apeduct ....dar din ce se vede slabe sperante ....si din ravna cum lucreaza acest constructor ...imi este scharba sai pronunt si numele .....iar pe distanta de la giratoriul petrom lukoil in spre A1 ..CATASTROFAL ...intrarea spre carrefour....facuta pe jumatate ...plus si ce mai este de lucru pana sub pasajul A1 ....mai este mult pana departe ...

bataie de joc la adresa soferilor .... :(

o mare rusine si pentru mine o mare dezmagire  :( :(

ce mi-as fi dorit ca si capitala tari mele sa aibe o centura decenta ....ma uit cu jind la ce centura si-au tras unguri la Budapesta si sarbi se silesc sa faca lucrurile cum trebuie la Belgrad ....dar bulgari ne dau lecti  ....LA centura SOFIA .....sunt dezamagit profund ... >:( >:(

scuzati-mi rabufnirea ... :)

carutasul

Eu tot nu am inteles care e solutia pentru masinile care vin pe A1 si vor sa mearga spre A2. Pentru că dacă nu rezolvăm asta putem să o facem si pe zece benzi, tot coadă va fi. Inteleg că se intentionează să se facă un giratoriu in partea cealaltă?  Aceeasi problemă şi la capătul celălalt, la A2, dar acolo oricum nu se lucreaza...

GDPR

Pai nu stim daca giratoriul a ramas in proiect, acum ca s-au schimbat planurile cu centura de sud.

lovalova

#652
pe portiunea/portiunile din intervalul 0:45-3:00 (exemplu, caci mai sint si alte zone la fel) traficul pe sens va fi despartit pe acele 2 bretele (ambele avand cate 2 benzi)? in caz ca am inteles corect, poate sa explice cineva de ce e gandit asa?

in rest, (aproape) niciun comentariu - frustrarea pe care o genereaza autoritatile cu aceasta impotenta este coplesitoare!

AdrianB1

E o solutie destul de frecvent intalnita in alte tari. Ca avantaje: separatie mai mare in caz de patrundere pe contrasens, sanse mai mici de a orbi cu faza lunga pe cei ce vin din sens opus, dar cel mai important mi se pare rezerva de extindere la 3+3 daca se va intampla vreodata, fara sa mai faci exproprieri: consumi spatiul median.

Ionut

^ Avantajul major la o astfel de solutie este extinderea mult mai usoara ulterior, folosind spatiul dintre sensuri.

ciprebbe

 Sunt separate pt ca in subteran avem ceva utilitati pe acolo :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

#656
^
Separatia intre sensuri e data de prezenta unei conducte de mari dimensuni, peste care nu se putea construi.

Legat de un mesaj anterior al lui @cutter, care mi-a ridicat mingea la fileu, o sa adaug cateva clarificari pentru partea de nord a centurii deja dublate la doua benzi pe sens.

La intersectia dintre DN1 si DNCB, anul asta au fost pe masa mai multe propuneri, printre care si un pasaj subteran pe DNCB(adica adaugarea unui al 3-lea nivel in acea zona). CNAIR(CNADNR) a zis pas din diferite motive si a mers pe o solutie mult mai simpla ce contine doua giratorii aici si aici. Cei care vor veni pe centura dinspre Tunari si la intersectia cu DN1 vor dori sa mearga spre Bucuresti, vor trebui sa faca la al doilea giratoriu de mai sus dreapta si imediat stanga, paralel cu centura, pe sub hobanat, prin fata Unitatii Militare, si sa intre pe pasajul ala din nordul celui cu DNCB. Sub pasajul DN1 pe DNCB se vor interzice toate relatiile de stanga, intoarcerile se vor face la cele doua giratii amintite mai sus. Stadiul actual al acestei lucrari e in faza finala de aprobare a SF-ului. In cursul anului viitor, se va scoate la licitatie PT + executie pe FIDIC Galben. Nu ar trebui sa dureze mai mult de 4-6 luni. Din pacate, nu se pot amenaja cele doua giratii in regim provizoriu(ca la Tunari) pana la finalizarea lucrarilor definitive, deci aproximativ inca un an vom mai avea cozile kilometrice in aceasta zona a centurii.

