[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Si treceri de pietoni si iesiri din curte spre stanga, precum pe sectiunea Otopeni-Mogosoaia, ca parapetii mediani nu exista.

l3x

#391
Quote from: dr4qul4 on August 04, 2016, 10:47:50 AM
"standardul de autostrada" include sensuri giratorii?  :bash:

Dar "regimul de drum expres" include treceri de pietoni?

panzer

Colegul abc_XC de pe MetrouUsor a descoperit pe site-ul CNADNR  anuntul de refacere a proiectului tehnic de la Mogosoaia.

Consideratiile mele sunt aceleasi de acum cateva posturi: daca tot fac un nou proiect de ce nu il fac denivelat pe 3 nivele sau macar cu posibilitatea de a il denivela ulterior? Ceva gen: centura la -1, girtoriu la 0 si cu posibilitatea de a construi un suprateran simplu pe directia DN1A - Bucurestii Noi mai traziu.
Sau suprateran peste DNCB (ca acum) dar lasat loc pentru un eventual subteran pe o singura banda pe directia DN1A?

Si cand va fi gata va fi deja depasit de trafic la fel cu cel de la Chitila. Dar degeaba imi rup eu gura. Ne e nimeni la CNADNR sa auda.


dr4qul4

Pentru ca nu e nevoie.
Va fi un giratoriu la sol si cu pasaj peste el. Cei care merg inainte pe centura nu se intersecteaza cu nimeni.

Iar cei care merg pe DN1A se intersecteaza doar cu cei care schimba directia. Imagineaza-ti ca vii pe DN1A si nu trebuie sa dai prioritate celor care circula inainte pe centura.

In plus, exista o bretea prin care cei care vin din Bucuresti si merg spre Otopeni vor ocoli giratoriul.
Solutia asta trebuia adoptata si la Ploiesti.
DIn nefericire, nu poate fi adoptata pe tot DNCB, deoarece avem si CF-ul lipit in rest.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Eronat: este nevoie.

Daca nu ma crezi filmez coada dimineata la Chitila. Acolo, solutia este identica: DNCB trece pe pasaj iar DN7 se intersecteaza doar cu cei care schimba directia. Rezultatul: cozi de 2-3 km. Iar traficul dinspre Mogosoaia - Buftea este mai mare decat cel dinspre Chitila - Targoviste pentru ca dezvoltarea imobiliara este mai mare in zona Mogosoaia.

Si la urma-urmei: care este problema sa introduci in proiectul tehnic posibilitatea de extindere ulterioara la denivelarea pe 3 nivele? Faci pilele de la pasajul principal mai departate una de alta si eventual 4 pereti mulati in plus. Pasajul subteran mai tarziu, dar macar gandesti in perspectiva.

Daca cineva ar mai vrea acum, ipotetic sa deniveleze si DN7, ce solutii ar mai avea? Un hobanat foarte mare si evident forte scump.

Cum spuneam: abia astept sa vad proiectul pt DX DNCB SUD. Sa vedem daca macar pe bani europeni, au suficient curaj sa deseneze din prima o solutie finala.


ghrt

Subscriu la părerea lui panzer, şi anume va fi nevoie pe termen mediu de 3 niveluri la DNCB cu DN1A.  Chiar dacă DNCB va trece pe pod, sunt foarte mulţi dintre cei de pe DN1A care schimbă direcţia pe CB şi invers. Vor fi şi mai mulţi dacă se va fluidiza CB, deoarece va fi mai rapid să ajungi în jumătatea de nord a oraşului, deservită rapid de CB (de la Cernica la Bolintin), decât să o iei prin oraş.
Cont (aproape) inactiv.

Sorinus

Am condus aseara pe portiunea DN2-A2. Pe timp de noapte e foarte periculoasa, trecerile de pe sensul vechi pe sensul nou, unde au apucat sa-l faca, sunt semnalizate foarte prost, in general la 60-70 la ora mi-era frica.

panzer

Colegul Shoppy de pe MetrouUsor a fost pe DNCB in aceeasi zi ca si mine. Pozele lui le puteti vedea aici. @NGC20 este pe MU si o schema a viaductului care va inchide DNCBul.

Pozele mele le public in continuare.

In Dreptul bazei Tehnologica se vede ca nu au finalizat exproprierile sau nu le-a fost predat amplasamentul.






Stadiul lucrarilor la rondul Dragomiresti.




La Rompetrol mai este o teava de gaze maricica, plasata sub viitoarea rampa a podului





Dupa Rompetrol iarasi exproprieri nefinalizate:
- privire de ansamblu:

- mai de aproape. E o bodega acolo. Pana acum 1 saptamna avea si clienti.


La Renault (intrarea spre Carrefour). Aici DNCB face un S destul de pronuntat iar cele 2 sensuri de circulatie se separa iarasi.


acelasi loc din alt punct fotografiat.



Dupa Renault spre A1. Neatacate lucrarile. Doar mutari de utilitati.



Sub A1 au mai racait ceva dar nu imi dau seama ce:

panzer

In plus pentru cei interesati:
- se prefigureaza al 4lea giratoriu nou, in dreptul benzinariei Petrom. Acum sunt dezvelite niste tevi.
- s-a asfaltat in weekendul asta rampa de urcare pe podul de la Chitila, dar numai rampa. Podul este restrictionat pe o banda degeaba.
- cum se vede din poze, sunt 4 locuri unde nu s-a intrat pe noile amplasamente:breteaua A1 - pe la Hornbach - DNCB, intre Renault si A1, in dreptul reprezentatei Audi, in zona Tehnologica.

GDPR

^De azi s-a mutat traficul pe zona proaspat asfaltata a rampei pasajului Chitila si s-a inceput decopertarea pe celalalte doua benzi ramase de reabilitat. Racordul la giratoriul de la Cartierului e din scurt, asa ca tirurile iau greu curba, asta insemnand cel putin 10 minute de asteptare in plus pentru cei care vin dinspre Chitila.

GDPR

Se decopertaza jumatatea "veche" a sensului giratoriu de la Cartierului, traficul fiind deviat prin jumatatea noua. Se circula la paleta, iar traficul este dat peste cap complet: traversarea pasajul dinspre Chitila dureaza 30-40 de minute, iar pe sensul celalalt coada e pana dupa giratoriul de la Rompetrol. Stai sa vezi cand o sa inchida complet centura, asta e doar o repetitie palida.  :bash:

panzer

Confirm: 60 minute am stat la coada in Chitila azi. M-am intors si am trecut pe la Mogosoaia pana la urma.

Inchiderea insa se tot amana: traficul de August nu le-a placut. Il asteapta pe cel de Octombrie cu scoli, facultati si toti bucurestenii inapoi la munca.

TibiV

Poate așteaptă  să  termine DRDP Cluj la OS3 şi să îi  aducă  aici, că  se mişcă bine... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Din pacate Tibi e de coma ce se intampla: au inchis pe sensul celalt dar lucreaza la fel cu un escavator, un buldo si un compactor. Maxim 10 oameni pe tot sectorul. Lucreaza doar pe o portiune de 50m la giratoriu. Dupa ce termina giratoriul se vor muta pe rampa probabil. O luna estimez eu dupa performanta pe care au demonstrat-o pe celalalt sens. Este inadmisibil sa vrei sa faci DNCB cu echipa cu care se face o vila si 3 utilaje. Nu se lucreaza nicaieri in alta parte decat la Rompetrol la caseta peste apeduct si la Chitila.

O spu cu tot regretul: rusine Delta ACM. Comunicate cu deschiderea in 2016 pot sa dea oricate. In ritmul asta le mai ia 2 ani.

Intru in Bucuresti pe la Chitila zilnic dar nu ma risc sa fac dreapta pe DNCB sa fac poze ca nu vreau sa pierd 2h. Dar o sa fac cate un reportaj in fiecare Duminica sa vedeti toti "progresul".

Ieri am piedut 60 min, azi 30 pt ca am trecut mai tarziu, dar coada dinspre Bucuresti se intindea pana la Leroy. Atitudinea soferilor care blocheaza giratoriul este regretabila. Azi si Politia era blocata in giratoriu, unul nu s-a dat jos sa dirijeze traficul!

Sent from my SM-G901F using Tapatalk