[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Exproprieri, relocari de utilitati, noduri denivelate pe 3 niveluri (!) la intersectiile principale si 2x2 peste tot.

GDPR

@cutter, vorbesti prea mult, se vede ca esti politician in devenire.  :p Cum zicea cineva mai malitios din fire ca e logic ca un oengist sa devina intai technocrat, apoi politician si sa sfarseasca ca politruc. Eu sper sa nu parcurgi si ultima etapa, politica se poate face si intr-un mod decent, ne-a dovedit-o PM-ul si altii ca el in ultimul an.

Eu din expunerea ta am retinut o singura idee foarte importanta, pe care nu cred a mai spus-o cineva pana acum: si anume ca centura Bucuresti Sud nu este finantabila din bani europeni. De aici (re)pornim!

dr4qul4

Eu am inteles ca ar fi finantabila si DNCB sud, dar ca este finantabila doar 1 din cele 2 DNCB sud sau A0 sud
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

Vorbesc de proiectul actual. Deci totul se reseteaza, hm.

Granata06

@ adrian rosca
Cutter ne-a descris situatia de acum, clar si limpede, situatie de care majoritatea dinte noi habar nu aveam. Iar tu zici ca o da in politica, dat fiind faptul ca s-a inscris in USR. Sa fim seriosi. Hai sa apreciem oamenii care fac lumina in cascada asta de informatii si proiecte care se bat cap in cap.

miahi

Quote from: adrian rosca on October 28, 2016, 02:39:40 PM
Vorbesc de proiectul actual. Deci totul se reseteaza, hm.

@dr4qul4 - Si eu am inteles la fel ca si @adrian_rosca. Proiectul actual - largire + denivelare anumite intersectii este nefinantabil UE. Ei pot finanta A0 sau un alt proiect mai de "calitate" pentru DNCB.

Ce nu imi este clar: daca proiectul de fata costa grosier 500 de mil, unul mai de "calitate" va costa sa zicem 750 mil . A0 oare cat costa? Ce ne dorim sa avem spre finantare in acest caz ?

Avand in vedere ca situatia este disperata si extrem de frustranta pentru toata lumea cu tangente in zona, eu zic ca se poate continua cu proiectul actual fazat pe o perioada de implementare de  4-5 ani cu bani de la buget si in paralel A0 proiectat foarte riguros cu finantare de la UE.

Ionut

Mai oameni buni.

UE (ma rog, CE, Comisia Europeana) nu finanteaza fara studiu serios. Adica trebuie sa se faca un studiu PE BUNE care sa arate fluxurile de trafic, sa fie cat se poate de clar daca DNCB va fi pentru traficul "local" si A0 pentru cel de tranzit si tot asa. Sunt multe variabile si modelele cercetate sunt destul de complexe pentru ca daca faci una sau alta, daca termini DNCB Nord s-ar putea DNCB Sud sa fie cu trafic mai mic. Cat de mic? Daca faci DNCB Sud 2x2 mai are rost sa faci A0? Daca da, cand? Si tot asa.

Ideea e sa fie o strategie de dezvoltare a celor doua centuri fundamentata foarte serios. Asta daca vrem finantare europeana. Daca nu, facem de la buget in ritmul pe care-l stiti.

panzer

Asa e viata: azi intra si Catalin pe topicul de DNCB si azi sunt in meeting-uri back to back toata ziua! :(

Am apucat sa citesc doar printre randuri dar as vrea sa fac cateva precizari:
- nu am vrut sa jignesc pe nimeni. Daca cuvintele mele au facut-o imi cer scuze.
- @adrian rosca, n-am spus "toti userii din Bucuresti". O parte. :) As putea sa caut pe forum cam pe unde si-au mai exprimat si altii frustrarea.

Multumesc Catalin pentru precizari.

ion59

- Ținând cont de ultimele informații oferite, poate cineva să creioneze o foaie de parcurs, ca timp, pentru acest proiect? 5 ani, 10 ani etc?
- Mai sunt și alte informații de interes public despre acest proiect ce pot fi împărtășite, sau asta este totul?

GDPR

#609
@Granata06, oricum ai lua-o, @cutter a dat-o deja in politica de cand s-a inscris intr-un partid, nu conteaza ca e vorba de usb sau usl. Mi se pare insa un pic ciudat ca un bucurestean sa candideze la Timis 8)
Numai ca te-ai blocat in prima mea propozitie si nu ai vazut ca mai incolo am scris ca el este singura persoana care a descris-o pe doamna situatie asa cum e, cu riduri, nuda si necoafata. De unde ai scos-o ca nu l-as aprecia?

Si @ion59 are 100% dreptate, care e planul acum?

laszlo.robert

#610
Nu am inteles de ce nimeni nu a avut multi ani in urma o viziiune clara despre dezvoltarea retelei rutiere din Capitala. idei au fost multe dar din pacate foarte proaste:rezultatul este situatia de la ora actuala.
DNCB nord 2x2 cu intersectii complet denivelate ,la cele majore si pe trei nivele tip :centura subteran ,sens giratoriu la nivel si Dn pasaj supra.
DNCB sud largit la autostrada 2x3  cu sau fara banda de urgenta.Nu ar fii nevoie de A 0 sud ,peste 20-30 ani A 0 nord 2x2 ar rezolva traficul Bucurestiului pentru 50 ani.Exemple sunt aproape de noi Sofia,sau mai spre vest Budapesta sau Lublijana care au un trafic de tranzit mult mai mare decit Bucuresti.
Din pacate nu suntem nici nemti/japonezi sa excelam prin inovatie dar nici chineji sa stim sa copiem.

lovalova

Quote from: Ionut on October 28, 2016, 03:13:57 PM
Mai oameni buni.

UE (ma rog, CE, Comisia Europeana) nu finanteaza fara studiu serios. Adica trebuie sa se faca un studiu PE BUNE care sa arate fluxurile de trafic

cum ar veni tabula rasa - nimic in ultimii ani (zero maculatura) + in ultimul an tehnocrat zero. Si trebuie DE ACUM SA FACEM STUDIU SERIOS...ani de zile pentru studii? 1 nu e destul?!!?!?

serios?!!?!??! politicianisme, prioritate zero...

GDPR

Acum mi-a picat fisa, vorbim de A0. Adica zero, null, nada  :lol:  :D :):|  :(>:(

ghrt

#613
Aş contrazice afirmaţia de mai sus, că nu este necesar în acest moment A0 Otopeni - A3. Cred că ar fi util deoarece principala intrare/ieşire din Bucureşti este prin DN1 şi aceasta va permite folosirea A3 de către acest trafic.

În prezent pe centură e distanţă mare şi e trafic mai dificil până / de la A3.
Ar funcţiona ca o a doua descărcare pentru A3, deoarece nu va veni nimeni de la Victoriei până la Petricani sau invers, pentru că durează atât de mult prin oraş încât mai bine mergi pe DN (din)spre Ploieşti. În schimb parcurgerea a 8-10km de A0 între Otopeni şi A3 este foarte rapidă şi merită să o iei pe A3, pentru viteză şi mai ales siguranţă.

Cu studiul, un raţionament băbesc: după ce am văzut aglomeraţia de pe A1, nu cred că există o altă soluţie fezabilă decât A0, Sud sau Nord (LE: pe unde va arăta studiul că merge majoritatea traficului care iese de pe A0: Giurgiu sau Ploieşti/Buzău). Un inel complet DNCB ar prelua pe ambele semicercuri dar ţinând cont că cel de nord e cu giratorii tot nu cred că ar face faţă fără ambuteiaje, chiar şi cumulate. Uitaţi-vă câte maşini de marfă sunt trase constant pe dreapta autostrăzii (circul des pe primii 100km de A2) şi devine clar că doar 2 benzi, fără cea de urgenţă, nu fac faţă permanent adică predictibil.
Cont (aproape) inactiv.

AdrianB1

Quote from: cutter on October 28, 2016, 12:00:13 PM
Studiul de trafic nu răspunde sub nicio formă la întrebări de genul:
- dacă se termină DN7-A1 (și DN2-A2 care conform MT/CNAIR se relicitează anul ăsta) ce procent din traficul Constanța-Nădlac merge pe nord și ce procent pe sud?
- cînd se va face A0 Sud și ce procent din trafic merge pe A0 Sud și cît pe DNCB Sud?
- în ce măsură traficul periurban (de ex. din Vitan/Titan pînă în Militari/Ghencea) folosește DNCB?
Intrebarile alea sunt retorice, raspunsurile sunt atat de evidente incat si fetele de pe centura ar putea raspunde corect fara sa sune un prieten si fara sa faca fifty-fifty:
- dinspre Constanta spre Nadlac, 100% din trafic. Trebuie sa fii nebun sa o iei prin sud daca ai 2 benzi prin nord. Dinspre Nadlac spre Constanta situatia e mai putin evidenta din cauza unor cretini care au inventat blocajul perfect la Otopeni, dar fiind comparabil cu cel de la Domnesti tot pe nord e mai usor si mai rapid
- tot. Daca vii de la Constanta si mergi spre Nadlac de ce ai prefera centura fata de autostrada? Traficul de tranzit ar merge doar pe autostrada, cel local doar pe centura daca ambele ar exista si ar fi functionale (centura largita).
- zero. Stau in Ghencea, nu ma duc in Vitan sau Titan pe centura nici daca o fac autostrada: 120-15 km prin oras la ora care nu e de varf e mai rapid decat 30-40 km pe centura cu o iesire din oras si o intrare inapoi in oras. Chiar si din Ghencea spre Otopeni multi merg prin oras pentru ca de-a lungul liniei lui 41 (Virtutii-Grant-Turda) e suficient de rapid incat sa acopere diferenta de distanta pe centura. Mai ales cu 5 giratorii pe rahatul ala de centura pana la Chitila, cu treceri de pietoni de la Mogosoaia la Otopeni si cu iesiri din curti sau intrari peste linia continua numai fluent si repede nu poti zice ca mergi. Tembelii de au proiectat si contractat centura aia ar trebui spanzurati cu capul in jos ca Mussolini, ca sa vada lumea si din alta perspectiva. "la nivel de autostrada", mugea vaca incetisor.