Legat de parapetii lipsa de pe centura intre DN 1A si DN1, povestea e putin mai complicata. Pe sectorul dublat din DNCB Nord, au ramas lucrari nefinalizate in urma intrarii in insolventa a celor de la Alpine. Parapetii new jersey sunt o componenta a acestor lucrari, ar mai fi indicatoare, gard, scurgere ape si in general lucrari in afara partii carosabile. De asemenea, exista o expertiza judiciara pentru lucrarile deja executate care a concluzionat ca in anumite zone din cei 20 de km dublati sunt necesare lucrari de remediere(inlocuire strat uzura si pe alocuri chiar binder, marcaje rutiere etc). Deci, exista doua problematici: 1. refacerea carosabilului conform expertizei si 2. finalizarea lucrarilor, care ar trebui sa fie facute in aceasta ordine.

Problema 1: pe baza acelei expertize judiciare s-a facut un proiect care ar trebui scos la licitatie. Proiectul respectiv zace la un individ pe nume Basulescu din toamna anului 2015. Nu comentez mai mult pe marginea acestui subiect.

Problema 2: Proiectul pentru finalizarea acelor lucrari e la DRDP Bucuresti in momentul de fata, in ultimul an s-a facut un pingpong continuu intre CNADNR central si DRDP Bucuresti, fiecare zice ca e responsabilitatea celuilalt pentru a nu-l face. Maine va avea loc in intalnire pe baza acestui subiect la care probabil ca o sa particip, va tin la curent. Oricum, ideea e ca pana nu se finalizeaza lucrarile aferente problemei 1, cele de la problema 2 nu prea pot merge inainte cu implementarea, dar oricum, e important sa ne decidem cine face licitatia pentru a stabili macar un constructor.

Germany

Salutare!

Mai pe întelesul tuturor....CÂND VOM CIRCULA, PE CENTURA CAPITALEI, PE 2 BENZI (pe sens) între A1 si A2 ??

O searä bunä!

cutter

Quote from: horatiu.cosma on November 03, 2016, 05:57:05 PM
^
Separatia intre sensuri e data de prezenta unei conducte de mari dimensuni, peste care nu se putea construi.
Cred că e un apeduct, nu?

Quote from: horatiu.cosma on November 03, 2016, 05:57:05 PM
La intersectia dintre DN1 si DNCB, anul asta au fost pe masa mai multe propuneri, printre care si un pasaj subteran pe DNCB(adica adaugarea unui al 3-lea nivel in acea zona). CNAIR(CNADNR) a zis pas din diferite motive si a mers pe o solutie mult mai simpla ce contine doua giratorii aici si aici. Cei care vor veni pe centura dinspre Tunari si la intersectia cu DN1 vor dori sa mearga spre Bucuresti, vor trebui sa faca la al doilea giratoriu de mai sus dreapta si imediat stanga, paralel cu centura, pe sub hobanat, prin fata Unitatii Militare, si sa intre pe pasajul ala din nordul celui cu DNCB. Sub pasajul DN1 pe DNCB se vor interzice toate relatiile de stanga, intoarcerile se vor face la cele doua giratii amintite mai sus
:headbash:

ciprebbe

#659
Quote
Problema 1: pe baza acelei expertize judiciare s-a facut un proiect care ar trebui scos la licitatie. Proiectul respectiv zace la un individ pe nume Basulescu din toamna anului 2015. Nu comentez mai mult pe marginea acestui subiect.



Pai e prea ocupat cu Facebook-ul în timpul programului, n-a gasit timp pentru Centura București.Și sa nu uitam ca tot el se ocupa si de pasajele de pe Centura Arad...(i-au fost luate recent si date la DRDP Timisoara de bine ce mergeau sub el).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe